03.05.2011 (0:05)12 komentarzy
"Dzień dobry TVN" liderem o poranku
W kwietniu 2011 roku, w porównaniu z poprzednim miesiącem, główne programy śniadaniowe zanotowały spadek oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Nowych widzów zyskuje o poranku Superstacja.
Kwiecień 2011 roku to kolejny, nie najlepszy okres dla programów śniadaniowych. Praktycznie wszystkie notują mniejsza liczbę widzów. W porównaniu do marca, w kwietniu 2011 roku najwięcej traci "Pytanie na śniadanie" (TVP2) - spadek o 90,9 tys. widzów. Spadki notują także morning show "Dzień dobry TVN" (TVN) - o 49,9 tys. widzów oraz "Kawa czy herbata" (TVP1) - o 14,5 tys. widzów.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Wśród porannych programów w stacjach informacyjnych wyniki poprawia jedynie "Dzień dobry Polsko" (Superstacja) - o 1,1 tys. widzów. Tracą natomiast: "Poranek TVN24" (o 28,8 tys. widzów) oraz "Nowy dzień" Polsatu News (2,1 tys. widzów).
Kwiecień 2011 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Program | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | "Dzień dobry TVN" (TVN) | 658 200 | 15,01% | 316 577 | 17,47% |
2. | "Pytanie na śniadanie" (TVP2) | 490 775 | 13,55% | 158 320 | 10,81% |
3. | "kawa czy herbata" (TVP1) | 483 184 | 15,38% | 143 029 | 11,11% |
4. | "Poranek w TVN24" (TVN24) | 187 922 | 5,05% | 59 689 | 3,94% |
5. | "Nowy Dzień" (Polsat News) | 39 750 | 1,30% | 12 500 | 1,03% |
6. | "Dzień dobry Polsko" (Superstacja) | 9 861 | 0,25% | 1 533 | 0,10% |
NAM: oglądalność programów śniadaniowych - kwiecień 2011
Mazec 2011 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Program | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | "Dzień dobry TVN" (TVN) | 708 116 | 15,00% | 342 257 | 17,85% |
2. | "Pytanie na śniadanie" (TVP2) | 581 765 | 14,89% | 189 063 | 12,00% |
3. | "Kawa czy herbata" (TVP1) | 497 782 | 20,14% | 143 335 | 14,81% |
4. | "Poranek w TVN24" (TVN24) | 216 781 | 5,68% | 65 127 | 4,29% |
5. | "Nowy dzień" (Polsat News) | 41 902 | 1,29% | 15 871 | 1,24% |
6. | "Dzień dobry Polsko" (Superstacja) | 8 675 | 0,21% | 1 211 | 0,08% |
NAM: Oglądalność programów śniadaniowych - marzec 2011
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 10 z 12)
Artykuły pojawiają się, bo skończył się kwiecień i pojawiają się badania podsumowujące. A to, że TVN ma zawsze najwięcej widzów to już nie wina media2.pl... No ale oczywiście wy uznajecie to za prowokację i propagandę. To jest dopiero Ż A Ł O S N E.
dzięki za info. Mam rozumieć , że to jest średnia dzienna oglądalność liczona ze wszystkich wydań każdego programu?