Felietony Anny Miotk

Marketing29.09.20090

Zaufanie

Zagraniczne wyjazdy i kontakty biznesowe z przedstawicielami innych kultur to także szansa na dostrzeżenie, jak bardzo patologiczne są niektóre zachowania, które z naszej polskiej perspektywy wydają się nam zupełnie normalne.
Marketing13.08.20090

Pierwsza jaskółka...

Może wiosnę uczyni. Konkurs Złote Spinacze, organizowany przez Związek Firm Public Relations, wzbogacił się o nowe kategorie. Jedna z tych kategorii szczególnie mnie cieszy: „Efektywność: projekt, który zgodnie z założonymi celami, odznaczył się największą skutecznością i efektami w postaci udokumentowanego wzrostu sprzedaży, rozpoznawalności marki, zmiany postaw lub liczbą publikacji”.
Marketing21.07.20093

PR to nie kran

W jednej z książek, którą przeglądałam ostatnio pod kątem doktoratu, „Wszytko, co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań” pojawia się pytanie „Czy możemy trochę podziałać, sprawdzić, jak nam idzie, a potem działać dalej, prowadząc jednocześnie staranne pomiary?”. „PR to nie kran, który w miarę potrzeby można zakręcać i odkręcać. (...) Jeśli trochę podziałacie, a potem na chwilę odpoczniecie, prawdopodobnie wszystko, co osiągniecie, pójdzie na marne, a wy będziecie musieli zaczynać od początku, radząc sobie ze wszystkimi konsekwencjami takiej sytuacji”, udziela odpowiedzi autor książki.