Łukasz Szewczyk19.06.2013 (23:57)2 komentarze

naTemat.pl bez NextWeb Media, Tomasz Lis większościowym udziałowcem

NextWeb Media przestaje być współwłaścicielem spółki GLOB360, wydawcy serwisu internetowego naTemat.pl. Całość udziałów w spółce obejmą dotychczasowi współwłaściciele: Tomasz Lis (65%) i Robert Jędrzejczyk (35%).
NextWeb jest inkubatorem projektów internetowych. Angażujemy się w nowe, obiecujące przedsięwzięcia (typu start-up), które skutecznie wprowadzamy na rynek, a następnie rozwijamy. Naszym celem w przypadku naTemat był udział w jego stworzeniu, a następnie asystowanie w rozwoju do momentu osiągnięcia przez serwis dojrzałości rynkowej. Mam absolutną pewność, że taki stan udało nam się osiągnąć - wyjaśnia decyzję Jakub Zieliński, prezes NextWeb
Podobnego zdania jest Tomasz Lis - pomysłodawca i autor projektu.
NextWeb wniósł do naszej spółki niezbędny w początkowym okresie rozwoju know-how internetowy i technologiczny, a przede wszystkim zapewnił realne, codzienne wsparcie dla naszego serwisu. Przez 15 miesięcy wspólnej pracy nad naTemat udało nam się odnieść niezaprzeczalny sukces. Dziesięć milionów odsłon miesięcznie, 420 blogerów - liderów opinii, milion realnych użytkowników - to tylko niektóre liczby, które o tym świadczą. NaTemat jest doskonałym przykładem jak wspaniałe efekty może przynieść mariaż doświadczenia dziennikarskiego i branżowego - mówi Tomasz Lis


Tomasz Machała, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny, zaznacza, że zmiany w strukturze właścicielskiej nie wpłyną na kierunki rozwoju serwisu. - naTemat będzie kontynuowało linię redakcyjną i utrzyma istniejący model biznesowy, skupiający się w szczególności na reklamie natywnej. Doświadczenie ostatnich 15 miesięcy utwierdza nas w przekonaniu, że to słuszna druga rozwoju dla naTemat i gwarancja sukcesu, którym według nas ma być stworzenie najbardziej opiniotwórczego i prestiżowego portalu w Polsce.
Natomiast NextWeb zgodnie z przyjętą na początku 2013 roku strategią, skupia się teraz na projektach z obszarów marketplaces i e-commerce. To właśnie zmiana strategii legła u podstaw decyzji o wyjściu z inwestycji w stricte medialny projekt, jakim jest naTemat.
naTemat.pl

Komentarze (1 - 2 z 2)

bogatego stać
 5  
wiecej tekstow o Parowkach z Orlenu.
kryptoreklama i wazeliniarstwo podstawa sukcesu "dziennikarskiego"
 0