Beata Ratuszniak24.08.2009 (11:52)5 komentarzy

Megapanel czerwiec 2009 - serwisy tematyczne

Grono.net notuje wzrost w czerwcu - wynika z najnowszych danych Megapanel PBI/Gemius. Pozostałe społeczności stoją w miejscu. Wśród serwisów erotycznych pojawia się Grupa o2.pl. W czerwcu Megapanel prezentuje także top19 Map i Lokalizatorów. Szczegóły w raporcie Media2.pl
W kategorii Biznes, Finanse, Prawo bez większych zmian. Aż o osiem oczek do góry awansuje Grupa o2.pl wraz ze swoimi serwisami biznesowymi. O cztery pozycje awansuje także Grupa Inwestycje.pl. O dwa miejsca w dół spadają wirtualnemedia.pl; pięć oczek niżej znajduje się także di.com.pl. Liderem pozostają serwisy Onetu.
Wykres
 BIZNES, FINANSE, PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 3 060 158 54 367 520 18,31% tak
2.Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 2 916 406 30 251 822 17,45% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 1 920 150 28 124 679 11,49% tak
4.Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 1 793 013 35 945 417 10,73% tak
5.Grupa INFOR.pl - Serwisy biznesowe 1 758 189 17 543 503 10,52% tak
6.Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 389 384 22 228 368 8,31% tak
7.eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 319 946 5 874 674 7,90% tak
8.Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 273 856 14 745 354 7,62% tak
9.Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 838 939 4 484 507 5,02% -
10.Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 571 812 3 128 276 3,42% tak
11.Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 522 095 2 967 412 3,12% -
12.nf.pl 518 818 3 062 327 3,10% tak
13.wirtualnemedia.pl 516 456 2 167 842 3,09% tak
14.media2.pl 512 556 2 081 022 3,07% tak
15.forumprawne.org 497 650 2 990 219 2,98% -
16.Grupa PTWP 438 282 3 908 213 2,62% -
17.biznesforum.pl 428 014 1 927 220 2,56% -
18.di.com.pl 407 577 2 512 269 2,44% -
19.pb.pl 295 553 7 210 678 1,77% tak
20.Grupa Mediarun.pl274 447862 8381,64%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Budownictwo i Nieruchomości: o trzy oczka awansują serwisy Wirtualnej Polski, o tyle samo miejsc awansuje także Domiporta. Spadek notują serwisu z grupy Interia.pl.

Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Murator - Budownictwo 1 357 236 16 927 048 8,12% -
2.Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 320 823 17 065 245 7,90% tak
3.otoDom 808 999 12 638 554 4,84% -
4.gratka.pl/dom 634 316 33 456 527 3,79% tak
5.nieruchomosci-online.pl 606 914 8 116 864 3,63% tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 510 142 5 973 243 3,05% tak
7.oferty.net 488 352 9 506 319 2,92% tak
8.Domiporta.pl 464 735 13 305 917 2,78% tak
9.Grupa Interia.pl - Budownictwo 459 767 17 120 417 2,75% tak
10.Grupa e-budownictwo.pl 445 058 4 872 454 2,66% -
11.Grupa Meble.pl - Budownictwo 421 483 3 527 997 2,52% -
12.Grupa budujemydom.pl 378 339 2 365 776 2,26% -
13.dom.money.pl 327 955 5 321 623 1,96% tak
14.Grupa o2.pl - Budownictwo 286 075 2 656 432 1,71% tak
15.skyscrapercity.com 285 930 6 944 069 1,71% -
16.szybko.pl 248 726 3 127 426 1,49% -
17.Grupa Onet.pl - Budownictwo 246 034 6 653 065 1,47% tak
18.Grupa Dom.pl - Budownictwo 211 727 3 152 280 1,27% tak
19.nportal.pl 202 262 1 907 533 1,21% tak
20.budnet.pl164 179421 9790,98%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu serwisów E-commerce pierwsza piątka bez zmian. Na miejsce 6. awansuje Swistak.pl, na 7. zaś spada eBay. O trzy oczka spada grupa Interia i tym samym zajmuje ostatnie miejsce w zestawieniu. Na 18. pojawia się alejahandlowa.pl.

Wykres
 E-COMMERCE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Allegro - E-commerce 10 361 038 3 656 543 578 61,98% -
2.ceneo.pl 3 471 938 58 808 114 20,77% tak
3.nokaut.pl 2 530 091 9 160 743 15,14% tak
4.Grupa Onet.pl - E-commerce 2 112 535 204 739 036 12,64% tak
5.Grupa aukcjoner.pl 1 579 732 9 370 483 9,45% -
6.swistak.pl 1 194 070 10 583 688 7,14% -
7.Grupa eBay 1 179 222 43 356 369 7,05% -
8.merlin.pl 1 159 736 15 026 855 6,94% -
9.skapiec.pl 1 040 525 12 419 653 6,22% -
10.empik.com 1 030 602 12 450 304 6,17% -
11.bonprix.pl 1 024 127 31 229 871 6,13% -
12.okazje.info.pl 1 009 764 6 410 216 6,04% -
13.quelle.pl 904 386 32 347 455 5,41% -
14.Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 863 633 68 634 221 5,17% tak
15.radar.pl 853 554 2 879 474 5,11% tak
16.euro.com.pl 809 248 13 180 018 4,84% -
17.twenga.pl 741 652 3 888 569 4,44% -
18.alejahandlowa.pl 666 318 1 949 868 3,99% tak
19.alejka.pl 662 671 2 133 481 3,96% tak
20.Grupa Interia.pl - E-commerce658 08813 204 1243,94%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Edukacja na 3. pozycję awansują serwisy edukacyjne Google. O jedno oczko spada Sciaga.pl. Aż o cztery pozycje awansuje serwis translate.pl.

Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Wikipedia - Edukacja 7 876 740 232 738 750 47,12% -
2.Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 043 403 25 149 393 18,21% tak
3.Grupa Google - Edukacja 2 681 831 28 534 106 16,04% -
4.sciaga.pl 2 320 679 10 874 434 13,88% tak
5.translate.pl 1 183 611 12 904 944 7,08% -
6.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 147 783 10 482 316 6,87% tak
7.bryk.pl 1 134 262 3 571 151 6,79% tak
8.szkolnictwo.pl 970 960 4 189 481 5,81% tak
9.Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 940 725 4 123 250 5,63% tak
10.zgapa.pl 875 900 2 213 707 5,24% tak
11.Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 868 286 7 943 095 5,19% tak
12.ling.pl 766 033 21 949 106 4,58% tak
13.ang.pl 568 265 5 983 917 3,40% tak
14.Grupa o2.pl - Serwisy edukacyjne 482 198 12 124 649 2,88% tak
15.shvoong.com 464 906 1 303 716 2,78% -
16.Grupa Interia.pl - Serwisy edukacyjne 451 546 2 385 101 2,70% tak
17.szkolnictwo.net 361 037 1 465 238 2,16% -
18.biolog.pl 356 567 1 333 478 2,13% -
19.interklasa.pl 337 301 2 978 596 2,02% -
20.translatica.pl321 7701 587 4131,92%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii serwisów Erotyka pierwsza trójka bez zmian. Na 4. miejsce awansują serwisy Wirtualnej Polski. W rankingu debiutuje Grupa o2.pl i jest w tej chwili drugim portalem, który znajduje się w tej kategorii.

Wykres
 EROTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.redtube.com 1 593 543 63 880 661 9,53% -
2.adultfriendfinder.com 1 249 749 8 280 632 7,48% -
3.zbiornik.com 1 211 659 79 189 261 7,25% -
4.Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 882 964 77 369 757 5,28% tak
5.pornotuba.pl 820 973 9 307 307 4,91% -
6.starsex.pl 789 786 21 713 939 4,72% -
7.livejasmin.com 775 083 16 400 019 4,64% -
8.pornhub.com 704 922 47 091 648 4,22% -
9.Grupa o2.pl - Erotyka 660 284 7 923 007 3,95% tak
10.sexoaza.pl 648 250 11 174 912 3,88% -
11.wildsex.pl 576 709 14 787 858 3,45% -
12.xvideos.com 569 486 19 796 711 3,41% -
13.gix.pl 563 187 4 960 736 3,37% -
14.sex-blog.pl 543 872 6 128 423 3,25% -
15.fotka.sex.pl 540 558 12 279 945 3,23% -
16.pornobaza.pl 486 758 4 937 892 2,91% -
17.youporn.com 451 728 20 600 626 2,70% -
18.fajnelaski.pl 446 360 2 516 725 2,67% -
19.tube8.com 434 034 19 873 208 2,60% -
20.sextv1.pl412 15112 363 1442,47%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Firmowe: na 3. pozycję awansuje strona firmowa Plus GSM, natomiast o dwa oczka spada witryna Orange. Na miejscu 7. pojawia się serwis gaduair.pl, o cztery oczka wyżej znajduje się strona mBanku.

Wykres
 FIRMOWE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Microsoft - Firmowe 6 059 464 49 602 973 36,25% -
2.Grupa Mozilla 5 496 916 17 773 481 32,88% -
3.Grupa Plus GSM 3 707 744 91 398 900 22,18% -
4.Grupa PKO BP 3 323 953 196 968 286 19,88% -
5.Grupa Orange 2 763 391 119 333 304 16,53% -
6.adobe.com 2 377 787 10 445 273 14,22% -
7.gaduair.pl 2 286 863 9 458 575 13,68% -
8.Grupa PTC Era 1 851 003 44 679 807 11,07% -
9.Grupa mBank 1 747 495 67 448 385 10,45% -
10.TP.pl 1 679 840 71 620 220 10,05% -
11.platnosci.pl 1 599 060 3 981 693 9,57% -
12.Grupa ING 1 461 237 106 040 180 8,74% -
13.winamp.com 1 427 284 12 342 441 8,54% -
14.lotto.pl 1 414 508 13 198 820 8,46% -
15.Grupa PLAY 1 410 262 25 475 893 8,44% -
16.Grupa PKP 1 365 121 7 516 766 8,17% -
17.skype.com 1 358 373 10 384 477 8,13% -
18.Grupa BZWBK 1 297 493 51 944 119 7,76% -
19.Grupa Pekao SA 1 110 584 91 913 814 6,64% -
20.godp2p.pl886 7872 433 5535,30%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród serwisów hostingowych liderem pozostaje Interia.pl. Na 2. miejsce awansuje home.pl, na 4. zaś nazwa.pl. Onet spada o jedną pozycję. O dwa oczka spadają również serwisy hostingowe Wirtualnej Polski.

Wykres
 HOSTING
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Hosting 2 603 453 21 580 940 15,57% tak
2.home.pl 2 485 076 53 084 352 14,87% -
3.Grupa Onet.pl - Hosting 2 468 521 22 519 150 14,77% tak
4.nazwa.pl 2 198 944 30 763 040 13,15% -
5.Grupa Yoyo.pl - Hosting 2 146 002 26 798 080 12,84% -
6.prv.pl 1 706 889 20 876 662 10,21% tak
7.Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 660 773 10 092 953 9,93% tak
8.Grupa ovh 1 566 771 15 507 968 9,37% -
9.art.pl 1 206 245 13 852 468 7,22% -
10.Grupa Osemka.pl - Hosting 1 155 924 9 253 712 6,91% tak
11.cba.pl 852 975 15 031 603 5,10% -
12.webd.pl 786 863 25 057 442 4,71% -
13.boo.pl 780 319 13 119 350 4,67% -
14.strony hostingowane neostrada.pl 765 363 4 974 796 4,58% -
15.Grupa Click-Media 679 227 16 565 215 4,06% -
16.one.pl 445 067 4 536 214 2,66% -
17.of.pl 423 148 3 850 063 2,53% -
18.osdw.pl 348 879 1 528 601 2,09% -
19.win.pl 308 907 3 739 835 1,85% -
20.cal.pl251 6532 472 4871,51%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W zestawieniu Informacje, Publicystyka, Media zmiana w pierwszej trójce. Na miejsce 2. awansuje Grupa Wirtualna Polska, na 3. pozycję spada Gazeta.pl. Liderem pozostaje Onet.pl.

Wykres
 INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 817 521 339 602 723 40,78% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 039 425 188 304 102 30,15% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 4 898 126 125 033 831 29,30% tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 769 402 82 797 937 22,55% tak
5.Grupa Polskapresse 3 143 449 29 065 723 18,80% -
6.Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 955 390 65 679 413 17,68% tak
7.Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 2 610 350 49 593 492 15,62% tak
8.Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 2 074 339 41 440 724 12,41% tak
9.Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 234 568 18 305 755 7,39% tak
10.Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 098 145 16 539 043 6,57% -
11.Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 065 798 9 049 649 6,38% tak
12.Grupa Google - Serwisy informacyjne 990 875 3 014 845 5,93% -
13.Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 826 722 6 618 692 4,95% tak
14.trojmiasto.pl 822 457 19 894 273 4,92% -
15.se.pl - informacje 684 213 4 947 869 4,09% tak
16.Pogodynka.pl 569 782 8 963 798 3,41% -
17.Grupa Polskie Radio 483 501 7 869 563 2,89% -
18.wprost.pl 472 633 1 740 588 2,83% tak
19.meteo.pl 451 149 13 537 630 2,70% -
20.teleman.pl449 8933 764 4402,69%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Top5 w kategorii Kultura i rozrywka pozostaje bez zmian. Na miejsce 6. awansuje serwis gry.pl. O jedno oczko w górę awansuje filmweb.pl. Spadek notuje Grupa Pino.pl, imageshack.us a także m.in. poszkole.pl.

Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.YouTube.com 9 217 498 1 226 900 717 55,14% -
2.Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 193 965 1 384 777 555 43,03% tak
3.Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 418 105 497 768 869 38,39% tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 529 380 380 595 336 33,08% tak
5.Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 3 938 190 270 281 156 23,56% tak
6.gry.pl 3 551 863 461 012 186 21,25% -
7.Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 3 533 448 104 702 517 21,14% -
8.Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 900 625 44 291 844 17,35% tak
9.filmweb.pl 2 872 237 116 774 439 17,18% tak
10.imageshack.us 2 861 385 25 627 178 17,12% -
11.travian.pl 2 790 513 1 652 213 458 16,69% -
12.Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 784 040 43 577 647 16,65% tak
13.wyspagier.pl 2 389 127 179 356 191 14,29% -
14.Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 121 501 15 458 069 12,69% -
15.torrenty.org 1 810 151 90 010 810 10,83% -
16.tekstowo.pl 1 808 862 28 997 348 10,82% tak
17.poszkole.pl 1 804 318 238 690 081 10,79% tak
18.Grupa gry-online.pl 1 771 879 42 894 575 10,60% tak
19.bearshare.com 1 546 295 67 447 070 9,25% -
20.zylom.com1 466 05112 897 4568,77%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród Map i Lokalizatorów liderem pozostają mapy Google, na 2. miejscu plasują się mapy Grupy Onet.pl, na trzecim zaś szukacz.pl. W tym miesiącu po raz pierwszy prezentowana jest cała dziewiętnastka zestawienia w tej kategorii, stąd też w tabeli ostatnie dziewięć serwisów oznaczone jest jako "nowy w rankingu".

Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 860 348 26 938 910 35,06% -
2.Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 445 180 33 837 031 26,59% tak
3.szukacz.pl - mapy 1 056 362 3 348 339 6,32% -
4.targeo.pl 975 484 5 502 278 5,84% -
5.mapa.pf.pl 757 436 1 718 776 4,53% tak
6.Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 432 419 16 172 908 2,59% tak
7.Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 338 598 1 035 096 2,03% tak
8.planmiasta.info 284 042 774 381 1,70% -
9.miplo.pl 247 206 1 122 732 1,48% -
10.mapa-online.pl 174 658 337 225 1,04% -
11.wikimapia.org 157 274 787 837 0,94% -
12.dojazd.org 132 665 329 417 0,79% -
13.mapy.pkt.pl 125 971 453 470 0,75% tak
14.mapgo.pl 83 972 274 133 0,50% -
15.ad24.pl 71 779 143 376 0,43% -
16.karto.pl 69 389 233 170 0,42% -
17.viamichelin.com 57 500 269 060 0,34% -
18.um.warszawa.pl - mapy 45 033 103 523 0,27% -
19.map24.com42 455165 8430,25%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Motoryzacja bez rewolucji. Top8 zestawienia pozostaje bez zmian w porównaniu do ubiegłego miesiąca. Na miejscu 9. znajduje się grupa auto.pl, która awansuje o jedną pozycję. O jedno oczko spadają serwisy motoryzacyjne Grupy o2.pl.

Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.otoMoto 3 762 134 201 536 939 22,51% -
2.Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 357 718 52 064 438 14,10% tak
3.Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 885 917 37 831 799 11,28% tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 651 779 25 294 940 9,88% tak
5.Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 301 807 16 338 894 7,79% tak
6.Grupa Gratka - Serwisy motoryzacyjne 1 230 064 40 527 357 7,36% tak
7.autocentrum.pl 860 981 15 049 517 5,15% tak
8.Grupa V10.pl 810 428 4 032 939 4,85% tak
9.Grupa auto.pl 581 736 5 439 026 3,48% tak
10.Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 551 093 7 057 796 3,30% tak
11.scigacz.pl 530 688 5 282 701 3,17% tak
12.Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 522 980 3 479 971 3,13% tak
13.Grupa MOBILE 507 922 85 309 279 3,04% -
14.Grupa Bankier - Serwisy motoryzacyjne 486 911 6 415 854 2,91% tak
15.autogielda.pl 431 611 15 728 012 2,58% tak
16.motonews.pl 299 289 2 200 255 1,79% tak
17.Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 260 490 1 682 483 1,56% tak
18.autoteam.pl 247 163 1 201 597 1,48% tak
19.autogaleria.pl 243 041 2 477 162 1,45% tak
20.wroom.pl233 1141 930 5651,39%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Nowe Technologie również nie przynoszą większych zmian. Żaden z serwisów pierwszej dwunastki nie zmienia swojej pozycji. Kilka serwisów z końca tabeli notuje spadki, m.in. telepolis.pl , cnet.com czy chip.eu.

Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 207 849 31 615 182 25,17% tak
2.dobreprogramy.pl 3 566 141 24 870 990 21,33% tak
3.Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 410 201 34 035 946 20,40% tak
4.Grupa IDG - Nowe technologie 3 086 912 15 905 136 18,47% tak
5.Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 186 168 9 569 058 13,08% tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 1 820 444 12 593 835 10,89% tak
7.instalki.pl 1 738 964 7 182 589 10,40% tak
8.frazpc.pl 1 258 944 4 216 118 7,53% tak
9.programosy.pl 1 178 248 5 619 914 7,05% -
10.Grupa Softmania.pl 1 164 198 4 394 286 6,96% -
11.bfmsa.com.pl 834 851 3 243 709 4,99% -
12.download.net.pl 795 757 4 607 621 4,76% -
13.Grupa CATALIST.pl - Nowe Technologie 768 369 3 632 684 4,60% -
14.Grupa Axel Springer - Nowe technologie 723 261 3 158 380 4,33% tak
15.telepolis.pl 712 711 6 302 972 4,26% tak
16.cnet.com 648 634 2 368 755 3,88% -
17.chip.eu 639 416 3 666 585 3,83% -
18.pobierz.pl 585 326 4 262 071 3,50% -
19.wapster.pl 573 959 6 220 476 3,43% -
20.programs.pl564 2462 071 0953,38%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród serwisów poświęconych tematyce Pracy spory awans notuje grupa Allegro, która znajduje się o cztery oczka wyżej, niż w ubiegłym miesiącu. Spada natomiast praca.pl, jobrapido.pl, czy też szybkopraca.pl, który w czerwcu zajmuje 14. pozycję.

Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Praca 1 927 758 39 911 851 11,53% tak
2.Grupa Pracuj - Praca 1 685 195 34 574 560 10,08% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 200 980 11 462 188 7,18% tak
4.infopraca.pl 1 167 211 28 379 191 6,98% -
5.praca.money.pl 830 845 11 064 178 4,97% tak
6.Grupa Allegro - Praca 815 158 8 553 224 4,88% -
7.praca.pl 787 312 10 032 811 4,71% -
8.jobrapido.pl 757 903 10 014 675 4,53% -
9.gratka.pl/praca 678 573 11 816 250 4,06% tak
10.monsterpolska.pl 650 023 4 973 032 3,89% -
11.Grupa Axel Springer - Praca 623 109 4 336 981 3,73% tak
12.praca.egospodarka.pl 550 899 4 845 709 3,30% tak
13.gowork.pl 516 823 9 376 721 3,09% -
14.szybkopraca.pl 445 974 4 111 954 2,67% -
15.careerjet.pl 317 001 3 959 834 1,90% -
16.Grupa Onet.pl - Praca 204 886 3 147 181 1,23% tak
17.Grupa jobs.pl - Praca 193 814 1 401 043 1,16% -
18.Grupa Interia.pl - Praca 172 860 1 206 924 1,03% tak
19.top-praca.pl 148 672 389 401 0,89% -
20.eu-praca.pl144 749589 4380,87%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii witryn Publicznych zmiana na pozycji lidera. Aż o pięć oczek awansuje serwis ngo.pl. O trzy miejsca awansuje również witryna policji - policja.gov.pl. Spadki notują głównie serwisy polskich uczelni.

Wykres
 PUBLICZNE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.ngo.pl 670 830 3 562 154 4,01% -
2.policja.gov.pl 646 916 12 152 797 3,87% -
3.Grupa Uniwersytet Warszawski 576 074 21 813 949 3,45% -
4.Grupa AGH 565 955 6 689 801 3,39% -
5.sejm.gov.pl 556 996 5 571 431 3,33% -
6.zus.pl 554 548 6 632 015 3,32% -
7.europa.eu 537 383 5 402 441 3,21% -
8.pajacyk.pl 446 718 11 801 943 2,67% tak
9.Uniwersytet Jagielloński 416 099 13 773 230 2,49% -
10.Centralna Komisja Egzaminacyjna 384 747 5 757 864 2,30% -
11.oke.krakow.pl 340 409 13 412 507 2,04% -
12.pkw.gov.pl 327 740 8 507 211 1,96% -
13.men.gov.pl 305 322 6 166 555 1,83% -
14.stat.gov.pl 289 568 6 830 811 1,73% -
15.Grupa praca.gov.pl 289 256 14 934 840 1,73% -
16.Uniwersytet M. Kopernika 268 309 10 717 436 1,61% -
17.bip.gov.pl 263 751 1 358 906 1,58% -
18.Uniwersytet A. Mickiewicza 261 479 11 648 117 1,56% -
19.Politechnika Wrocławska 252 625 9 180 530 1,51% -
20.Uniwersytet Gdański251 1501 810 4071,50%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Jedno z ciekawszych zestawień - Społeczności - nie przynosi większych niespodzianek. W porównaniu do maja da się zauważyć awans grono.net, który zajmuje miejsce 14. Awansują także społeczności Grup Wirtualna Polska i GG Network (wydawca komunikatora Gadu-Gadu). Aż o cztery oczka w dół spadają społeczności wydawnictwa G+J Polska (m.in. serwis Epuls.pl).

Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.nasza-klasa.pl 11 640 468 10 440 971 023 69,63% -
2.Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 767 340 337 029 130 34,50% tak
3.Grupa Onet.pl - Społeczności 4 782 654 96 476 429 28,61% tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4 494 920 50 680 784 26,89% tak
5.Grupa GG Network - Społeczności 4 107 207 123 562 865 24,57% tak
6.Grupa Google - Społeczności 3 996 743 36 515 291 23,91% -
7.Grupa Interia.pl - Społeczności 3 914 318 112 846 415 23,42% tak
8.Grupa o2.pl - Społeczności 3 108 719 69 013 208 18,60% tak
9.fotka.pl 2 614 856 1 093 920 124 15,64% tak
10.peb.pl 2 339 184 36 888 839 13,99% -
11.odsiebie.com 2 088 158 71 378 686 12,49% tak
12.wordpress.com 1 889 508 8 019 198 11,30% -
13.zapytaj.com.pl 1 581 380 14 238 608 9,46% -
14.facebook.com 1 354 653 141 462 331 8,10% -
15.goldenline.pl - serwis 1 193 417 42 618 038 7,14% -
16.myspace.com - serwis 1 152 244 22 896 211 6,89% -
17.grono.net 1 104 043 283 680 250 6,60% tak
18.cokupic.pl 1 074 632 6 625 544 6,43% -
19.precyl.pl 1 047 212 7 697 140 6,26% -
20.Grupa G+J Polska - Społeczności883 74167 049 5375,29%tak

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Sport bez niespodzianek. Nikt z czołówki rankingu nie zmienił swojej pozycji. O trzy oczka awansują serwisy sportowe grupy Axel Springer Polska; o dwa oczka awansuje też eurosport.pl. O sześć pozycji spada serwis soccer-live.pl.

Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 330 556 134 509 017 19,92% tak
2.Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 2 914 234 53 248 578 17,43% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 2 778 147 106 055 149 16,62% tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 384 303 64 606 695 8,28% tak
5.Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 562 249 5 383 684 3,36% tak
6.90minut.pl 474 874 27 322 301 2,84% tak
7.kfd.pl 327 182 1 316 165 1,96% -
8.sportowefakty.pl 307 506 27 146 689 1,84% tak
9.futbolowo.pl 292 325 19 170 177 1,75% tak
10.tvp.pl - sport 280 038 4 373 950 1,68% tak
11.fit.pl 222 252 757 086 1,33% tak
12.Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 207 516 3 819 349 1,24% tak
13.livesports.pl 197 594 10 895 779 1,18% tak
14.Grupa Eurosport 192 778 5 824 430 1,15% -
15.futbolnet.pl 166 284 1 599 578 0,99% -
16.livescore.com 149 392 9 323 107 0,89% -
17.realmadrid.pl 145 103 10 928 122 0,87% tak
18.soccer-live.pl 113 918 1 193 884 0,68% tak
19.siatka.org 113 409 4 424 403 0,68% tak
20.magicsport.pl113 278303 9020,68%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
W kategorii Styl Życia zmiany w pierwszej trójce: na 3. miejsce awansują serwisy Wirtualnej Polski. Tym samym na 4. miejsce spada Gazeta.pl. Na miejsce 15., o trzy oczka w górę, wskakują serwisy Axel Springer Polska.

Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Styl życia 5 021 824 223 208 116 30,04% tak
2.Grupa o2.pl - Styl życia 4 898 949 231 287 495 29,31% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 4 094 357 241 933 614 24,49% tak
4.Grupa Gazeta.pl - Styl życia 3 766 195 88 106 548 22,53% tak
5.Grupa Interia.pl - Styl życia 3 234 470 94 648 782 19,35% tak
6.wizaz.pl 1 799 202 29 103 042 10,76% tak
7.Grupa G+J Polska - Styl życia 1 673 871 24 279 180 10,01% -
8.We-Dwoje.pl - Styl życia 1 327 437 8 569 247 7,94% tak
9.kozaczek.pl 1 225 724 20 498 606 7,33% tak
10.dlastudenta.pl 964 227 7 529 389 5,77% tak
11.Grupa Edipresse - Styl życia 929 275 10 565 122 5,56% -
12.Grupa Styl.fm 800 348 43 646 367 4,79% -
13.Grupa Murator - Styl życia 795 151 2 528 746 4,76% tak
14.Grupa Medforum 755 841 2 883 523 4,52% -
15.Grupa Axel Springer - Styl życia 728 665 4 511 648 4,36% tak
16.opoka.org.pl 641 706 6 711 750 3,84% -
17.biomedical.pl 616 816 2 903 256 3,69% -
18.Grupa Stylistka - Styl życia 597 345 6 412 276 3,57% -
19.wielkiezarcie.com 590 918 7 022 677 3,53% tak
20.umieramy.pl574 28916 380 5193,44%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Turystyka: również bez niespodzianek. Top5 tabeli bez zmian. Na miejsce 6. awansuje Grupa Meteor24.pl. Aż o pięć oczek spadają serwisy turystyczne Grupy G+J Polska.

Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 459 505 33 778 564 14,71% tak
2.rozklad-pkp.pl 2 207 942 53 499 749 13,21% -
3.Grupa eholiday.pl 1 029 563 8 759 305 6,16% tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 015 980 9 674 265 6,08% tak
5.Grupa Interia.pl - Serwisy turystyczne 949 533 9 473 076 5,68% tak
6.Grupa Meteor24.pl 640 059 6 887 106 3,83% -
7.Grupa nocowanie.pl 587 247 5 746 704 3,51% -
8.Grupa Travelplanet.pl SA 583 502 8 348 028 3,49% -
9.odleglosci.pl 572 899 2 399 083 3,43% tak
10.Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 552 452 6 359 953 3,30% tak
11.turystyka-polska.pl 526 080 1 794 507 3,15% -
12.Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 521 807 3 014 698 3,12% tak
13.tur-info.pl 517 334 1 806 623 3,09% -
14.Grupa Allegro.pl - Turystyka 473 123 2 466 103 2,83% -
15.Grupa Wakacje.pl 444 719 9 665 724 2,66% -
16.obiektyturystyczne.pl 408 379 1 944 833 2,44% -
17.fajnewczasy.pl 400 853 5 876 758 2,40% -
18.holidaycheck.pl 399 824 13 851 088 2,39% -
19.Grupa Easygo.pl 389 434 16 690 654 2,33% tak
20.panoramio.com339 4067 976 2222,03%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wśród Wyszukiwarek i katalogów liderem pozostaje Grupa Google. Do góry pnie się yellowpages.pl, spada natomiast Grupa Wirtualna Polska. O jedno oczko awansuje Grupa Interia.pl, wzrost notują także m.in. ask.com, favore.pl czy też webwweb.pl.

Wykres
 WYSZUKIWARKI I KATALOGI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 15 435 592 3 733 095 418 92,34% -
2.Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 627 846 23 403 451 21,70% tak
3.pkt.pl - pozostale 3 276 391 12 604 430 19,60% tak
4.Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 504 176 44 071 622 14,98% tak
5.yellowpages.pl 1 956 701 7 743 505 11,71% -
6.Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 810 686 17 852 550 10,83% tak
7.firmy.net 1 639 018 6 435 953 9,80% tak
8.mywebsearch.com 1 127 823 14 944 987 6,75% -
9.Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 954 147 16 120 357 5,71% tak
10.ask.com 792 606 13 291 519 4,74% -
11.favore.pl 766 873 2 307 064 4,59% tak
12.Grupa toplista.pl 758 991 5 479 909 4,54% -
13.webwweb.pl 752 655 2 089 611 4,50% -
14.gwiazdor.pl 641 889 1 985 590 3,84% -
15.search.yahoo.com 617 588 5 174 207 3,69% -
16.rapidlibrary.com 517 403 3 702 380 3,10% -
17.hotfrog.pl 403 913 1 019 927 2,42% -
18.elefanta.pl 388 835 2 464 063 2,33% -
19.filestube.com 363 207 1 343 013 2,17% -
20.trovit.pl355 0071 577 7482,12%-

Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Megapanel PBI/Gemius - czerwiec 2009

Komentarze (1 - 5 z 5)

Jakie strony porno ma o2 ?! I nie dziwię się ,że peb jest tak wysoko. Ludzie którzy tłumaczą napisy do filmów zamyka się w więzieniach i wiesza za jaja a ludzi którzy na stronie www gromadzą miliony linków do pirackich programów ma się w dupie.

Śmiesznie ....
 0  
Te statystyki nie są miarodajne, moja strona powinna być na 17 miejscu w dziale motoryzacja (270tyś UV), a nie jest wymieniona w ogóle.
 0  
redtube rządzi hehe ;) reszta jest nie ważna... ;D
 0  
@ygd - to jest badanie megapanelu, Twoje badanie jest zapewne dużo niższe. Tak jak każda strona ma tutaj więcej uu niż jest podane. Taka specyfika gemiusa
 0  
Ciekawe co wchodzi w skład Grupa Axel Springer - nowe technologie? Moze mi ktos wyjaśnić?
 0