Łukasz Szewczyk15.04.2012 (13:03)6 komentarzy

Megapanel luty 2012 - kategorie tematyczne

Które internetowe serwisy społecznościowe, informacyjne, e-commerce, sportowe, rozrywkowe czy erotyczne są najpopularniejsze wśród polskich internautów? Prezentujemy wyniki kategorii tematycznych najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za luty 2012.
Wykres
 BIZNES, FINANSE, PRAWO
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 850 12472 956 28219,95% tak
2.Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 748 66549 301 88119,43% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 275 99762 626 35916,98% tak
4.Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 3 175 01430 218 15516,45% tak
5.Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 2 070 87947 585 06710,73% tak
6.Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 803 14819 259 7059,34% tak
7.Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 373 58127 682 3927,12% tak
8.podatnik.info 1 168 761- 6,06%
9.egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 937 7906 246 4394,86% tak
10.Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 902 4467 681 1384,68% tak
11.nf.pl 813 1018 622 3554,21% tak
12.Grupa PTWP 600 5907 228 3913,11% tak
13.krs-online.com.pl 534 156- 2,77%
14.Grupa Gofin.pl 530 264- 2,75%
15.Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 463 493- 2,40%
16.Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 462 0982 909 0432,39% tak
17.wirtualnemedia.pl 435 9552 697 8182,26% tak
18.Grupa Puls Biznesu 353 9856 212 9151,83% tak
19.biznesforum.pl 333 050- 1,73%
20.Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo323 6508 905 0991,68%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Biznes, Finanse, Prawo

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 586 25932 567 7898,22% tak
2.Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 448 50221 124 8227,51% tak
3.Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 074 27735 911 0475,57% tak
4.Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 769 7726 924 2443,99% tak
5.Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 680 83531 220 7463,53% tak
6.Grupa Oferty.net 676 58815 232 8293,51% tak
7.Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 520 19033 984 7272,70% tak
8.Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 498 9252 518 4062,59% tak
9.Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 477 71010 473 7652,48% tak
10.Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 411 0168 576 7202,13% tak
11.Grupa Morizon S.A. 337 0693 765 8751,75% tak
12.Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 328 6015 951 4461,70% tak
13.trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 301 939- 1,56%
14.Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 266 3664 220 9261,38% tak
15.Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 263 0251 805 6191,36% tak
16.Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 255 820- 1,33%
17.Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 240 933- 1,25%
18.Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 231 6531 153 2181,20% tak
19.swiatkwiatow.pl 221 4382 055 2561,15% tak
20.Grupa Money.pl - dom.money.pl216 9391 892 9271,12%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Budownictwo i nieruchomości

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 E-COMMERCE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl - E-commerce 11 012 5864 840 006 51257,07% tak
2.Grupa Groupon 3 377 926- 17,51%
3.Grupa Okazje.info - E-commerce 2 286 96316 261 99411,85% tak
4.bonprix.pl 1 726 369- 8,95%
5.citeam.pl 1 585 352- 8,22%
6.Grupa Wirtualna Polska - Orange - E-commerce 1 508 01850 670 1917,82% tak
7.euro.com.pl 1 460 101- 7,57%
8.aukcjoner.pl 1 401 527- 7,26%
9.empik.com 1 202 67924 730 0576,23% tak
10.gruper.pl 1 190 335- 6,17%
11.merlin.pl 1 180 820- 6,12%
12.Grupa Ebay 1 129 240- 5,85%
13.nokaut.pl 1 092 4584 819 7215,66% tak
14.archiwumallegro.pl 1 081 804- 5,61%
15.skapiec.pl 1 070 180- 5,55%
16.tchibo.pl 982 541- 5,09%
17.doz.pl - doz.pl - apteka 981 82313 462 8415,09% tak
18.Grupa Polskapresse - E-commerce 907 72712 065 7674,70% tak
19.twenga.pl 750 381- 3,89%
20.Grupa Amazon729 700-3,78%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - E-commerce

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EDUKACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Wikipedia - Edukacja 9 096 924- 47,14%
2.Grupa Google - Edukacja 5 769 110- 29,90%
3.Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 352 81224 964 02417,38% tak
4.zadane.pl 2 508 754- 13,00%
5.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 997 51616 892 96910,35% tak
6.bryk.pl 1 670 4947 352 4408,66% tak
7.Grupa Onet.pl - Edukacja 1 640 0018 214 2618,50% tak
8.szkolnictwo.pl 1 229 996- 6,37%
9.klp.pl 1 212 769- 6,29%
10.shvoong.com 862 899- 4,47%
11.Grupa GG Network - Edukacja 856 0169 147 2724,44% tak
12.translate.pl 838 026- 4,34%
13.pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 829 317- 4,30%
14.Grupa O2.pl - sjp.pl 756 96010 455 7783,92% tak
15.Grupa Ling.pl 749 8774 388 6353,89% tak
16.Grupa Netstel - Edukacja 697 942- 3,62%
17.translatica.pl 640 929- 3,32%
18.pl.bab.la 632 921- 3,28%
19.Grupa Edgard 600 681- 3,11%
20.ang.pl451 430-2,34%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Edukacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 EROTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.redtube.com 2 173 914- 11,27%
2.pornhub.com 1 406 533- 7,29%
3.adultfriendfinder.com 1 375 261- 7,13%
4.livejasmin.com 1 279 268- 6,63%
5.sexrura.pl 1 256 222- 6,51%
6.xvideos.com 1 230 894- 6,38%
7.watchmygf.com 1 177 365- 6,10%
8.xhamster.com 880 612- 4,56%
9.sexomaniak.pl 785 010- 4,07%
10.youporn.com 745 252- 3,86%
11.erodate.pl 712 307- 3,69%
12.tube8.com 702 589- 3,64%
13.xnxx.com 682 888- 3,54%
14.18hd.pl 674 119- 3,49%
15.hardsextube.com 662 386- 3,43%
16.zbiornik.com 660 240- 3,42%
17.redtube.net.pl 635 504- 3,29%
18.pornoorzel.com 572 967- 2,97%
19.porno.com.pl 572 773- 2,97%
20.Grupa Rxmedia.pl565 866-2,93%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Erotyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 FIRMOWE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Microsoft - Firmowe 4 740 225- 24,57%
2.Grupa Play 3 344 853- 17,33%
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Firmowe 3 037 25182 906 11815,74% tak
4.Grupa Mozilla 2 981 646- 15,45%
5.adobe.com 2 866 521- 14,86%
6.babylon.com 2 806 506- 14,54%
7.Grupa Ipko.pl 2 642 810- 13,70%
8.Grupa Plus GSM 2 609 572- 13,52%
9.skype.com 2 472 054- 12,81%
10.t-mobile.pl 2 410 634- 12,49%
11.platnosci.pl 2 247 484- 11,65%
12.Grupa Google - Firmowe 2 195 926- 11,38%
13.skill2thrill.com 2 093 972- 10,85%
14.sweetim.com 1 943 041- 10,07%
15.Grupa ING 1 828 529- 9,48%
16.Grupa Mbank 1 812 761- 9,39%
17.lotto.pl 1 754 176- 9,09%
18.lidl.pl 1 658 828- 8,60%
19.pkobp.pl 1 586 264- 8,22%
20.avast.com1 570 479-8,14%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Firmowe

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 HOSTING
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.home.pl 3 320 901- 17,21%
2.Grupa Onet.pl - republika.pl 2 678 16320 687 53313,88% tak
3.Grupa Interia.pl - Hosting 1 859 60816 220 1049,64% tak
4.nazwa.pl 1 284 910- 6,66%
5.Grupa Osemka.pl - Hosting 1 248 50410 353 6956,47% tak
6.cba.pl 1 240 16722 488 8486,43% tak
7.Grupa OVH 1 040 583- 5,39%
8.art.pl 1 035 921- 5,37%
9.Grupa Click-Media 994 964- 5,16%
10.Grupa Pino - Hosting 966 7435 109 7395,01% tak
11.webd.pl 949 943- 4,92%
12.Grupa Yoyo.pl - Hosting 760 343- 3,94%
13.Grupa Google - Hosting 629 763- 3,26%
14.win.pl 415 928- 2,16%
15.boo.pl 335 633- 1,74%
16.one.pl 334 456- 1,73%
17.of.pl 315 205- 1,63%
18.az.pl 291 015- 1,51%
19.aster.pl - strony hostingowane aster.pl 222 333- 1,15%
20.filecrop.com215 268-1,12%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Hosting

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 987 048321 509 12036,21% tak
2.Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 876 600288 473 66735,64% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 823 308198 456 08430,18% tak
4.Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 272 80476 874 59322,14% tak
5.Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 845 609112 204 20419,93% tak
6.Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 779 62395 638 07519,59% tak
7.Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 712 480109 040 19714,06% tak
8.Grupa Murator - Informacje i publicystyka 2 437 43339 290 50312,63% tak
9.Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 313 52279 028 45311,99% tak
10.Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 1 426 90628 982 0117,39% tak
11.Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 286 81411 486 3776,67% tak
12.Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 247 73521 058 6186,47% tak
13.Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 186 39917 208 5566,15% tak
14.Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 091 41410 261 6825,66% tak
15.trojmiasto.pl 993 91255 632 3985,15% tak
16.Grupa Google - Informacje i publicystyka 895 690- 4,64%
17.Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 884 56823 728 5564,58% tak
18.Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 574 430- 2,98%
19.wprost.pl 548 3712 906 2892,84% tak
20.pogodynka.pl527 9519 898 6522,74%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Informacje i publicystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 KULTURA I ROZRYWKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.youtube.com 12 832 262- 66,50%
2.Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 502 473663 921 98133,70% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 6 496 325392 414 86333,67% tak
4.Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 463 150327 654 87733,50% tak
5.demotywatory.pl 4 996 417- 25,89%
6.kwejk.pl 4 239 545- 21,97%
7.Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 109 133247 595 34021,30% tak
8.filmweb.pl 3 895 589235 398 48620,19% tak
9.Grupa Spilgames 3 466 872- 17,97%
10.besty.pl 3 280 541- 17,00%
11.tekstowo.pl 2 791 51343 123 15014,47% tak
12.Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 108 98684 033 93010,93% tak
13.wiocha.pl 2 107 755168 820 99510,92% tak
14.Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 2 105 42940 549 39710,91% tak
15.Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 006 61032 007 05310,40% tak
16.Grupa Google - Kultura i rozrywka 1 973 471- 10,23%
17.bebzol.com 1 968 88933 213 03010,20% tak
18.cda.pl 1 622 12029 778 2758,41% tak
19.wyspagier.pl 1 615 968108 215 6818,37% tak
20.Grupa Gry-online.pl1 459 26531 958 9117,56%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Kultura i rozrywka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MAPY I LOKALIZATORY
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Google - Mapy i lokalizatory 6 171 279- 31,98% tak
2.Grupa Onet.pl - zumi.pl 4 155 85727 669 61121,54% tak
3.Grupa Targeo.pl 1 344 8326 388 3546,97% tak
4.Grupa Wirtualna Polska - Orange - docelu.pl 1 023 77711 046 4935,31%
5.jakdojade.pl 836 466- 4,33% tak
6.szukacz.pl-szukacz.pl - mapy 480 2121 874 6672,49% tak
7.Grupa Panorama Firm - mapa.pf.pl 450 101828 5722,33%
8.mapofpoland.pl 440 189- 2,28%
9.miplo.pl 278 730- 1,44%
10.planmiasta.info 204 808- 1,06%
11.imap24.pl 182 873- 0,95%
12.wikimapia.org 173 615- 0,90%
13.kodypocztowe.info 159 392- 0,83% tak
14.Grupa Interia.pl - map24 159 1905 140 0150,83%
15.dojazd.org 127 730- 0,66% tak
16.Grupa Pkt.pl - pkt.pl - mapy 125 346555 3380,65%
17.flightradar24.com 103 033- 0,53% tak
18.Grupa O2.pl - wmapa.pl 100 857249 8540,52%
19.maperia.pl 54 023- 0,28%
20.Grupa Sterta - Mapy i lokalizatory---

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Mapy i lokalizatory

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 MOTORYZACJA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 290 027418 803 11522,23% tak
2.Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 309 66449 945 48811,97% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 1 822 41727 651 1249,44% tak
4.Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 352 20623 421 5347,01% tak
5.Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 312 11922 522 4726,80% tak
6.autocentrum.pl 1 253 69528 223 1166,50% tak
7.Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 198 49413 711 3086,21% tak
8.Grupa Polskapresse - Motoryzacja 830 40617 870 3434,30% tak
9.Grupa Auto.pl 765 371- 3,97%
10.Grupa V10.pl - Motoryzacja 658 0667 334 9043,41% tak
11.Grupa Mobile 503 235- 2,61%
12.Grupa O2.pl - Motoryzacja 405 1215 624 9442,10% tak
13.Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 387 8262 252 5742,01% tak
14.Grupa NextWeb Media - Motoryzacja 336 2822 808 5611,74% tak
15.Grupa Next Infor - Motoryzacja 331 4691 016 0191,72% tak
16.scigacz.pl 273 4613 276 7921,42% tak
17.motonews.pl 265 479- 1,38%
18.vw-passat.pl 216 251- 1,12%
19.Grupa Money.pl - moto.money.pl 210 2801 398 0281,09% tak
20.autogielda.pl205 5095 832 4221,07%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Motoryzacja

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 NOWE TECHNOLOGIE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Interia.pl - Nowe technologie 5 583 80052 979 27928,94% tak
2.dobreprogramy.pl 4 135 82430 994 50121,43% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Nowe technologie 3 466 76944 551 13417,97% tak
4.Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 091 81730 331 26016,02% tak
5.Grupa Ringier Axel Springer - Nowe technologie 2 061 75612 358 80910,69% tak
6.Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 1 815 77310 514 6649,41% tak
7.Grupa IDG - Nowe technologie 1 618 8027 687 4258,39% tak
8.softonic.pl 1 330 701- 6,90%
9.Grupa Netstel - Nowe technologie 1 090 688- 5,65%
10.Grupa NextWeb Media - Nowe technologie 1 087 75911 722 6525,64% tak
11.programosy.pl 1 075 1545 254 7625,57% tak
12.softonic.com 1 050 379- 5,44%
13.Grupa Chip.pl - Nowe technologie 857 960- 4,45%
14.cnet.com 766 035- 3,97%
15.mgsm.pl 641 4717 807 6043,32% tak
16.benchmark.pl 608 5337 585 7373,15% tak
17.speedtest.pl 583 217- 3,02%
18.Grupa TRO Media - Nowe technologie 574 8022 458 7812,98% tak
19.chip.eu 570 578- 2,96%
20.Grupa Catalist.pl - Nowe technologie492 582-2,55%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Nowe technologie

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PRACA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Pracuj - Praca 2 051 89173 412 52110,63% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Praca 1 969 66617 701 42610,21% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Praca 1 720 40638 407 2248,92% tak
4.jobrapido.com 1 194 763- 6,19%
5.Grupa Gowork.pl 1 089 963- 5,65%
6.infopraca.pl 995 13619 517 6955,16% tak
7.jooble.com.pl 914 048- 4,74%
8.Grupa Praca.pl - praca.pl 877 4238 323 6484,55% tak
9.indeed.com 801 401- 4,15%
10.Grupa Money.pl - praca.money.pl 778 36011 355 0174,03% tak
11.trovit.pl - praca.trovit.pl 754 329- 3,91%
12.Grupa Polskapresse - praca.gratka.pl 585 6547 917 9243,04% tak
13.Grupa Interia.pl - Praca - Oferty 558 5582 518 1162,89% tak
14.careerjet.pl 421 957- 2,19%
15.praca4u.net 328 999- 1,71%
16.egospodarka.pl - praca.egospodarka.pl 304 1113 200 5801,58% tak
17.monsterpolska.pl 295 543- 1,53%
18.jobisjob.pl 286 438- 1,48%
19.Grupa Presspublica - kariera.pl 271 2681 185 7091,41% tak
20.jobexpress.pl270 965-1,40%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Praca

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 PUBLICZNE
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.zus.pl 841 090- 4,36%
2.europa.eu 836 516- 4,34%
3.policja.gov.pl 719 486- 3,73%
4.pah.org.pl 706 706- 3,66%
5.Grupa Mf.gov.pl 656 921- 3,40%
6.Grupa Uniwersytet Warszawski 644 521- 3,34%
7.ngo.pl 575 713- 2,98%
8.stat.gov.pl 542 482- 2,81%
9.sejm.gov.pl 499 138- 2,59%
10.e-deklaracje.gov.pl 489 918- 2,54%
11.Grupa AGH 393 132- 2,04%
12.praca.gov.pl 391 254- 2,03%
13.ug.edu.pl 377 929- 1,96%
14.uj.edu.pl 359 271- 1,86%
15.Grupa Nfz.gov.pl 346 509- 1,80%
16.men.gov.pl 342 019- 1,77%
17.us.edu.pl 297 636- 1,54%
18.pwr.wroc.pl 274 677- 1,42%
19.ms.gov.pl 274 412- 1,42%
20.pw.edu.pl273 935-1,42%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Publiczne

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPOŁECZNOŚCI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.facebook.com 12 513 461- 64,85%
2.Grupa Nk.pl 10 769 169- 55,81% tak
3.Grupa Onet.pl - Społeczności 6 574 765174 871 07234,07% tak
4.Grupa Interia.pl - Społeczności 6 340 999161 416 18132,86%
5.Grupa Google - Społeczności 6 215 072- 32,21% tak
6.Grupa Gazeta.pl - Społeczności 5 897 537344 648 73930,56% tak
7.Grupa GG Network - Społeczności 3 388 30276 617 00417,56% tak
8.Grupa O2.pl - Społeczności 3 373 16759 730 64517,48%
9.akazoo.pl 2 794 413- 14,48% tak
10.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Społeczności 2 734 21729 056 10914,17%
11.goldenline.pl 2 180 213- 11,30% tak
12.peb.pl 2 153 86226 892 48411,16%
13.wordpress.com 2 092 276- 10,84% tak
14.grono.net 1 666 50715 057 7018,64% tak
15.Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności 1 561 170601 524 5318,09% tak
16.wykop.pl 1 518 40138 076 2697,87%
17.twitter.com 1 325 662- 6,87%
18.badoo.com 1 224 873- 6,35% tak
19.pun.pl 1 154 21115 835 5865,98%
20.tumblr.com911 458-4,72%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Społeczności

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 SPORT
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Sport 4 092 880168 068 78821,21% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Sport 3 885 112133 334 50320,13% tak
3.Grupa Gazeta.pl - Sport 3 416 784102 883 14717,71% tak
4.Grupa Interia.pl - Sport 1 235 91861 257 5616,41% tak
5.Grupa Ringier Axel Springer - Sport 717 55516 274 8063,72% tak
6.Grupa O2.pl - Sport 634 8736 676 7243,29% tak
7.Grupa Murator - Sport 542 2262 529 9432,81% tak
8.meczyki.pl 541 1287 752 9952,80% tak
9.kfd.pl 524 649- 2,72%
10.livesports.pl 523 519- 2,71%
11.Grupa Eurosport 456 675- 2,37%
12.drhtv.com.pl 428 6165 367 6122,22% tak
13.Grupa TVP - tvp.pl - sport 358 0574 138 2851,86% tak
14.90minut.pl 345 42121 315 8341,79% tak
15.sportltv.com 300 836- 1,56%
16.sportowefakty.pl 288 94420 886 2411,50% tak
17.livemecz.com 286 804- 1,49%
18.meczelive.com 247 538- 1,28%
19.livescore.com 242 341- 1,26%
20.skionline.pl222 4973 733 7611,15%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Sport

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 STYL ŻYCIA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięg Audyt site-centric
1.Grupa Onet.pl - Styl życia 5 673 011377 888 47929,40% tak
2.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Styl życia 5 621 851265 312 48929,14% tak
3.Grupa O2.pl - Styl życia 5 606 990265 699 43229,06% tak
4.Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 950 887188 602 72425,66% tak
5.Grupa Interia.pl - Styl życia 3 293 945161 039 40117,07% tak
6.Grupa Edipresse.pl - Styl życia 3 157 63758 208 59816,36% tak
7.Grupa Next Infor - Styl życia 2 610 23116 504 62213,53% tak
8.Grupa NextWeb Media - Styl życia 2 258 38316 093 38211,70% tak
9.Grupa G+J Polska - Styl życia 1 619 52315 428 3718,39% tak
10.Grupa Innovaweb - Styl życia 1 619 01021 663 7238,39% tak
11.Grupa Ringier Axel Springer - Styl życia 1 596 19414 233 8248,27% tak
12.Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 374 82411 767 5407,13% tak
13.tipy.pl 1 104 1445 171 1465,72% tak
14.znanylekarz.pl 1 091 880- 5,66%
15.wielkiezarcie.com 996 8557 583 7825,17% tak
16.szpileczki.com 979 085- 5,07%
17.dlastudenta.pl 918 7706 603 9964,76% tak
18.Grupa Murator - Styl życia 897 5194 769 5054,65% tak
19.kozaczek.pl 877 70519 060 8984,55% tak
20.Grupa Styl.fm - Styl życia874 60618 418 4014,53%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Styl życia

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 TURYSTYKA
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.rozklad-pkp.pl 1 957 63845 706 22410,15% tak
2.Grupa Onet.pl - Turystyka 1 701 15021 793 3228,82% tak
3.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Turystyka 1 439 69118 672 8017,46% tak
4.Grupa Nocowanie.pl 1 188 76313 569 8656,16% tak
5.tripadvisor.com 1 036 534- 5,37%
6.booking.com 940 371- 4,87%
7.Grupa Eholiday.pl 737 4305 864 8763,82% tak
8.Grupa E-podroznik.pl 692 3228 272 8753,59% tak
9.Grupa Gazeta.pl - Turystyka 591 9419 005 5663,07% tak
10.Grupa Esky.pl 582 780- 3,02%
11.agoda.com 516 174- 2,68%
12.Grupa Fajnewczasy.pl 354 3516 919 4771,84% tak
13.gastronauci.pl 343 4371 686 3571,78% tak
14.Grupa Meteor24.pl 329 769- 1,71%
15.Grupa G+J Polska - Turystyka 316 7322 146 3771,64% tak
16.holidaycheck.pl 301 7669 493 0221,56% tak
17.Grupa Travelplanet.pl SA 273 733- 1,42%
18.rozklady.pl 273 043- 1,42%
19.Grupa Allegro.pl - Turystyka 265 7675 507 0221,38% tak
20.Grupa Interia.pl - Turystyka228 6261 816 5931,18%tak

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Turystyka

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca
Wykres
 WYSZUKIWARKI I KATALOGI
Lp.NazwaUżytkownicy (real users)Odsłony krajowe ogółemZasięgAudyt site-centric
1.Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 17 154 221- 88,90%
2.ask.com 3 949 470- 20,47%
3.Grupa Panorama Firm - Wyszukiwarki i katalogi 2 835 34617 569 87614,69% tak
4.Grupa Pkt.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 389 66612 613 95812,38% tak
5.Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 282 98450 619 96711,83% tak
6.Grupa NNV - firmy.net 1 797 11311 160 6249,31% tak
7.peeplo.pl 1 703 350- 8,83%
8.bing.com 1 505 058- 7,80%
9.filestube.com 1 109 97113 370 1305,75% tak
10.cylex.pl 1 106 637- 5,74%
11.search-results.com 1 071 792- 5,55%
12.searchcompletion.com 849 258- 4,40%
13.Grupa Allegro.pl - oferia.pl 843 2547 299 0554,37% tak
14.Grupa Wirtualna Polska - Orange - Wyszukiwarki i katalogi 829 52711 255 6014,30% tak
15.Grupa Money.pl - favore.pl 742 0093 641 9223,85% tak
16.all.biz 741 558- 3,84%
17.Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki i katalogi 737 25715 244 8503,82% tak
18.Grupa Yellow Pages - Wyszukiwarki i katalogi 572 994- 2,97%
19.Grupa Yahoo - Wyszukiwarki i katalogi 554 293- 2,87%
20.mywebsearch.com524 282-2,72%

Megapanel PBI/Gemius - luty 2012 - Wyszukiwarki i katalogi

wzrost spadek bez zmian nowy
w porównaniu do poprzedniego miesiąca

Komentarze (1 - 6 z 6)

Dziękuje w imieniu mojej ręki za podanie stron porno :P
 2  
Co Grupa Spolecznosci.pl - Społeczności robi w społecznościowych? Przecież to sieć reklamowa?!
 0  
Bo gemius takie rankingi robi...
 0  
Czy nie dało się zamiast tych śmiesznych nazw podać po prostu adresów stron? Co to jest np. „Grupa Onet.pl - Społeczności”?
 0  
Uwaga!!
Do wygrania Szkolenie Internet Standard i PBI: Megapanel na izi.pl
 0  
Bardzo ciekawe....
 0