Łukasz Szewczyk09.09.2014 (12:43)1 komentarz

Nowa odsłona serwisu Szafa.pl

Serwis Szafa.pl wzmocnił bezpieczeństwo zakupów oraz postawił na wiarygodność wszystkich osób biorących udział w procesie zakupowym. Portal Szafa.pl uruchomił liczne funkcjonalności w tym usługę Bezpieczna Szafa.pl oraz Gwarancja Szafa.pl, a także wprowadził nowy wygląd serwisu.
Szafa.pl - strona główna
Szafa.pl, jeden z największych modowych serwisów sprzedażowych dla kobiet, które sprzedają i wymieniają się ubraniami, od września 2014 roku przeszedł metamorfozę - zmienił wygląd, wprowadził szereg nowych funkcjonalności i udogodnień dla użytkowniczek/ów, ale przede wszystkim postawił na większe bezpieczeństwo osób kupujących.
Szafa.pl to serwis wielowymiarowy. Znajdą tu swoje miejsce osoby, które chciałyby sprzedać lub wymienić się ubraniami zarówno używanymi jak i nowymi, dlatego tak ważne jest dla nas bezpieczeństwo zakupów i komfort korzystania z serwisu. Postawiliśmy także na redesign serwisu. Nowoczesny wygląd wprowadzony został nie tylko ze względów estetyczny, przede wszystkim sprawia, że strona działa bardziej efektywnie, a zdjęcia ładują się szybciej - mówi Bartek Dudzik, Brand Manager Szafa.pl
Program Bezpieczna Szafa.pl to ogół działań poprawiających bezpieczeństwo użytkowniczek/ów na serwisie Szafa.pl. W ramach tej usługi mieszczą się takie działania jak: bezpieczne i szybkie płatności online, zabezpieczenia serwisów i serwerów oraz ochrona danych osobowych. Cały czas promowana jest także weryfikacja kont użytkowniczek poprzez przelew bankowy, ponieważ jest to jedna z najpewniejszych form potwierdzenia tożsamości. Został wprowadzony także status "Zaufanej Szafowiczki" przyznawany za same pozytywne komentarze wystawiane po realizacji transakcji.
Rozbudowane zostało Centrum Bezpieczeństwa, w którym znajdą się porady na co zwrócić uwagę przed dokonaniem transakcji oraz podczas finalizacji transakcji. Tak, jak dotychczas, będzie działało Centrum Rozwiązywania Sporów, gdzie użytkowniczkom pomaga się w rozstrzygnięciu problemów - zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną.

Kolejną nowością i dużą zmianą, jest uruchomienie usługi Gwarancja Szafa.pl, czyli Programu Ochrony Kupujących. Będzie to zakres działań zmierzających do zapewnienia odpowiedniej ochrony osobom kupującym na wypadek oszustw. Cały czas serwis będzie ściśle współpracować z Policją. Na początek przygotowano specjalny wywiad, w którym inspektor Mariusz Sokołowski, rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji w Warszawie, udziela informacji, jak zgłosić oszustwo i jakie jest dalsze postępowanie w tej sytuacji.

Grupa Szafa.pl to grupa uzupełniających się serwisów społecznościowych i informacyjnych, ponad 2,5 miliona użytkowniczek/ów oraz 1,5 milion fanek/ów na facebook.com. W skład portfolio serwisów wchodzą Szafa.pl, Zszywka.pl, Szafiarenka.pl, Szafka.pl, Stylistki.pl, Cekin.pl, MIUMAG.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Wyglądają jak aledil.pl ...
 3