17.09.2012 (15:58)22 komentarze
"MasterChef" w TVN: 3 mln widzów, przegrywa tylko z TVP1
Polską edycje "MasterChef" w TVN ogląda średnio ponad 3 mln widzów. Stacja, w ogólnej grupie wiekowej, przegrywa z nowym serialem TVP, znacznie wygrywa jednak z muzycznym talent show Telewizji Polsat oraz prowadzi w komercyjnej grupie widzów.
TVN
Po trzech odcinkach program "MasterChef" w telewizji TVN notuje średnią oglądalność na poziomie ponad 3 mln widzów, co daje stacji udziały na poziomie 19,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.Podczas emisji programu "MasterChef" telewizja TVN w ogólnej grupie wiekowej (4+) przegrywa z telewizyjną Jedynką, która w tym czasie emituje m.in. serial "Siła wyższa". Z kolei znacznie wygrywa z Polsatowskim programem muzycznym "Must Be The Music - Tylko Muzyka". Natomiast w komercyjnej grupie (16-49 lat) jest zdecydowanym liderem.
AMR - wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Godz. 20.00-21.00 | Grupa 4+ | Grupa 16-49 | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% |
---|---|---|---|---|---|
1. | TVP1 | 3 530 017 | 22,47% | 1 097 047 | 16,69% |
2. | TVN - "MasterChef" | 3 070 863 | 19,55% | 1 610 091 | 24,49% |
3. | Polsat | 2 271 079 | 14,46% | 1 135 300 | 17,27% |
4. | TVP2 | 1 471 222 | 9,37% | 405 328 | 6,17% |
NAM: Oglądalność konkurencji podczas "MasterChef" (TVN)
SHR % - udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl
Komentarze (1 - 10 z 22)