Łukasz Szewczyk11.05.2015 (20:06)3 komentarze

Tydzień TV: TVP1 nowym liderem, awans ATM Rozrywka do Top 20

W dziewiętnastym tygodniu 2015 roku Na pozycję lidera ogólnej grupie 4+ awansuje Jedynka, natomiast Polsat utrzymuje pozycję lidera w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Podczas minionego tygodnia (od 4 do 10 maja 2015 roku) w ogólnej grupie widzów (4+) na pozycję lidera awansuje TVP1 z wynikiem ponad 787,6 tys. widzów (12,84 proc.). Na drugą pozycję spada Polsat z wynikiem ponad 756,4 tys. widzów (12,33 proc.). Trzecią pozycję utrzymuje TVN z wynikiem 673,4 tys. widzów (10,98 proc.). Natomiast na czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 571,6 tys. widzów (9,32 proc.).
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w minionym tygodnia okazała się informacyjna telewizja TVP Info. Natomiast do Top 20 awansował kanał ATM Rozrywka.

 4-10.05.2015Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVP1 787 67512,84%
2.Polsat 756 44112,33%
3.TVN 673 42310,98%
4.TVP2 571 6399,32%
5.TVP INFO 222 0563,62%
6.TVN24 217 8843,55%
7.TVN7 203 6283,32%
8.TV4 186 2903,04%
9.TV PULS 162 7512,65%
10.Polsat2 89 3891,46%
11.Puls 2 85 1561,39%
12.TTV - Twoja Telewizja 81 0951,32%
13.TVP Seriale 79 9341,30%
14.Polsat News 68 1021,11%
15.TV6 67 2571,10%
16.TVP Regionalna 60 8310,99%
17.TVP Rozrywka 58 2430,95%
18.Polo TV 47 3750,77%
19.Nickelodeon 47 0840,77%
20.ATM Rozrywka45 1280,74%

NAM: Top 20 kanałów TV 4-10.05.2015 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się Polsat.

 4-10.05.2015Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.Polsat 339 17113,92%
2.TVN 304 43212,49%
3.TVP1 229 0409,40%
4.TVP2 198 7218,15%
5.TV4 86 7123,56%
6.TVN7 82 9443,40%
7.TV PULS 81 8053,36%
8.TVN24 74 6083,06%
9.TVP INFO 41 3501,70%
10.Puls 2 37 4211,54%
11.TTV - Twoja Telewizja 36 5131,50%
12.TVP Seriale 35 4071,45%
13.Polsat2 34 5921,42%
14.Polo TV 32 5311,33%
15.TV6 32 1561,32%
16.TVP Rozrywka 22 8910,94%
17.Eska TV 22 3590,92%
18.TVN Style22 0410,90%

NAM: Top 20 kanałów TV 4-10.05.2015 (Grupa 16-49)

Najpopularniejszymi programami minionego tygodnia były następujące pozycje:

 Top 20 programów 4-10.05.2015Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 04-05-2015 6 476 26939,90%
2.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 10-05-2015 5 544 17534,09%
3.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 06-05-2015 4 929 68029,91%
4.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 07-05-2015 4 602 60529,48%
5.WIECZÓR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ TVP1 10-05-2015 4 355 70225,92%
6.WIADOMOŚCI TVP1 10-05-2015 3 826 19926,86%
7.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 06-05-2015 3 789 43424,70%
8.LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ FC BARCELONA - BAYERN MONACHIUM TVP1 06-05-2015 3 690 45024,28%
9.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 10-05-2015 3 679 72424,91%
10.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 04-05-2015 3 477 06422,80%
11.TELEEXPRESS TVP1 06-05-2015 3 427 93636,30%
12.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 07-05-2015 3 166 35621,52%
13.MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./ TVN 09-05-2015 3 056 28122,71%
14.DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 08-05-2015 2 975 08521,07%
15.FAKTY TVN 06-05-2015 2 941 47923,84%
16.DEBATA KANDYDATOW WYBORY PREZYDENCKIE 2015 /PROG.PUBL.POL./ TVP1 05-05-2015 2 900 16718,26%
17.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 06-05-2015 2 702 87226,98%
18.NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 06-05-2015 2 630 59317,59%
19.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 10-05-2015 2 550 63917,16%
20.EKSPRES REPORTERÓW TVP205-05-20152 534 89418,69%

NAM: Top 20 programów 4-10.05.2015 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 4-10.05.2015Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 04-05-2015 2 106 38932,22%
2.LIGA MISTRZOW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ FC BARCELONA - BAYERN MONACHIUM TVP1 06-05-2015 1 762 79927,55%
3.RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 10-05-2015 1 697 65426,98%
4.WIECZÓR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ TVP1 10-05-2015 1 606 75522,97%
5.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 06-05-2015 1 500 33622,68%
6.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 07-05-2015 1 293 54121,87%
7.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 04-05-2015 1 216 10318,52%
8.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 07-05-2015 1 173 81519,65%
9.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 04-05-2015 1 149 53820,56%
10.WYDARZENIA Polsat 06-05-2015 1 074 55524,90%
11.MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./ TVN 09-05-2015 1 026 82719,18%
12.PIERWSZA MIŁOŚĆ /SER.OBYCZ.POL./ Polsat 06-05-2015 1 025 27925,57%
13.TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 09-05-2015 1 003 50119,86%
14.DEBATA KANDYDATOW WYBORY PREZYDENCKIE 2015 /PROG.PUBL.POL./ TVP1 05-05-2015 1 003 24115,66%
15.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 10-05-2015 994 67518,34%
16.AVENGERS /FILM SENS.USA/ Polsat 04-05-2015 993 01317,09%
17.WIADOMOŚCI TVP1 10-05-2015 986 35719,03%
18.IRON MAN 2 /FILM SF USA/ TVN 08-05-2015 947 25617,91%
19.FAKTY TVN 06-05-2015 945 84321,29%
20.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN07-05-2015907 16117,87%

NAM: Top 20 programów 4-10.05.2015 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Coraz niższa oglądalność :P
 0  
A w grupie komercyjnej niezmiennie Polsat na miejscu pierwszym. Jednak słoneczna ramówka okazuje się lepsza.
 0  
Hey I am so grateful I found your weolbg, I really found you by mistake, while I was searching on Google for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the fantastic work.
 0