Łukasz Szewczyk27.11.2014 (22:23)brak komentarzy

Kobiecy portal ofeminin.pl zmienia design

Serwis kobiecy ofeminin.pl z portfolio Ringier Axel Springer Polska zakończył obecnie pierwszy etap zmian i stopniowo przechodzi na technologię RWD umożliwiającą prawidłowe wyświetlanie serwisu niezależnie od urządzenia, z którego korzysta użytkownik.
ofeminin.pl
Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby nowoczesnych kobiet. Obserwując trendy na rynku internetowym w Polsce i na świecie, swoją uwagę skupiamy na dostarczaniu jakościowych treści, dbając jednocześnie o to, aby nasze użytkowniczki mogły wygodnie korzystać z innowacyjnej, funkcjonalnej i intuicyjnej platformy multimedialnej, jaką jest ofeminin mówi Marta Badurek, CEO spółki wydającej serwis
Strona Ofeminin.pl zyskała jednocześnie zupełnie nowy, stylowy design i identyfikację wizualną. Nowa ofeminin to również znaczna poprawa "user experience" na wszystkich urządzeniach, a także wiele innowacji technologicznych - zarówno w zakresie formatów redakcyjnych, jak również narzędzi umożliwiających jeszcze lepszą integrację społeczności wokół serwisu.
Już ponad połowa użytkowników serwisów kobiecych grupy Aufeminin na Zachodzie odwiedza nasze serwisy, korzystając z urządzeń mobilnych. Multiscreening jest jednym z ważniejszych punktów strategii rozwoju produktu całej grupy, także ofeminin.pl. Nasze bogate doświadczenie międzynarodowe, w tym dostęp do unikalnego know-how, otwiera przed nami szerokie perspektywy na polskim rynku dodaje Badurek
Ofeminin to również nowoczesne podejście sprzedażowe oparte na niestandardowych projektach specjalnych, szerokie spektrum stylowych formatów wizerunkowych oraz coraz większe możliwości jakie daje reklama natywna. Nowością jest także "Universal" - oferta kampanii multiscreening realizowanej na wszystkich urządzeniach jednocześnie, co pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do różnych grup użytkowników internetu w tym samym czasie.