Łukasz Szewczyk12.10.2009 (13:03)5 komentarzy

"Wyposażony" w HBO: Prawie 55 tys. widzów

W piątek (9 października 2009 roku) na antenie płatnego kanału HBO Polska zadebiutował nowy serial - "Wyposażony". Pierwszy odcinek przed telewizyjne ekrany przyciągnął prawie 55 tys. widzów.
Telewizja HBO Polska  debiut serialu "Wyposażony" może zaliczyć do udanych. Pierwszy odcinek serialu oglądało ponad 54,9 tys. widzów, w tym ponad 34,8 tys. to widzowie w tzw. grupie komercyjnej (w wieku od 16 do 49 lat).
HBO PolskaGrupa 4+ Grupa 16-49
9.10.2009AMRSHR%AMRSHR%
"Wyposażony" (odc. 1) 54 9100,46%34 8120,63%

HBO Polska: Wyposażony - oglądalność 9.10.2009 (źródło: AGB)

Pierwszy odcinek serialu "Wyposażony" pod względem oglądalności pokonał wrześniowy debiut trzeciego sezonu "Dynastii Tudorów" (ponad 25 tys. widzów) w HBO Polska. Nie udało się jednak wyprzedzić popularnego serialu "Czysta krew", którego pierwszy odcinek oglądało ponad 77,1 tys. widzów. Przyponijmy, że w listopadzie na antenie HBO Polska premiera drugiego sezonu serialu "Czysta krew".

Przypomnijmy, że pierwszy sezon serialu "Wyposażony", którego producentem jest stacja HBO, w Polsce zadebiutował 9 października 2009 roku. Na antenie HBO Polska  premierowe odcinki serialu będa emitowane w piątkowe wieczory (o godzinie 22.00).

Bohaterem serialu jest były sportowiec Ray Drecker (Thomas Jane). Mężczyzna miał przed sobą świetlaną przyszłość. Los nie był jednak dla niego zbyt łaskawy. Ray ledwo wiąże koniec z końcem. Nie załamuje się jednak. Postanawia pójść na kurs, podczas którego ma nauczyć się, jak w życiu odnieść sukces. Po jego ukończeniu Ray zostaje facetem do wynajęcia, a swoją byłą kochankę angażuje jako agentkę (Jane Adams).
AGB Nielsen

Komentarze (1 - 5 z 5)

co to jest smiech na sali ,
 0  
To jest kanał premium a nie TVP. Na kanałach tego typu nie ma wielomilionowej widowni. Jak na HBO to duży sukces.
 0  
Moody wybacz mu, maro13 zna kanaly premium jedynie z opowiadan co zamozniejszych znajomych ;) To w prosty sposob tlumaczy jego ignorancje w tej kwestii.
 0  
Znakomite, nie spodziewałam się że premium może tyle ludzi oglądać. Nareszcie jakiś serial na poziomie mojej szkoły, od Mody na S. już mnie głowa boli, nie mogę przy tym odkurzać, ani prać.
 0  
Kolejny fajny serial wyprodukowany przez HBO, zaczynam się wciągać, najlepsza w tym odcinku była Lenore, która uparła się przetestować Raya zanim zacznie polecać go swym zamożnym klientkom :)))
 0