Łukasz Szewczyk02.03.2015 (11:30)6 komentarzy

Tydzień TV: Liderem TVP1. TVN wyprzedził Polsat. Ponad 3 mln widzów "Mamy Cię!"

W dziewiątym tygodniu 2015 roku TVP1 utrzymuje lidera w ogólnej (4+), natomiast w komercyjnej grupie (16-49 lat) wygrywa Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Podczas minionego tygodnia (od 23 lutego do 1 marca 2015 roku) w ogólnej grupie widzów (4+) pozycję lidera utrzymuje TVP1 z wynikiem ponad 939,7 tys. widzów (13,17 proc.). Na drugą pozycję awansuje TVN z wynikiem ponad 801,2 tys. widzów (11,23 proc.). Na trzecią pozycję spada Polsat z wynikiem 795,4 tys. widzów (11,15 proc.). Natomiast na czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 678,9 tys. widzów (9,43 proc.).
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w minionym tygodnia okazała się informacyjna telewizja TVP Info.

 23.02-1.03.2015Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVP1 939 78113,17%
2.TVN 801 25711,23%
3.Polsat 795 40411,15%
4.TVP2 678 9149,51%
5.TVN7 249 5633,50%
6.TVP INFO 213 0862,99%
7.TV4 210 4652,95%
8.TV PULS 206 7882,90%
9.TVN24 190 9802,68%
10.Puls 2 118 6661,66%
11.Polsat2 104 6801,47%
12.TVP Seriale 104 5531,47%
13.TTV - Twoja Telewizja 101 3681,42%
14.TV6 89 7881,26%
15.TVP Rozrywka 73 3401,03%
16.TVP Regionalna 70 1160,98%
17.Polsat News 68 0500,95%
18.Polo TV 62 1120,87%
19.Stopklatka 61 6150,86%
20.Nickelodeon57 7660,81%

NAM: Top 20 kanałów TV 23.02-1.03.2015 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się Polsat.

 23.02-1.03.2015Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.Polsat 372 99413,31%
2.TVN 363 57312,98%
3.TVP1 254 7949,10%
4.TVP2 231 5058,26%
5.TV PULS 102 8783,67%
6.TVN7 93 6773,34%
7.TV4 92 1503,29%
8.TVN24 55 0101,96%
9.Puls 2 53 9311,93%
10.TTV - Twoja Telewizja 47 3801,69%
11.TVP Seriale 42 3041,51%
12.Polsat2 41 5181,48%
13.TV6 39 8551,42%
14.Polo TV 39 3221,40%
15.Eska TV 33 4131,19%
16.TVP INFO 33 1561,18%
17.TVN Style 27 2950,97%
18.Stopklatka 27 0520,97%
19.TVP Rozrywka 22 9740,82%
20.Discovery21 2400,76%

NAM: Top 20 kanałów TV 23.02-1.03.2015 (Grupa 16-49)

W miniony weekend na telewizyjnych antenach pojawiły się także pierwsze, wiosenne nowości programowe. W Top 20 znalazł się nowy serial TVp1 "Strażacy" (3,335 mln widzów) oraz powrót do TVN programu "Mamy Cię!" (3,157 mln widzów).

Najpopularniejszymi programami minionego tygodnia były następujące pozycje:

 Top 20 programów 23.02-1.03.2015Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 24-02-2015 7 061 04642,05%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 25-02-2015 5 575 42833,90%
3.TELEEXPRESS TVP1 26-02-2015 4 795 63535,96%
4.WIADOMOŚCI TVP1 28-02-2015 4 782 17130,85%
5.MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 28-02-2015 4 706 59434,46%
6.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 26-02-2015 4 527 74527,88%
7.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 24-02-2015 4 451 16026,29%
8.MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 /STUDIO SPORT/ TVP1 28-02-2015 4 440 48128,75%
9.FAKTY TVN 24-02-2015 4 115 57926,57%
10.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 01-03-2015 4 037 02723,28%
11.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 24-02-2015 4 006 14326,36%
12.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 26-02-2015 3 967 17826,91%
13.CISZA NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 01-03-2015 3 599 43120,40%
14.PROGNOZA POGODY TVP1 01-03-2015 3 437 87019,58%
15.STRAŻACY /SER.POL./ TVP1 28-02-2015 3 335 91620,96%
16.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 23-02-2015 3 256 18526,26%
17.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 24-02-2015 3 207 56719,20%
18.MAMY CIĘ /PROG.ROZR./ TVN 01-03-2015 3 157 59318,10%
19.NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 25-02-2015 3 045 67721,55%
20.KLAN /TELENOWELA POL./ TVP123-02-20153 023 64022,76%

NAM: Top 20 programów 23.02-1.03.2015 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 23.02-1.03.2015Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 23-02-2015 2 409 53534,83%
2.NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 25-02-2015 1 691 19225,96%
3.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 23-02-2015 1 536 67822,85%
4.MAMY CIĘ /PROG.ROZR./ TVN 01-03-2015 1 535 15921,16%
5.WIADOMOŚCI TVP1 28-02-2015 1 476 45725,25%
6.FAKTY TVN 23-02-2015 1 429 15626,24%
7.MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 SKOKI NARCIARSKIE M TVP1 28-02-2015 1 383 59027,20%
8.MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 /STUDIO SPORT/ TVP1 28-02-2015 1 377 80124,17%
9.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 24-02-2015 1 373 68121,12%
10.2012 /FILM SF.USA/ Polsat 23-02-2015 1 312 46421,16%
11.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 01-03-2015 1 302 84218,73%
12.TELEEXPRESS TVP1 28-02-2015 1 268 56324,42%
13.WYDARZENIA Polsat 01-03-2015 1 181 75520,05%
14.UNIWERSYTET POTWORNY /FILM ANIM.USA/ Polsat 27-02-2015 1 174 51019,70%
15.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 23-02-2015 1 114 41418,02%
16.STRAŻACY /SER.POL./ TVP1 28-02-2015 1 109 46717,12%
17.PIERWSZA MIŁOŚĆ /SER.OBYCZ.POL./ Polsat 25-02-2015 1 102 38722,74%
18.SPORT /SERWIS SPORT./ Polsat 01-03-2015 1 090 69617,52%
19.TURYSTA /FILM THR.USA FRA./ Polsat 24-02-2015 1 090 35216,46%
20.MĄŻ CZY NIE MĄŻ /SER.KOM.POL./ TVN01-03-20151 062 76014,83%

NAM: Top 20 programów 23.02-1.03.2015 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

Komentarze (1 - 6 z 6)

tvn 7 wymit n wiosne
 5  
Emeryci przeprowadzili jakiś zmasowany atak na telewizory skoro KLAN się załapał do 20-tki
 43  
Treść komentarza ukryta z powodu zbyt niskiej oceny - kliknij by wyświetlić
Zaskoczę cię, ale mam 26 lat i oglądam Klan. Tak jak wielu moich znajomych
 30  
Mamy Cię! Bardzo dobry start, ale za tydzień pewnie trochę straci, bo wchodzi Ranczo...

2 nowe seriale TVNu, nic ciekawego pewnie po 1 sezonie znikną :p
 11  
"Mamy Cię" udany powrót ;)
Q-W-E-R-T-Y-U-I-O-P 2.03.2015 (16:09:10)
 1  
Treść komentarza ukryta z powodu zbyt niskiej oceny - kliknij by wyświetlić
Nigdy nie dziwi mnie nieodmiennie wysoka pozycja Polsatu w takich rankingach, ktory ze swoją ofertą programową dopasowaną do potrzeb widzów przoduje w takich zestawieniach. Do tego są producentem naprawdę dobrej rozrywki.
 38