04.07.2016 (16:33)46 komentarzy
Programy informacyjne: Duże spadki "Wiadomości" i "Teleexpressu". Zyskują tylko "Fakty"
W czerwcu 2016 roku liderem wśród głównych programów informacyjnych, w ogólnej grupie widzów (4+) był "Teleexpress" TVP1, w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) liderem pozostają "Fakty" TVN. Największy spadek oglądalności notują "Wiadomości" TVP1.
W szóstym miesiącu 2016 roku wśród programów informacyjnych nowym liderem został "Teleexpress" (TVP1) z wynikiem ponad 2,457 mln widzów (spadek o 416,5 tys. widzów, rok do roku).
Trzecie miejsce w rankingu oglądalności utrzymują "Wiadomości" (TVP1) z wynikiem 2,284 mln widzów (spadek o 434,9 tys. widzów). Z kolei "Wydarzenia" (Polsat) oglądało średnio 1,552 mln widzów (spadek o 122,1 tys. widzów), a "Panoramę" (TVP2) ponad 972,6 tys. widzów (spadek o 241,7 tys. widzów).
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Na drugą pozycję spadają "Fakty" (TVN) z wynikiem 2,349 mln widzów (wzrost o 15 tys. widzów). Informacyjny program TVN prowadzi w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat).
Trzecie miejsce w rankingu oglądalności utrzymują "Wiadomości" (TVP1) z wynikiem 2,284 mln widzów (spadek o 434,9 tys. widzów). Z kolei "Wydarzenia" (Polsat) oglądało średnio 1,552 mln widzów (spadek o 122,1 tys. widzów), a "Panoramę" (TVP2) ponad 972,6 tys. widzów (spadek o 241,7 tys. widzów).
Czerwiec 2016 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Program | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | "Teleexpress" (TVP1) | 2 457 911 | 30,43% | 554 003 | 19,28% |
2. | "Fakty" (TVN) | 2 349 626 | 21,92% | 804 717 | 20,63% |
3. | "Wiadomości" (TVP1) | 2 284 686 | 19,76% | 578 170 | 13,76% |
4. | "Wydarzenia" (Polsat) | 1 552 839 | 15,70% | 661 793 | 18,65% |
5. | "Panorama" (TVP2) | 972 681 | 10,59% | 234 324 | 6,87% |
NAM: Oglądalność programów informacyjnych na głównych antenach - czerwiec 2016
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Komentarze (1 - 10 z 46)
chyba tobie mózg....ścisnęło...raczej i nie puszcza....
HGW lepsza pewnie jak prywatyzowała dzałkę w warszawie....buuuchhchch
a co to za firma czyż by niemiecka ?????
WOLNOŚĆ SŁOWA TO MAJĄ NIEMCY U SIEBIE.... FAŁSZUJĄ BADANIA I ZATAJAJĄ INFORMACJĘ...