Łukasz Szewczyk24.01.2012 (0:39)1 komentarz

Megapanel listopad 2011 - kategorie tematyczne

Które internetowe serwisy społecznościowe, informacyjne, e-commerce, sportowe, rozrywkowe czy erotyczne są najpopularniejsze wśród polskich internautów? Prezentujemy wyniki kategorii tematycznych najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za listopad 2011.
Wykres
 BIZNES, FINANSE, PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 903 61283 880 70220,48% tak
2.Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 537 91046 043 14118,56% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 242 00358 713 42217,01% tak
4.Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 921 54726 433 02515,33% tak
5.Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 887 69720 783 5089,90% tak
6.Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 538 22238 836 9138,07% tak
7.Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 314 36624 568 4716,89% tak
8.egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 876 9455 234 7774,60% tak
9.Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 823 8566 441 0424,32% tak
10.nf.pl 744 6188 697 0493,91% tak
11.Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 670 7043 175 8853,52% tak
12.Grupa PTWP 628 8826 821 5503,30% tak
13.Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 459 8362 914 1882,41% tak
14.wirtualnemedia.pl 436 3832 494 4732,29% tak
15.Grupa Gofin.pl 360 229- 1,89%
16.biznesforum.pl 323 293- 1,70%
17.totalmoney.pl 321 962- 1,69%
18.Grupa Puls Biznesu - Biznes, finanse, prawo 321 8755 499 7231,69% tak
19.Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 313 5692 858 3301,64% tak
20.krs-online.com.pl292 570-1,53%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Biznes, Finanse, Prawo

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 594 67832 694 0788,37% tak
2.Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 465 80418 162 9727,69% tak
3.Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 035 93633 355 2005,43% tak
4.Grupa Oferty.net 748 14416 518 1393,92% tak
5.Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 725 29227 629 9293,80% tak
6.Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 644 4145 365 4853,38% tak
7.Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 539 19630 729 0892,83% tak
8.Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 520 4262 448 9092,73% tak
9.Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 471 0898 815 3632,47% tak
10.Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 350 3587 003 8531,84% tak
11.Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 320 2517 555 8361,68% tak
12.skyscrapercity.com 314 331- 1,65%
13.Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 308 2874 558 7731,62% tak
14.Grupa Morizon S.A. 275 1432 953 8591,44% tak
15.Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 274 863- 1,44%
16.Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 253 4591 520 0121,33% tak
17.Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 236 1371 988 8181,24% tak
18.Grupa Money.pl - dom.money.pl 223 1312 051 8681,17% tak
19.swiatkwiatow.pl 218 7421 694 4521,15% tak
20.Grupa KRN Media203 5763 067 9311,07%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Budownictwo i nieruchomości

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 E-COMMERCE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl - E-commerce 11 341 1774 750 724 75859,49% tak
2.Grupa Groupon 3 502 931- 18,38%
3.nokaut.pl 2 826 80513 267 55314,83% tak
4.citeam.pl 2 393 915- 12,56%
5.skapiec.pl 1 798 444- 9,43%
6.Grupa Okazje.info - E-commerce 1 758 82611 935 8629,23% tak
7.gruper.pl 1 734 088- 9,10%
8.Grupa Wirtualna Polska - Orange - E-commerce 1 712 40853 328 9218,98% tak
9.bonprix.pl 1 677 693- 8,80%
10.merlin.pl 1 549 341- 8,13%
11.Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce 1 514 910- 7,95%
12.aukcjoner.pl 1 497 388- 7,86%
13.euro.com.pl 1 473 662- 7,73%
14.empik.com 1 300 21530 872 5906,82% tak
15.Grupa Onet.pl - E-commerce 1 284 168117 323 6836,74% tak
16.archiwumallegro.pl 1 209 589- 6,35%
17.Grupa Ebay 1 139 002- 5,97%
18.tchibo.pl 951 727- 4,99%
19.Grupa Interia.pl - E-commerce 878 86023 777 5494,61% tak
20.doz.pl - doz.pl - apteka861 44512 399 8244,52%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - E-commerce

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Wikipedia - Edukacja 9 677 230- 50,76%
2.Grupa Google - Edukacja 5 740 870- 30,12%
3.Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 971 57238 153 22320,83% tak
4.zadane.pl 3 000 873- 15,74%
5.Grupa Onet.pl - Edukacja 2 759 68014 808 36714,48% tak
6.bryk.pl 2 146 55510 811 46611,26% tak
7.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 717 65818 069 1509,01% tak
8.klp.pl 1 115 775- 5,85%
9.shvoong.com 1 099 324- 5,77%
10.szkolnictwo.pl 1 091 466- 5,73%
11.Grupa GG Network - Edukacja 1 036 29411 414 6525,44% tak
12.Grupa Ling.pl 897 3145 232 2084,71% tak
13.translate.pl 894 999- 4,69%
14.Grupa Netstel - Edukacja 826 868- 4,34%
15.Grupa O2.pl - sjp.pl 740 8769 005 8903,89% tak
16.Serwisy edukacyjne PWN 692 1513 813 1613,63% tak
17.Grupa Edgard 659 799- 3,46%
18.translatica.pl 655 450- 3,44%
19.pl.bab.la 626 894- 3,29%
20.edux.pl612 467-3,21%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Edukacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EROTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.livejasmin.com 2 571 961- 13,49%
2.redtube.com 1 977 345- 10,37%
3.pornhub.com 1 562 941- 8,20%
4.xvideos.com 1 456 688- 7,64%
5.camzap.com 1 280 484- 6,72%
6.sexrura.pl 1 190 674- 6,25%
7.xhamster.com 1 075 967- 5,64%
8.sexomaniak.pl 846 861- 4,44%
9.youporn.com 795 812- 4,17%
10.tube8.com 758 799- 3,98%
11.zbiornik.com 695 294- 3,65%
12.pornoorzel.com 685 136- 3,59%
13.redtube.net.pl 655 064- 3,44%
14.xnxx.com 648 774- 3,40%
15.Grupa Rxmedia.pl 644 819- 3,38%
16.porno.com.pl 633 759- 3,32%
17.adultfriendfinder.com 603 480- 3,17%
18.hardsextube.com 579 582- 3,04%
19.x18.pl 552 961- 2,90%
20.rozklapichy.pl547 457-2,87%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Erotyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 FIRMOWE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Microsoft - Firmowe 4 738 746- 24,86%
2.Grupa Mozilla 3 524 094- 18,49%
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Firmowe 3 334 87877 132 50817,49% tak
4.skill2thrill.com 3 054 786- 16,02%
5.adobe.com 2 893 899- 15,18%
6.Grupa Ipko.pl 2 890 824- 15,16%
7.t-mobile.pl 2 737 816- 14,36%
8.Grupa Play 2 717 102- 14,25%
9.skype.com 2 599 187- 13,63%
10.Grupa Plus GSM 2 438 704- 12,79%
11.platnosci.pl 2 304 386- 12,09%
12.Grupa Google - Firmowe 2 144 937- 11,25%
13.Grupa Mbank 1 992 944- 10,45%
14.pkobp.pl 1 920 685- 10,08%
15.Grupa ING 1 851 940- 9,71%
16.lidl.pl 1 731 461- 9,08%
17.Grupa Pekao SA 1 676 076- 8,79%
18.tesco.pl 1 561 785- 8,19%
19.cyfrowypolsat.pl 1 452 364- 7,62%
20.Grupa BZWBK1 404 057-7,37%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Firmowe

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 HOSTING
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.home.pl 2 733 614- 14,34%
2.Grupa Onet.pl - republika.pl 2 604 21820 215 71713,66% tak
3.Grupa Interia.pl - Hosting 2 072 11416 207 23410,87% tak
4.nazwa.pl 1 434 362- 7,52%
5.cba.pl 1 420 18720 888 2487,45% tak
6.Grupa OVH 1 070 893- 5,62%
7.Grupa Osemka.pl - Hosting 1 061 5368 244 7895,57% tak
8.Grupa Click-Media 1 050 507- 5,51%
9.Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 031 812- 5,41%
10.Grupa Pino - Hosting 1 030 3675 002 8085,41% tak
11.art.pl 903 387- 4,74%
12.webd.pl 637 776- 3,35%
13.Grupa Google - Hosting 381 616- 2,00%
14.one.pl 300 730- 1,58%
15.boo.pl 278 549- 1,46%
16.win.pl 273 458- 1,43%
17.of.pl 270 240- 1,42%
18.fr.pl 212 325- 1,11%
19.elektroda.net 200 523- 1,05%
20.az.pl194 030-1,02%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Hosting

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 369 655256 433 86933,41% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 279 757252 316 12032,94% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 501 404185 915 53628,86% tak
4.Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 965 89962 570 36420,80% tak
5.Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 934 01098 763 46720,64% tak
6.Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 309 13869 962 04917,36% tak
7.Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 541 31986 482 09013,33% tak
8.Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 028 14152 011 41010,64% tak
9.Grupa Murator - Informacje i publicystyka 1 980 42618 972 37710,39% tak
10.Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 282 69020 983 3016,73% tak
11.Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 183 16110 339 0046,21% tak
12.Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 126 17717 862 6295,91% tak
13.Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 018 66912 215 3815,34% tak
14.trojmiasto.pl 999 55354 161 1245,24% tak
15.Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 819 67019 944 9584,30% tak
16.Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 808 67610 959 5314,24% tak
17.Grupa Google - Informacje i publicystyka 781 339- 4,10%
18.Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 506 300- 2,66%
19.salon24.pl 464 0329 161 2912,43% tak
20.wprost.pl459 4822 390 8982,41%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Informacje i publicystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.youtube.com 12 968 238- 68,03%
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 6 346 490345 018 10633,29% tak
3.Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 334 383322 751 26133,23% tak
4.Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 5 980 515656 121 23631,37% tak
5.demotywatory.pl 4 175 307- 21,90%
6.Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 928 192251 838 73620,61% tak
7.kwejk.pl 3 712 597- 19,48%
8.filmweb.pl 3 668 424206 901 45519,24% tak
9.tekstowo.pl 3 170 906- 16,63%
10.Grupa Spilgames 3 133 845- 16,44%
11.Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 480 966- 13,01%
12.Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 456 32787 919 44712,89% tak
13.Grupa Murator - Kultura i rozrywka 1 996 92429 489 61110,48% tak
14.besty.pl 1 972 803- 10,35%
15.Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 930 50533 575 87610,13% tak
16.edarling.pl 1 898 366- 9,96%
17.cda.pl 1 771 78231 980 6279,29% tak
18.wiocha.pl 1 692 556- 8,88%
19.Grupa Gry-online.pl 1 543 42036 018 5408,10% tak
20.wyspagier.pl1 518 52591 577 9047,97%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Kultura i rozrywka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Google - Mapy i lokalizatory 6 196 782- 32,51%
2.Grupa Onet.pl - zumi.pl - serwis 4 236 32627 683 29822,22% tak
3.Grupa Targeo.pl 1 339 3546 177 3377,03% tak
4.jakdojade.pl 773 420- 4,06%
5.Grupa Wirtualna Polska - Orange - docelu.pl 772 7286 580 1464,05% tak
6.szukacz.pl - mapy 516 4402 003 8552,71% tak
7.Grupa Panorama Firm - mapa.pf.pl 458 812793 7962,41% tak
8.mapofpoland.pl 396 245- 2,08%
9.planmiasta.info 263 322- 1,38%
10.miplo.pl 209 007- 1,10%
11.flightradar24.com 191 642- 1,01%
12.dojazd.org 185 489- 0,97%
13.Grupa Interia.pl - map24 143 8493 037 6370,75% tak
14.wikimapia.org 143 066- 0,75%
15.Grupa Pkt.pl - pkt.pl - mapy 118 173491 1150,62% tak
16.Grupa O2.pl - wmapa.pl 106 297255 4910,56% tak
17.kodypocztowe.info 105 675- 0,55%
18.imap24.pl 86 601- 0,45%
19.maperia.pl 59 592- 0,31%
20.mapgo.pl---

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Mapy i lokalizatory

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 050 669362 315 53721,25% tak
2.Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 067 45345 209 84510,85% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 002 74128 846 07310,51% tak
4.Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 333 85622 428 7117,00% tak
5.Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 231 95017 498 2556,46% tak
6.autocentrum.pl 1 155 05523 012 5266,06% tak
7.Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 009 08211 172 3555,29% tak
8.Grupa Polskapresse - Motoryzacja 868 98417 031 6454,56% tak
9.Grupa V10.pl - Motoryzacja 688 5386 985 0753,61% tak
10.Grupa Auto.pl 649 8627 892 0973,41% tak
11.Grupa Mobile 600 528- 3,15%
12.Grupa O2.pl - Motoryzacja 404 1525 272 0452,12% tak
13.Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 352 1492 007 8541,85% tak
14.Grupa Next Infor - Motoryzacja 330 266979 8681,73% tak
15.Grupa Blomedia - autokult.pl 300 9963 585 9671,58% tak
16.test-jazdy.pl 292 396- 1,53%
17.scigacz.pl 280 2683 234 9471,47% tak
18.motonews.pl 260 690- 1,37%
19.etransport.pl 246 746- 1,29%
20.autogielda.pl201 2825 454 3991,06%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Motoryzacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Nowe technologie 5 180 30346 228 25627,17% tak
2.dobreprogramy.pl 4 112 76429 240 43021,57% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Nowe technologie 3 088 08959 309 52816,20% tak
4.Grupa Onet.pl - Nowe technologie 2 755 80325 837 61214,46% tak
5.Grupa Ringier Axel Springer - Nowe technologie 1 965 29811 663 31210,31% tak
6.Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 858 78711 375 9199,75% tak
7.Grupa IDG - Nowe technologie 1 632 3227 672 7418,56% tak
8.Grupa Netstel - Nowe technologie 1 223 466- 6,42%
9.softonic.pl 1 161 968- 6,10%
10.programosy.pl 1 118 4923 856 3895,87% tak
11.Grupa Blomedia - Nowe technologie 1 050 73911 637 7565,51% tak
12.Grupa Chip.pl - Nowe technologie 860 250- 4,51%
13.softonic.com 794 670- 4,17%
14.cnet.com 751 386- 3,94%
15.telepolis.pl 683 8967 295 1383,59% tak
16.chip.eu 680 837- 3,57%
17.benchmark.pl 606 4808 032 9663,18% tak
18.Grupa Catalist.pl - Nowe technologie 598 741- 3,14%
19.ourtoolbar.com 560 564- 2,94%
20.mgsm.pl533 8746 398 5932,80%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Nowe technologie

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Pracuj - Praca 1 926 26659 070 11710,10% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Praca 1 847 21013 724 3809,69% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Praca 1 669 49034 309 0738,76% tak
4.jobrapido.pl 1 289 927- 6,77%
5.infopraca.pl 1 038 86222 414 4395,45% tak
6.Grupa Gowork.pl 940 097- 4,93%
7.Grupa Praca.pl - praca.pl 902 2387 291 5824,73% tak
8.jooble.com.pl 793 394- 4,16%
9.Grupa Money.pl - praca.money.pl 742 81311 690 2163,90% tak
10.indeed.com 684 793- 3,59%
11.Grupa Polskapresse - praca.gratka.pl 580 1147 026 8803,04% tak
12.Grupa Interia.pl - Praca - Oferty 519 5731 971 7112,73% tak
13.Grupa Ringier Axel Springer - Praca 432 0722 532 4782,27% tak
14.careerjet.pl 359 396- 1,89%
15.jobisjob.pl 281 861- 1,48%
16.egospodarka.pl - praca.egospodarka.pl 278 3292 970 2791,46% tak
17.Grupa Presspublica - kariera.pl 262 8331 124 4631,38% tak
18.praca4u.net 247 656- 1,30%
19.monsterpolska.pl 246 658- 1,29%
20.szybkopraca.pl235 260-1,23%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Praca

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PUBLICZNE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.europa.eu 907 043- 4,76%
2.policja.gov.pl 845 652- 4,44%
3.Grupa Uniwersytet Warszawski 662 296- 3,47%
4.sejm.gov.pl 585 638- 3,07%
5.ngo.pl 584 229- 3,06%
6.zus.pl 578 453- 3,03%
7.new7wonders.com 494 347- 2,59%
8.Grupa AGH 460 086- 2,41%
9.pah.org.pl 443 743- 2,33%
10.pajacyk.pl 411 64412 126 1032,16% tak
11.praca.gov.pl 398 212- 2,09%
12.uj.edu.pl 396 358- 2,08%
13.stat.gov.pl 371 380- 1,95%
14.pw.edu.pl 333 055- 1,75%
15.amu.edu.pl 331 698- 1,74%
16.Grupa Nfz.gov.pl 325 125- 1,71%
17.pwr.wroc.pl 324 461- 1,70%
18.policja.pl 321 202- 1,68%
19.cke.edu.pl 306 853- 1,61%
20.ug.edu.pl300 740-1,58%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Publiczne

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.facebook.com 12 346 584- 64,77%
2.Grupa Nk.pl 11 238 434- 58,95%
3.Grupa Onet.pl - Społeczności 7 235 942164 423 58537,96% tak
4.Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 785 239333 281 74535,59% tak
5.Grupa Interia.pl - Społeczności 6 377 456144 840 37133,45% tak
6.Grupa Google - Społeczności 5 998 535- 31,47%
7.Grupa O2.pl - Społeczności 3 468 02355 506 88218,19% tak
8.Grupa GG Network - Społeczności 3 417 61168 401 22417,93% tak
9.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Społeczności 3 231 32332 364 76116,95% tak
10.peb.pl 2 456 30336 558 87612,89% tak
11.akazoo.pl 2 295 400- 12,04%
12.Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności 2 217 091633 488 36911,63% tak
13.goldenline.pl 2 035 882- 10,68%
14.wordpress.com 1 998 603- 10,48%
15.grono.net 1 649 73117 698 6018,65% tak
16.badoo.com 1 526 312- 8,01%
17.wykop.pl 1 518 30136 988 7917,96% tak
18.precyl.pl 1 447 401- 7,59%
19.twitter.com 1 195 800- 6,27%
20.pun.pl1 132 33513 887 3575,94%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Społeczności

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Sport 4 176 381141 755 74821,91% tak
2.Grupa Onet.pl - Sport 4 004 547161 350 91721,01% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Sport 3 428 891100 045 60317,99% tak
4.Grupa Interia.pl - Sport 1 269 70464 474 2196,66% tak
5.kfd.pl 611 451- 3,21%
6.Grupa O2.pl - Sport 543 0275 856 8042,85% tak
7.meczyki.pl 527 5087 375 9812,77% tak
8.Grupa Murator - Sport 498 7802 243 0032,62% tak
9.90minut.pl 472 46624 206 9772,48% tak
10.livesports.pl 430 533- 2,26%
11.drhtv.com.pl 403 254- 2,12%
12.sportowefakty.pl 329 52028 771 3741,73% tak
13.Grupa Eurosport 320 635- 1,68%
14.livescore.com 320 544- 1,68%
15.Grupa Ringier Axel Springer - Sport 311 4765 380 9791,63% tak
16.livemecz.com 300 080- 1,57%
17.Grupa TVP - tvp.pl - sport 238 1172 400 9981,25% tak
18.meczelive.com 234 782- 1,23%
19.weszlo.com 215 4728 330 5941,13% tak
20.Grupa Polskapresse - Sport214 0263 172 3111,12%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Sport

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Styl życia 5 614 739361 286 54929,45% tak
2.Grupa O2.pl - Styl życia 5 384 671236 215 66628,25% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Styl życia 5 105 960277 766 32526,78% tak
4.Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 995 556181 390 14826,21% tak
5.Grupa Edipresse.pl - Styl życia 3 196 74754 612 21716,77% tak
6.Grupa Interia.pl - Styl życia 2 804 99688 651 97814,71% tak
7.Grupa Next Infor - Styl życia 2 630 85415 459 85213,80% tak
8.Grupa Abczdrowie.net - Styl życia 1 910 66015 586 40810,02% tak
9.Grupa G+J Polska - Styl życia 1 676 17814 843 4468,79% tak
10.Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 564 30312 978 5218,21% tak
11.Grupa Innovaweb - Styl życia 1 506 56717 073 0717,90% tak
12.Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 350 3929 774 9247,08% tak
13.gabriella-jasnowidz.com 1 067 259- 5,60%
14.tipy.pl 1 014 5206 031 0985,32% tak
15.kozaczek.pl 961 13318 218 9895,04% tak
16.wielkiezarcie.com 958 4807 422 5255,03% tak
17.dlastudenta.pl 917 7436 550 3204,81% tak
18.Grupa Murator - Styl życia 883 2184 463 7484,63% tak
19.znanylekarz.pl 870 523- 4,57%
20.Grupa Money.pl - Styl życia861 6796 090 4214,52%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Styl życia

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.rozklad-pkp.pl 1 957 678- 10,27%
2.Grupa Onet.pl - Turystyka 1 422 51817 752 1597,46% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Turystyka 1 323 78418 416 6356,94% tak
4.Grupa Nocowanie.pl 1 068 758- 5,61%
5.tripadvisor.com 982 368- 5,15%
6.Grupa Eholiday.pl 758 9576 642 8463,98% tak
7.Grupa E-podroznik.pl 729 5868 119 3373,83% tak
8.booking.com 667 980- 3,50%
9.Grupa Meteor24.pl 551 633- 2,89%
10.Grupa Gazeta.pl - Turystyka 525 9926 563 3162,76% tak
11.Grupa Esky.pl 511 2504 832 0702,68% tak
12.Grupa Allegro.pl - Turystyka 421 5205 787 2542,21% tak
13.gastronauci.pl 323 8251 426 5491,70% tak
14.Grupa G+J Polska - Turystyka 315 0742 025 5221,65% tak
15.Grupa Interia.pl - Turystyka 260 4682 322 0551,37% tak
16.Grupa Fajnewczasy.pl 260 3342 716 1601,37% tak
17.Grupa Wakacje.pl 247 380- 1,30%
18.Grupa Travelplanet.pl SA 222 527- 1,17%
19.odleglosci.pl 221 727- 1,16%
20.holidaycheck.pl206 5946 111 3071,08%tak

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Turystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 WYSZUKIWARKI I KATALOGI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 17 413 038- 91,35%
2.ask.com 3 581 927- 18,79%
3.Grupa Panorama Firm - Wyszukiwarki i katalogi 2 713 98515 366 16014,24% tak
4.Grupa Pkt.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 316 87010 643 63012,15% tak
5.peeplo.pl 2 165 575- 11,36%
6.Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 024 90945 401 03910,62% tak
7.Grupa NNV - firmy.net 1 717 1489 494 6609,01% tak
8.bing.com 1 331 337- 6,98%
9.Grupa Allegro.pl - oferia.pl 1 218 8878 374 7686,39% tak
10.filestube.com 1 142 12713 519 9255,99% tak
11.search-results.com 1 098 262- 5,76%
12.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Wyszukiwarki i katalogi 857 05410 784 7574,50% tak
13.cylex.pl 719 294- 3,77%
14.mywebsearch.com 715 260- 3,75%
15.Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki i katalogi 698 73515 252 8343,67% tak
16.all.biz 629 404- 3,30%
17.Grupa Money.pl - favore.pl 598 5652 771 0783,14% tak
18.Grupa Yahoo - Wyszukiwarki i katalogi 585 709- 3,07%
19.Grupa Yellow Pages - Wyszukiwarki i katalogi 568 203- 2,98%
20.searchqu.com441 313-2,32%

Megapanel PBI/Gemius - listopad 2011 - Wyszukiwarki i katalogi

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca

Komentarze (1 - 1 z 1)

ciekawe jak będzie wyglądał e-commerce w zestawieniu za grudzień
 1