Łukasz Szewczyk30.11.2015 (23:51)2 komentarze

Tydzień TV: Liderami TVP1 i Polsat. Hitem wciąż "M jak miłość"

W czterdziestym ósmym tygodniu 2015 roku najchętniej oglądanym kanałem w ogólnej grupie 4+ pozostaje telewizyjna Jedynka, natomiast w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) liderem jest telewizja Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.
Podczas minionego tygodnia (od 23 do 29 listopada 2015 roku) w ogólnej grupie widzów (4+) na pozycję lidera utrzymuje TVP1 z wynikiem ponad 927,2 tys. widzów (13,00 proc.). Drugą pozycję utrzymuje Polsat z wynikiem ponad 828,7 tys. widzów (11,62 proc.). Trzecią pozycję utrzymuje TVN z wynikiem 772,6 tys. widzów (10,83 proc.). Natomiast czwartą pozycję utrzymuje TVP2 z wynikiem 646,4tys. widzów (9,06 proc.).
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w minionym tygodniu okazała się informacyjna telewizja TVP Info.

 23-29.11.2015Grupa 4+
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.TVP1 927 21213,00%
2.Polsat 828 71511,62%
3.TVN 772 65610,83%
4.TVP2 646 4079,06%
5.TVP INFO 287 7774,04%
6.TVN24 253 5573,56%
7.TV4 249 6623,50%
8.TVN7 233 7553,28%
9.TV PULS 197 4152,77%
10.Puls 2 110 7441,55%
11.TTV - Twoja Telewizja 108 5451,52%
12.TV6 101 9641,43%
13.TVP Seriale 94 1231,32%
14.Polsat2 93 0821,31%
15.Polsat News 81 3311,14%
16.TVP Rozrywka 73 8031,03%
17.TVP Regionalna 68 5830,96%
18.Stopklatka 65 8390,92%
19.Polo TV 58 7070,82%
20.TVP Historia51 1310,72%

NAM: Top 20 kanałów TV 23-29.11.2015 (Grupa 4+)

W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) na pozycji lidera plasuje się Polsat.

 23-29.11.2015Grupa 16-49
Lp.Kanał TVAMRSHR%
1.Polsat 381 96413,50%
2.TVN 362 96312,83%
3.TVP1 249 8628,83%
4.TVP2 221 1807,82%
5.TV4 110 8683,92%
6.TVN7 102 6463,63%
7.TV PULS 92 1183,26%
8.TVN24 70 3102,49%
9.Puls 2 53 7341,90%
10.TVP INFO 52 1771,84%
11.TTV - Twoja Telewizja 50 2321,78%
12.TV6 48 3851,71%
13.TVP Seriale 44 1431,56%
14.Polo TV 35 8901,27%
15.Polsat2 34 7171,23%
16.TVP Rozrywka 28 8581,02%
17.Stopklatka 27 6980,98%
18.Comedy Central 25 9440,92%
19.ATM Rozrywka 23 9510,85%
20.Polsat News23 8560,84%

NAM: Top 20 kanałów TV 23-29.11.2015 (Grupa 16-49)

Najpopularniejszymi programami minionego tygodnia były następujące pozycje:

 Top 20 programów 23-29.11.2015 Grupa 4+
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 24-11-2015 7 012 33942,41%
2.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 29-11-2015 5 339 73532,96%
3.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 25-11-2015 5 232 90631,67%
4.TELEEXPRESS TVP1 23-11-2015 4 857 06940,01%
5.WIADOMOŚCI TVP1 29-11-2015 4 597 67627,17%
6.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 26-11-2015 4 221 43025,53%
7.DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 29-11-2015 4 201 60824,07%
8.BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 23-11-2015 3 983 33723,51%
9.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 24-11-2015 3 937 39126,35%
10.FAKTY TVN 27-11-2015 3 861 58526,12%
11.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29-11-2015 3 832 55622,11%
12.JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 23-11-2015 3 702 62228,87%
13.SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 26-11-2015 3 520 66523,50%
14.KEVIN SAM W NOWYM JORKU /FILM USA/ Polsat 27-11-2015 3 214 38121,56%
15.PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH KUSSAMO TVP1 28-11-2015 3 210 54525,84%
16.KLAN /TELENOWELA POL./ TVP1 23-11-2015 3 064 50022,58%
17.WYDARZENIA Polsat 29-11-2015 3 019 37718,63%
18.MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 28-11-2015 2 923 22019,00%
19.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 23-11-2015 2 903 01517,77%
20.EKSPRES REPORTEROW TVP224-11-20152 861 81522,26%

NAM: Top 20 programów 23-29.11.2015 (Grupa 4+)

 Top 20 programów 23-29.11.2015 Grupa 16-49
Lp.ProgramKanał TVData emisjiAMRSHR%
1.M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 24-11-2015 2 400 93735,51%
2.ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 29-11-2015 2 072 79029,08%
3.KEVIN SAM W NOWYM JORKU /FILM USA/ Polsat 27-11-2015 1 768 94729,80%
4.NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 25-11-2015 1 602 95723,92%
5.FAKTY TVN 29-11-2015 1 552 12324,52%
6.KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ TVN 26-11-2015 1 406 74521,71%
7.KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 24-11-2015 1 399 86321,93%
8.WIADOMOŚCI TVP1 29-11-2015 1 387 01320,81%
9.MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./ TVN 29-11-2015 1 349 28618,68%
10.WYDARZENIA Polsat 24-11-2015 1 311 74424,14%
11.NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./ Polsat 29-11-2015 1 296 66321,69%
12.TELEEXPRESS TVP1 29-11-2015 1 290 91122,90%
13.ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH /SER.KOM.POL./ Polsat 27-11-2015 1 181 05921,06%
14.OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 26-11-2015 1 175 18018,13%
15.DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 29-11-2015 1 168 80916,07%
16.DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./ TVN 24-11-2015 1 131 65718,19%
17.PIERWSZA MIŁOŚĆ /SER.OBYCZ.POL./ Polsat 25-11-2015 1 114 98222,25%
18.NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ TVN 24-11-2015 1 105 57517,31%
19.UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ TVN 23-11-2015 1 102 30618,19%
20.SPORT /SERWIS SPORT./ TVP129-11-20151 101 73815,61%

NAM: Top 20 programów 23-29.11.2015 (Grupa 16-49)

AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

Komentarze (1 - 2 z 2)

Rolnik pozamiatał.
 1  
Kevin ponad 3 mln widzów. Kiedyś w TVP był taki teleturniej Kochamy polskie seriale. POLSAT powinien wymyślić teleturniej np. Kochamy Kevina w , którym uczestnicy będą opowiadać co , kto , kiedy powiedział w filmie. Tyle razy jest on powtarzany , że dialogi z filmu zna się niemal na pamięć.
 2