Anna MiotkMarketing21.07.2009 (13:11)3

PR to nie kran

W jednej z książek, którą przeglądałam ostatnio pod kątem doktoratu, „Wszytko, co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań” pojawia się pytanie „Czy możemy trochę podziałać, sprawdzić, jak nam idzie, a potem działać dalej, prowadząc jednocześnie staranne pomiary?”. „PR to nie kran, który w miarę potrzeby można zakręcać i odkręcać. (...) Jeśli trochę podziałacie, a potem na chwilę odpoczniecie, prawdopodobnie wszystko, co osiągniecie, pójdzie na marne, a wy będziecie musieli zaczynać od początku, radząc sobie ze wszystkimi konsekwencjami takiej sytuacji”, udziela odpowiedzi autor książki.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Artykuł o niczym
 0  
Socjotechniczne słodkie pierdzenie. Ciekawe, czy ktokolwiek to czyta?
 0  
Bełkot taki sam jak PR... Beznadzieja. Niech pani dyrektor poczyta co to jest felieton i zajmie się "dyrektorowaniem" a nie publicystyką. Ciepłe bąki...
 0