Aniela Ochman24.05.2010 (0:07)brak komentarzy

Megapanel marzec 2010 - kategorie tematyczne

Onet nadal prowadzi w kategorii informacje i publicystyka oraz pnie się w górę w kategorii e-commerce. Facebook zyskuje na popularności. W kategorii wyszukiwarki ask.com awans na 4 miejsce. Które serwisy były najpopularniejsze w marcu 2010 r.?
Wykres
  BIZNES, FINANSE, PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 001 797 64 087 288 22,57% - tak
2.Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 3 359 707 35 876 381 18,95% - tak
3.Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 844 408 26 918 896 16,04% - tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 476 974 38 136 357 13,97% - tak
5.Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 2 304 420 48 266 867 13,00% - tak
6.Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 954 738 20 995 155 11,02% - tak
7.eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 636 963 9 175 634 9,23% - tak
8.Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 568 198 26 292 321 8,84% - tak
9.forumprawne.org 995 315 - 5,61% -
10.Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 878 160 6 617 741 4,95% - tak
11.Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 811 038 4 429 779 4,57% - tak
12.nf.pl 748 452 4 442 448 4,22% 944 718 tak
13.Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 723 266 - 4,08% -
14.biznesforum.pl 636 611 - 3,59% -
15.Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 629 204 - 3,55% -
16.Grupa Spolecznosci.pl-media2.pl 490 357 2 351 090 2,77% 633 013 tak
17.wirtualnemedia.pl 487 029 2 510 383 2,75% 644 050 tak
18.podatki.biz 373 706 1 758 325 2,11% 488 965 tak
19.pb.pl 342 161 7 101 847 1,93% 612 503 tak
20.pitpro.pl313 297-1,77%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 -Biznes, Finanse, Prawo

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 773 451 25 018 801 10,00% - tak
2.Grupa Murator - Budownictwo 1 722 121 20 038 175 9,71% - tak
3.Grupa Allegro.pl-otodom.pl 1 168 906 31 068 203 6,59% 1 708 096 tak
4.Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 646 271 33 858 756 3,64% 1 066 003 tak
5.Grupa Oferty.net 625 303 12 968 293 3,53% 857 419 tak
6.Grupa NNV-nieruchomosci-online.pl 616 211 11 483 131 3,48% 828 004 tak
7.Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 583 623 9 396 347 3,29% 779 574 tak
8.Grupa Interia.pl - Budownictwo 567 648 31 153 467 3,20% - tak
9.Grupa Meble.pl - Budownictwo 535 888 - 3,02% -
10.Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 526 243 3 160 342 2,97% - tak
11.Grupa Gazeta.pl-domiporta.pl 510 168 14 376 477 2,88% 724 285 tak
12.Grupa e-budownictwo.pl 473 556 4 557 950 2,67% 594 154 tak
13.Grupa o2.pl - Budownictwo 388 521 3 636 020 2,19% - tak
14.Grupa Onet.pl - Budownictwo 352 799 7 879 060 1,99% 474 182 tak
15.Grupa Dom.pl - Budownictwo 350 614 5 086 987 1,98% 461 650 tak
16.Grupa Money.pl-money.pl-dom.money.pl 307 418 4 435 540 1,73% 401 261 tak
17.szybko.pl 300 009 4 664 627 1,69% 411 665 tak
18.skyscrapercity.com 292 251 - 1,65% -
19.budnet.pl 238 285 631 190 1,34% 295 546 tak
20.nportal.pl227 7262 167 8941,28%299 575tak

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 -Budownictwo i nieruchomości

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 E-COMMERCE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Allegro - E-commerce 11 117 378 5 281 927 209 62,70% - tak
2.nokaut.pl 2 839 802 11 617 832 16,02% 3 878 818 tak
3.Grupa Onet.pl - E-commerce 2 022 263 196 037 441 11,41% - tak
4.aukcjoner.pl 1 777 057 - 10,02% -
5.euro.com.pl 1 455 246 - 8,21% -
6.merlin.pl 1 446 619 - 8,16% -
7.Grupa Ebay 1 356 021 - 7,65% -
8.skapiec.pl 1 338 536 - 7,55% -
9.bonprix.pl 1 297 851 - 7,32% -
10.Grupa Spolecznosci.pl-swistak.pl 1 169 452 - 6,60% -
11.empik.com 1 130 632 - 6,38% -
12.bazarek.pl 1 031 307 4 137 982 5,82% 1 299 404 tak
13.Grupa o2.pl - E-commerce 950 649 7 327 120 5,36% - tak
14.okazje.info.pl 920 041 6 717 151 5,19% 1 188 981 tak
15.Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 849 898 84 909 065 4,79% - tak
16.twenga.pl 848 201 - 4,78% -
17.Grupa Interia.pl - E-commerce 780 470 22 026 376 4,40% - tak
18.alejka.pl 767 040 2 646 537 4,33% 949 726 tak
19.szafa.pl 746 032 45 855 715 4,21% 1 052 924 tak
20.wysylkowa.pl701 688-3,96%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - E-commerce

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Wikipedia - Edukacja 9 075 903 - 51,19% - tak
2.Grupa Google - Edukacja 4 261 490 - 24,03% - tak
3.Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 099 565 35 129 503 23,12% - tak
4.Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 663 977 36 497 954 20,66% - tak
5.bryk.pl 2 172 070 10 752 600 12,25% 3 080 524
6.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 659 799 18 635 503 9,36% -
7.shvoong.com 1 556 314 - 8,78% - tak
8.zadane.pl 1 555 552 - 8,77% -
9.Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 417 535 16 681 973 7,99% -
10.Grupa Netstel 1 385 721 - 7,82% - tak
11.klp.pl 1 355 030 - 7,64% - tak
12.zgapa.pl 1 216 283 3 250 583 6,86% 1 541 573
13.szkolnictwo.pl 1 158 125 7 552 264 6,53% 1 476 806 tak
14.Grupa Ling.pl 1 092 663 - 6,16% -
15.pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 1 004 189 6 028 059 5,66% 1 323 100
16.translate.pl 910 553 - 5,14% - tak
17.ebuda.pl 878 932 - 4,96% -
18.ang.pl 827 125 8 806 151 4,66% 1 133 484
19.ostatnidzwonek.pl 717 005 - 4,04% -
20.interklasa.pl697 193-3,93%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Edukacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EROTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.livejasmin.com 1 934 633 - 10,91% -
2.redtube.com 1 805 956 - 10,19% -
3.xvideos.com 1 168 694 - 6,59% -
4.adultfriendfinder.com 1 078 853 - 6,08% -
5.pornhub.com 1 076 497 - 6,07% -
6.zbiornik.com 909 276 - 5,13% -
7.streamate.com 845 972 - 4,77% -
8.Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 822 398 93 191 810 4,64% 1 449 991 tak
9.wildsex.pl 736 903 - 4,16% -
10.xnxx.com 684 563 - 3,86% -
11.sex-blog.pl 680 250 - 3,84% -
12.erodate.pl 666 146 - 3,76% -
13.starsex.pl 610 339 - 3,44% -
14.tube8.com 588 465 - 3,32% -
15.xhamster.com 500 043 - 2,82% -
16.Grupa rXmedia 493 949 - 2,79% -
17.sextv1.pl 489 356 - 2,76% -
18.fotka.sex.pl 468 014 - 2,64% -
19.slap.pl 454 600 - 2,56% -
20.bzykanie.com.pl453 145-2,56%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Erotyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 HOSTING
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.home.pl 2 899 031 - 16,35% - -
2.Grupa Interia.pl - Hosting 2 721 940 20 607 478 15,35% - tak
3.Grupa Onet.pl - Hosting 2 687 108 23 968 679 15,16% 3 682 792 tak
4.nazwa.pl 2 205 036 - 12,44% -
5.Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 725 832 10 717 081 9,73% - tak
6.Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 566 696 - 8,84% -
7.prv.pl 1 511 193 10 981 061 8,52% 2 298 136 tak
8.Grupa Ovh 1 461 533 - 8,24% -
9.art.pl 1 377 295 - 7,77% -
10.Grupa Click-Media 1 173 004 - 6,62% -
11.cba.pl 1 122 850 - 6,33% -
12.Grupa Osemka.pl - Hosting 1 016 141 8 556 791 5,73% - tak
13.neostrada.pl-strony hostingowane neostrada.pl 862 205 - 4,86% -
14.webd.pl 729 345 - 4,11% -
15.boo.pl 586 948 - 3,31% -
16.one.pl 523 837 - 2,95% -
17.of.pl 366 903 - 2,07% -
18.az.pl - hosting 336 224 - 1,90% -
19.cal.pl 326 029 - 1,84% -
20.win.pl324 630-1,83%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Hosting

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 FIRMOWE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Microsoft - Firmowe 7 505 979 - 42,33% -
2.Grupa Mozilla 7 108 621 - 40,09% -
3.Grupa Orange 3 408 623 - 19,22% -
4.Grupa Plus GSM 2 790 874 - 15,74% -
5.ipko.pl 2 513 728 - 14,18% -
6.Grupa Google - Firmowe 2 498 487 - 14,09% -
7.adobe.com 2 332 294 - 13,15% -
8.conduit.com 2 135 635 - 12,04% -
9.Grupa BZWBK 2 092 824 - 11,80% -
10.pkobp.pl 1 985 625 - 11,20% -
11.Grupa PTC Era 1 941 084 - 10,95% -
12.Grupa Play 1 778 044 - 10,03% -
13.Grupa ING 1 706 659 - 9,63% -
14.Grupa Mbank 1 629 901 - 9,19% -
15.lotto.pl 1 621 987 - 9,15% -
16.skype.com 1 415 209 - 7,98% -
17.Grupa GG Network - Serwisy firmowe 1 403 522 13 178 016 7,92% - tak
18.Grupa Pekao SA 1 312 301 - 7,40% -
19.glispa.com 1 214 408 - 6,85% -
20.winamp.com1 192 449-6,73%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Firmowe

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 875 005 255 114 944 38,77% - tak
2.Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 6 138 039 147 276 217 34,62% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 107 360 201 952 759 28,81% - tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 554 487 70 191 190 20,05% - tak
5.Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 231 751 78 301 993 18,23% 5 607 352 tak
6.Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 118 216 37 591 478 17,59% - tak
7.Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 438 015 68 077 450 13,75% - tak
8.Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 552 101 34 885 368 8,75% - tak
9.Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 360 227 19 659 513 7,67% - tak
10.Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 207 969 19 625 084 6,81% - tak
11.Grupa Murator-se.pl 1 159 804 9 542 421 6,54% 1 605 076 tak
12.Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 126 470 11 913 630 6,35% - tak
13.Grupa Infor - Informacje 1 107 699 19 272 778 6,25% - tak
14.Grupa Google - Serwisy informacyjne 867 636 - 4,89% -
15.trojmiasto.pl 812 826 - 4,58% -
16.Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 751 429 5 908 182 4,24% - tak
17.eioba.pl 672 714 - 3,79% -
18.Grupa Polskie Radio 536 327 6 445 691 3,02% 851 391 tak
19.otopr.pl 508 230 - 2,87% -
20.teleman.pl451 4934 988 6542,55%647 037tak

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Informacje i publicystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.youtube.com 10 442 867 - 58,90% -
2.Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 749 431 1 360 700 114 43,71% - tak
3.Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 823 253 509 605 516 38,48% - tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 978 790 449 645 768 33,72% - tak
5.Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 286 751 336 718 122 24,18% - tak
6.Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 3 606 831 - 20,34% -
7.imageshack.us 3 343 654 - 18,86% -
8.filmweb.pl 3 259 506 155 435 530 18,38% 5 628 342 tak
9.demotywatory.pl 3 142 541 415 954 823 17,72% 8 780 948 tak
10.Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 939 768 53 090 761 16,58% - tak
11.Grupa Spilgames 2 847 358 264 326 719 16,06% 5 840 399 tak
12.wyspagier.pl 2 605 855 - 14,70% -
13.Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 451 398 - 13,83% -
14.wiaderko.com 2 299 859 - 12,97% -
15.Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 236 129 17 466 450 12,61% - tak
16.tekstowo.pl 2 074 346 34 629 913 11,70% 3 493 914 tak
17.wolnifarmerzy.pl 2 013 529 - 11,36% -
18.Grupa Gry-online.pl 1 851 089 42 715 364 10,44% 2 939 701 tak
19.poszkole.pl 1 829 310 266 320 747 10,32% 3 395 804 tak
20.warofdragons.pl1 717 293-9,69%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Kultura i rozrywka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 429 103 - 30,62% -
2.Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 755 035 38 743 085 26,82% 6 816 524 tak
3.targeo.pl 1 162 884 4 484 779 6,56% 1 591 758 tak
4.szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 891 233 3 191 598 5,03% 1 354 478 tak
5.Grupa Pf.pl-pf.pl-mapa.pf.pl 660 087 1 610 180 3,72% 847 741 tak
6.wikimapia.org 485 670 - 2,74% -
7.Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 340 028 11 513 933 1,92% 471 775 tak
8.miplo.pl 304 754 - 1,72% -
9.jakdojade.pl 261 291 - 1,47% -
10.planmiasta.info 201 784 - 1,14% -
11.Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 197 084 664 944 1,11% 266 058 tak
12.mapgo.pl 127 803 - 0,72% -
13.dojazd.org 117 852 - 0,66% -
14.Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - mapy 90 821 406 239 0,51% 110 506 tak
15.wytycz.pl 65 375 - 0,37% -
16.kodypocztowe.info 42 216 - 0,24% -
17.Grupa UM Warszawa-um.warszawa.pl-um.warszawa.pl - mapy 40 938 - 0,23% -
18.Grupa o2.pl - Mapy 36 559 84 465 0,21% 44 259 tak
19.karto.pl - - - -
20.map24.com----

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Mapy i lokalizatory

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl-otomoto.pl 4 254 227 430 202 589 23,99% 8 951 330 tak
2.Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 109 985 33 201 547 11,90% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 724 542 37 790 039 9,73% 2 928 418 tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 527 824 34 342 886 8,62% - tak
5.Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 456 962 20 113 306 8,22% - tak
6.Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 157 710 32 617 211 6,53% - tak
7.autocentrum.pl 1 139 268 25 417 960 6,43% 1 618 626 tak
8.Grupa V10.pl 880 580 - 4,97% -
9.Grupa Mobile 759 285 - 4,28% -
10.Grupa Auto.pl 691 486 7 317 098 3,90% 927 969 tak
11.Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 683 436 5 265 490 3,85% - tak
12.Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 643 141 6 510 082 3,63% - tak
13.autogielda.pl 557 054 15 700 862 3,14% 786 412 tak
14.Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 512 760 6 431 143 2,89% - tak
15.scigacz.pl 453 762 5 165 898 2,56% 638 694 tak
16.forumsamochodowe.pl 425 858 1 570 054 2,40% 543 715 tak
17.Grupa NNV-autoteam.pl 407 174 - 2,30% -
18.motonews.pl 306 611 2 039 419 1,73% 410 220 tak
19.autogaleria.pl 275 024 3 542 924 1,55% 373 209 tak
20.Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne251 6701 486 8881,42%320 288tak

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Motoryzacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 710 212 42 329 439 26,57% - tak
2.dobreprogramy.pl 3 970 884 30 866 129 22,40% 5 109 016 tak
3.Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 723 369 44 540 542 21,00% - tak
4.Grupa IDG - Nowe technologie 2 458 032 13 291 295 13,86% - tak
5.Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 352 155 10 017 358 13,27% - tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 2 097 760 24 185 684 11,83% - tak
7.instalki.pl 2 031 425 8 029 945 11,46% 2 559 964 tak
8.pobierz.pl 1 497 037 7 830 218 8,44% 1 879 966 tak
9.getpersonas.com 1 320 410 - 7,45% -
10.frazpc.pl 1 276 304 4 335 933 7,20% 1 772 551 tak
11.programosy.pl 1 146 770 - 6,47% -
12.Grupa SoftMania.eu 1 099 892 4 731 389 6,20% 1 295 807 tak
13.Grupa Axel Springer - Nowe technologie 877 324 3 805 223 4,95% - tak
14.pobieraczek.pl 781 193 - 4,41% -
15.bfmsa.com.pl 738 196 - 4,16% -
16.download.net.pl 723 794 - 4,08% -
17.chip.eu 713 673 - 4,03% -
18.cnet.com 711 795 - 4,01% -
19.telepolis.pl 690 494 6 407 787 3,89% 958 133 tak
20.brothersoft.com632 114-3,57%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Nowe technologie

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Praca 2 271 142 53 679 422 12,81% - tak
2.Grupa Pracuj - Praca 1 886 393 55 573 354 10,64% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 450 956 11 456 001 8,18% 2 170 493 tak
4.infopraca.pl 1 357 104 - 7,65% -
5.jobrapido.pl 1 252 495 - 7,06% -
6.Grupa Money.pl-money.pl-praca.money.pl 922 755 15 523 813 5,20% 1 365 087 tak
7.monsterpolska.pl 865 551 - 4,88% -
8.Grupa GoWork.pl 806 508 - 4,55% -
9.praca.pl 791 225 - 4,46% -
10.Grupa Axel Springer - Praca 694 377 4 979 343 3,92% - tak
11.Grupa Polskapresse - Praca 685 064 12 518 458 3,86% 1 041 123 tak
12.szybkopraca.pl 539 006 - 3,04% -
13.Grupa Allegro - Praca 521 560 7 224 821 2,94% - tak
14.egospodarka.pl-praca.egospodarka.pl 513 797 5 492 246 2,90% 730 553 tak
15.Grupa Presspublica-kariera.pl 410 389 2 670 373 2,31% 580 012 tak
16.jobisjob.pl 356 282 - 2,01% -
17.zarabiaj-1500zl.pl 317 708 - 1,79% -
18.Grupa Onet.pl - Praca 295 705 4 271 062 1,67% 375 062 tak
19.careerjet.pl 250 333 - 1,41% -
20.Grupa Hrc.pl205 933-1,16%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Praca

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PUBLICZNE
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.policja.gov.pl 925 748 - 5,22% -
2.ngo.pl 781 526 - 4,41% -
3.Grupa Uniwersytet Warszawski 756 432 - 4,27% -
4.pajacyk.pl 702 464 21 273 330 3,96% 2 054 484 tak
5.Grupa Mf.gov.pl 680 951 - 3,84% -
6.zus.pl 653 789 - 3,69% -
7.Grupa AGH 560 630 - 3,16% -
8.europa.eu 535 759 - 3,02% -
9.sejm.gov.pl 534 434 - 3,01% -
10.Grupa Praca.gov.pl 490 522 - 2,77% -
11.univ.gda.pl 458 119 - 2,58% -
12.uj.edu.pl 450 885 - 2,54% -
13.stat.gov.pl 421 282 - 2,38% -
14.bip.gov.pl 417 391 - 2,35% -
15.szkolazklasa.pl 398 682 - 2,25% -
16.cke.edu.pl 365 074 - 2,06% -
17.umk.pl 356 747 - 2,01% -
18.amu.edu.pl 356 207 - 2,01% -
19.pwr.wroc.pl 354 717 - 2,00% -
20.men.gov.pl335 682-1,89%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Publiczne

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 652 720 140 789 101 20,60% - tak
2.Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 536 281 67 903 427 19,94% - tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 443 459 130 190 851 19,42% 9 404 927 tak
4.Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 659 686 78 308 392 9,36% - tak
5.Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 508 714 4 409 414 2,87% - tak
6.90minut.pl 438 599 20 907 417 2,47% 943 999 tak
7.kfd.pl 412 585 - 2,33% -
8.livesports.pl 382 014 23 725 032 2,15% 1 139 894 tak
9.Grupa TVP-tvp.pl-tvp.pl - sport 357 808 5 960 530 2,02% 529 372 tak
10.futbolowo.pl 352 038 21 918 374 1,99% 702 376 tak
11.livescore.com 344 897 - 1,95% -
12.Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 328 550 3 965 575 1,85% - tak
13.sportowefakty.pl 295 345 25 570 148 1,67% 714 457 tak
14.Grupa Fit.pl - Sport 291 991 1 518 798 1,65% - tak
15.soccer-live.pl 230 111 3 411 177 1,30% 418 685 tak
16.Grupa Eurosport 229 203 - 1,29% -
17.meczyki.pl 178 205 - 1,01% -
18.skijumping.pl 175 641 3 853 053 0,99% 304 947 tak
19.Grupa Sport24.pl 169 606 - 0,96% -
20.magicsport.pl165 678459 4560,93%202 941tak

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Sport

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.nasza-klasa.pl 11 810 889 - 66,61% - tak
2.Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 426 699 375 280 072 36,25% - tak
3.Grupa Onet.pl - Społeczności 5 403 833 89 663 201 30,48% -
4.facebook.com 5 052 697 - 28,50% - tak
5.Grupa Interia.pl - Społeczności 5 034 139 169 875 515 28,39% - tak
6.Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 5 003 136 59 420 665 28,22% -
7.Grupa Google - Społeczności 4 963 392 - 27,99% - tak
8.Grupa GG Network - Społeczności 4 368 496 122 125 903 24,64% - tak
9.Grupa o2.pl - Społeczności 3 154 861 67 465 139 17,79% - tak
10.zapytaj.com.pl 2 690 962 56 859 217 15,18% 3 827 369
11.wordpress.com 2 365 071 - 13,34% -
12.peb.pl 2 030 241 - 11,45% - tak
13.Grupa Spolecznosci.pl-fotka.pl 1 987 857 1 021 197 317 11,21% - tak
14.grono.net 1 824 147 217 915 866 10,29% 3 525 154
15.precyl.pl 1 437 066 - 8,10% -
16.wykop.pl 1 359 029 - 7,66% -
17.goldenline.pl 1 285 806 - 7,25% - tak
18.Grupa Allegro.pl-cokupic.pl 1 275 580 5 335 492 7,19% 1 615 640
19.myspace.com-myspace.com - pozostałe 1 145 038 - 6,46% -
20.Grupa Odpowiedz.pl1 009 149-5,69%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Społeczności

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Styl życia 5 909 947 282 863 289 33,33% - tak
2.Grupa o2.pl - Styl życia 5 188 254 219 784 940 29,26% - tak
3.Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 897 180 126 483 778 27,62% - tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 4 694 404 377 344 704 26,48% - tak
5.Grupa Interia.pl - Styl życia 3 398 866 106 131 989 19,17% - tak
6.Grupa Edipresse - Styl życia 2 807 932 51 767 502 15,84% - tak
7.Grupa G+J Polska - Styl życia 2 063 391 30 602 943 11,64% - tak
8.Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 683 806 13 284 960 9,50% - tak
9.Grupa Axel Springer - Styl życia 1 502 145 10 592 078 8,47% - tak
10.Grupa Innovaweb - Styl życia 1 285 411 - 7,25% -
11.kozaczek.pl 1 180 369 21 035 217 6,66% 1 934 391 tak
12.Grupa Infor - Styl życia 1 134 584 7 389 023 6,40% - tak
13.Grupa Murator - Styl życia 1 057 732 3 117 423 5,97% - tak
14.biomedical.pl 1 054 026 - 5,94% -
15.dlastudenta.pl 1 002 496 7 312 226 5,65% 1 332 171 tak
16.opoka.org.pl 957 898 - 5,40% -
17.Grupa G7media - Styl Życia 921 870 15 859 899 5,20% 1 439 989 tak
18.Grupa Styl.fm 816 985 27 199 374 4,61% 1 098 740 tak
19.wielkiezarcie.com 811 715 8 037 095 4,58% 1 104 199 tak
20.senior.pl747 5623 130 7104,22%912 073tak

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Styl życia

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 438 650 35 885 853 13,75% - tak
2.rozklad-pkp.pl 1 893 761 39 493 129 10,68% 2 782 126 tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 118 078 20 373 137 6,31% - tak
4.Grupa Eholiday.pl 852 929 - 4,81% -
5.Grupa Nocowanie.pl 616 036 - 3,47% -
6.Grupa E-podroznik.pl 610 046 6 801 197 3,44% 798 444 tak
7.Grupa Travelplanet.pl SA 504 746 - 2,85% -
8.Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 464 987 3 622 555 2,62% - tak
9.odleglosci.pl 437 695 1 917 391 2,47% 546 981 tak
10.esky.pl 412 449 1 135 053 2,33% 555 495 tak
11.Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 407 793 3 949 651 2,30% - tak
12.Grupa Fajnewczasy.pl 402 685 - 2,27% -
13.Grupa Meteor24.pl 380 598 - 2,15% -
14.tur-info.pl 377 139 - 2,13% -
15.Grupa Wakacje.pl 336 552 - 1,90% -
16.panoramio.com 288 369 - 1,63% -
17.booking.com 280 216 - 1,58% -
18.mapofpoland.pl 269 678 - 1,52% -
19.Grupa Allegro.pl - Turystyka 260 911 1 935 568 1,47% - tak
20.rozklady.pl256 484-1,45%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Turystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 WYSZUKIWARKI I KATALOGI
Lp.NazwaUżytkownicy (Real Users)OdsłonyZasięgCookies PolskaAudyt site-centric
1.Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 453 463 - 92,80% - tak
2.Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 831 067 24 870 751 21,61% - tak
3.Grupa Pkt.pl-pkt.pl-pkt.pl - pozostale 2 810 015 11 886 633 15,85% 3 612 953
4.ask.com 2 299 770 - 12,97% - tak
5.Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 1 941 800 51 991 558 10,95% - tak
6.Grupa NNV-firmy.net 1 910 767 7 890 237 10,78% 2 415 649
7.bing.com 1 779 969 - 10,04% -
8.yellowpages.pl 1 475 350 - 8,32% -
9.filestube.com 1 204 644 - 6,79% -
10.mywebsearch.com 1 069 306 - 6,03% -
11.Grupa Toplista.pl 1 027 886 - 5,80% - tak
12.Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 024 689 12 487 358 5,78% 1 632 777 tak
13.Grupa Money.pl-favore.pl 909 605 3 457 267 5,13% 1 087 184
14.search.yahoo.com 836 115 - 4,72% -
15.cylex.pl 801 989 - 4,52% -
16.trovit.pl 768 605 - 4,33% -
17.webwweb.pl 749 488 - 4,23% - tak
18.Grupa Onet.pl - Katalog stron 746 730 3 115 254 4,21% 918 149
19.ineedfile.com 636 511 - 3,59% - tak
20.Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki stron618 94214 924 6813,49%1 273 852

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010 - Wyszukiwarki i katalogi

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
 Ranking aplikacji wg zasięgu
Lp.NazwaAktywne programyZasięgAudyt site-centric
1.Windows Media Player 4 754 034 26,81% -
2.Winamp 3 196 617 18,03% -
3.Ipla 2 353 555 13,27% -
4.OpenFM 1 422 660 8,02% -
5.RealPlayer 737 919 4,16% -
6.Aplikacja Google Desktop 645 878 3,64% -
7.QuickTime 302 387 1,71% -
8.Google Earth 275 648 1,55% -
9.VLC media player 233 150 1,31% -
10.BestPlayer 195 638 1,10% -
11.iTunes 192 599 1,09% -
12.AIMP 47 716 0,27% -
13.GOM Player 38 126 0,22% -
14.Czytnik RSS Paseczek 35 126 0,20% -
15.Last FM 33 311 0,19% -
16.Foobar2000 33 147 0,19% -
17.KMplayer 31 597 0,18% -
18.jetaudio 22 654 0,13% -
19.Sopcast 22 293 0,13% -
20.Screamer Radio18 8720,11%-

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 Ranking komunikatorów wg zasięgu
Lp.NazwaAktywne programyCzas uruchomienia [godz]Średni czas uruchomieniaCookies PolskaAudyt site-centric
1.Komunikator Gadu-Gadu 6 944 369 459 950 892,4366:14:01 33 498 671 tak
2.Komunikator Tlen.pl 528 271 34 501 475,1165:18:37 3 603 736 tak
3.Komunikator AQQ 135 515 8 585 539,3363:21:18 256 290 tak
4.Komunikator Spik 23 251 2 354 692,08101:16:22 117 632 tak
5.Komunikator GoogleTalk 15 595 - - -
6.Komunikator Windows Live Messenger 546 063 - - -
7.Komunikator Yahoo Messenger 13 836 - - -
8.Komunikator Skype 4 863 378 - - -
9.Komunikator ooVoo 14 223 - - -
10.Komunikator Xfire20 159---

Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Megapanel PBI/Gemius - marzec 2010