25.11.2008 (7:15)13 komentarzy
TVN zarobił najwięcej, "Ranking Gwiazd" finansową porażką Polsatu
Jesienna ramówka obfitowała w sprawdzone, jak i zupełnie nowe rozrywkowe formaty. Najgorzej na nowościach wyszedł Polsat. Mimo dość dobrego wyniku "Fabryki Gwiazd", show "Ranking Gwiazd" wypada najsłabiej finansowo - tuż przed "Gwiazdy Tańczą na Lodzie" TVP2, która nie emituje reklam.
Zdecydowanym liderem rankingu jest TVN . Programy rozrywkowe stacji gromadziły największą liczbę widzów, zarabiając jednocześnie najwięcej. "Taniec z Gwiazdami" zarobił prawie 1,4 raza więcej, niż polsatowskie show "Jak Oni Śpiewają". Za okres od początku września do listopada, czołowy program rozrywkowy TVN-u miał na koncie ponad 54 miliony złotych.
Polast plasuje się na trzecim miejscu zestawienia, z nowym programem "Fabryka Gwiazd". Show zarobiło na pierwszej edycji już ponad 41,6 milionów złotych, finał programu jeszcze przed nami. Warto jednak wspomnieć, że finansowy wynik "Fabryki Gwiazd" jest połączeniem zarówno piątkowych gali programu, jak i akademii, którą Polsat emituje w ciągu tygodnia. Na emisji reklam wyłącznie podczas gali stacja zarobiła 33,8 milionów (mniej więcej tyle samo, co TVN na "You Can Dance").
Największą porażką okazał się jednak "Ranking Gwiazd", emitowany również przez Polsat. Format ten notował w październiku najniższą oglądalność, przez co przyniósł też najmniej zysków. Na "Rankingu" Polsat zarobił 14,7 milionów złotych. To wynik zaledwie o 2 miliony lepszy, niż "Gwiazdy Tańczą na Lodzie", emitowany przez TVP2, która nie emituje w jego trakcie reklam.
Dane AGB Nielsen Media Research, w grupie docelowej 4+, w okresie od września do listopada 2008, opracowane przez portal Media2.pl
TVN liczy zyski nie tylko z kolejnej edycji popularnego "Tańca". Stacja postawiła też na nowy format: "Mam Talent". Program, w którym możemy zobaczyć ludzi prezentujących swoje talenty, zarobił na pierwszej edycji ponad 48 milionów. Warto zaznaczyć, że finałowy odcinek show dopiero przed nami, w najbliższą sobotę.
Polast plasuje się na trzecim miejscu zestawienia, z nowym programem "Fabryka Gwiazd". Show zarobiło na pierwszej edycji już ponad 41,6 milionów złotych, finał programu jeszcze przed nami. Warto jednak wspomnieć, że finansowy wynik "Fabryki Gwiazd" jest połączeniem zarówno piątkowych gali programu, jak i akademii, którą Polsat emituje w ciągu tygodnia. Na emisji reklam wyłącznie podczas gali stacja zarobiła 33,8 milionów (mniej więcej tyle samo, co TVN na "You Can Dance").
Największą porażką okazał się jednak "Ranking Gwiazd", emitowany również przez Polsat. Format ten notował w październiku najniższą oglądalność, przez co przyniósł też najmniej zysków. Na "Rankingu" Polsat zarobił 14,7 milionów złotych. To wynik zaledwie o 2 miliony lepszy, niż "Gwiazdy Tańczą na Lodzie", emitowany przez TVP2, która nie emituje w jego trakcie reklam.
Dane AGB Nielsen Media Research, w grupie docelowej 4+, w okresie od września do listopada 2008, opracowane przez portal Media2.pl
Komentarze (1 - 10 z 13)
Ten program jeśli chodzi o realizację jest bardzo tani. Nie jest on nadawany na żywo tylko nagrywany wcześniej , co już bardzo obniża koszty i jest on nadawany z małego studia , a nie z wielkiej hali i ekipa realizująca składa się z małej grupy ludzi porównując programy na żywo.