30.11.2011 (1:01)7 komentarzy
TVN: "Milion w minutę" przegrał z Lisem i Polsatem. Będzie druga edycja
Nowy teleturniej telewizji TVN "Milion w minutę" oglądało średnio 2,4 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Stacja planuje już emisję drugiego sezonu.
Pierwszy sezon teleturnieju "Milion w minutę" w TVN oglądało ponad 2,400 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie 18,4 proc. Przychody z reklam przy programie wyniosły 24 632 015 zł.
Trwają już przygotowania do drugiej edycji teleturnieju. W internecie (milionwminute.tvn.pl/casting) trwa casting do programu. Twórcy szukają barwnych i odważnych osób, chętnie uczących się nowych rzeczy. Nie jest istotny wiek czy wykształcenie - wystarczy odrobina sprawności fizycznej, trochę szczęścia i sprytu.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Dla porównania wiosną 2011 roku emitowany w tym paśmie "Szymon Majewski Show" notował wyniki na poziomie 2,513 mln widzów. Podczas emisji programu telewizja TVN przegrała z Dwójka, która w tym czasie nadaje program Tomasza Lisa oraz Polsatem, który emituje przeboje filmowe.
"MIlion w minutę" (TVN) | Grupa 16-49 | |||
Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|
TVP2 | 2 741 195 | 21,15% | 910 072 | 15,37% |
Polsat | 2 711 791 | 20,92% | 1 653 541 | 27,93% |
TVN - "Milion w minutę" | 2 400 854 | 18,41% | 1 138 352 | 19,13% |
TVP1 | 982 855 | 7,58% | 354 645 | 5,99% |
NAM: Oglądalność "MIlion w minutę" (TVN) - jesień 2011
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Komentarze (1 - 7 z 7)