26.10.2015 (20:35)1 komentarz
Wieczory wyborcze w TV: Ponad 9,8 mln Polaków śledziło pierwsze wyniki wyborów parlamentarnych
Ponad 9,8 mln widzów oglądało pierwsze wyniki wyborów parlamentarnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Największą popularnością cieszył się wieczór wyborczy nadawany w TVP1
Zamknięcie lokali wyborczych i ogłoszenie pierwszych, sondażowych wyników wyborów to zawsze kulminacyjny moment telewizyjnych wieczorów wyborczych. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl wynika, że w moment ogłaszania wyników (godz. 21.00-21.03) oglądało łącznie średnio ponad 9,811mln widzów, co dało udziały na poziomie 54,2 proc.
Oglądalność pełnych wieczorów wyborczych wygląda następująco:
Najwięcej widzów oglądało wyniki za pośrednictwem TVP1 - ponad 3,365 mln widzów (18,56 proc.). Kolejne miejsce zajmują: TVP Info - ponad 1,883 mln widzów (10,41 proc.)m Polsat - ponad 1,695 mln widzów (9,37 proc.), TVN24 - ponad 1,661 mln widzów (9,18 proc.), Polsat News - ponad 537,5 tys. widzów (2,97 proc.), TVP Polonia - ponad 203 tys. widzów (1,12 proc.), Polsat News 2 - ponad 198,1 tys. widzów (1,1 proc.), TVN24 Biznes i Świat - ponad 193,5 tys. widzów (1,07 proc.), TV Republika - ponad 59,7 tys. widzów (0,33 proc.) oraz Superstacja - ponad 230 tys. widzów (0,13 proc.).
Oglądalność pełnych wieczorów wyborczych wygląda następująco:
Wieczory wyborcze w TV - 25.10.2015 | Grupa 4+ | |||
Lp. | Program | Kanał TV | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|
1. | WIECZÓR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ | TVP1 | 2 286 612 | 16,59% |
2. | POLSKA WYBIERA /PROG.PUBL./ | Polsat | 1 674 093 | 9,27% |
3. | WIECZÓR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ | TVP INFO | 983 996 | 9,74% |
4. | CZAS DECYZJI 2015 /WIECZÓR WYBORCZY/ | TVN24 | 645 212 | 6,69% |
5. | POLSKA WYBIERA /PROG.PUBL./ | Polsat | 629 961 | 5,89% |
6. | POLSKA WYBIERA /PROG.PUBL./ | Polsat News | 274 207 | 2,36% |
7. | WIECZÓR WYBORCZY /PROG.PUBL.POL./ | TVP Polonia | 201 554 | 1,46% |
8. | CZAS DECYZJI 2015 /WIECZÓR WYBORCZY/ | TVN24 Biznes i Świat | 142 838 | 0,94% |
9. | POLSKA WYBIERA /PROG.PUBL./ | Polsat News 2 | 103 703 | 0,89% |
10. | WIECZÓR WYBORCZY TELEWIZJI REPUBLIKA | TV Republika | 36 337 | 0,40% |
Komentarze (1 - 1 z 1)
Że,co? Badania niby dla media2, a dobrze ich przepisać nie potraficie?