Felietony

Jak spowodować, żeby dziennikarz podjął temat?

Jak spowodować, żeby dziennikarz podjął temat?

Istnieje pogląd, że aby trafić na łamy gazet czy na antenę radiową lub telewizyjną trzeba po prostu mieć znajomych dziennikarzy. Im zna się ich więcej, tym efekt pewniejszy. Niektórzy dodają jeszcze, że takim znajomościom sprzyjają skromne dowody wdzięczności. Prawda to, czy nie?
Media06.04.20148

Trendy, które zdominują rynek TMT w 2014 roku

Co na rodzimym rynku TMT (technologia, media, telekomunikacja),czeka nas w roku 2014? Z masy dotychczasowych wydarzeń i zjawisk wyłaniają się cztery główne trendy, które decydować będą o dynamice i kierunku zmian.
Reklama/PR30.10.201311

Kampania tańsza niż wysyłanie e-maili

W branży marketingu bezpośredniego panuje przekonanie, że nie ma tańszej kampanii niż wysyłka e-maili. Badania pokazują, że direct mailing, czyli klasyczna przesyłka jest tańsza od e-mailingu. Jak to jest możliwe?
Reklama/PR15.10.20134

"Nie widziałem reklamy to znaczy ze jej nie było" - obalają mity reklamy internetowej (wideo)

Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online" mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat
Eksperci PSPR: Sukcesy Polaków w LM, a wizerunek sportu w Polsce

Eksperci PSPR: Sukcesy Polaków w LM, a wizerunek sportu w Polsce

Jak przekuć "magiczny wieczór" w Lidze Mistrzów na jeszcze większą korzyść dla wizerunku sportu w Polsce? Porad, jak zdyskontować wielki sukces medialny, udzielają członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Reklama/PR04.05.2013