Łukasz Szewczyk14.07.2015 (15:35)brak komentarzy

Portal Glamour.pl w nowej odsłonie

Na początku lipca 2015 roku wystartowała nowa odsłona serwisu Glamour.pl. Strona została dostosowana do techniki Responsive Web Design. Portal rozwija dodatkowe kanały w social media takie jak: Snapchat, Instagram, Facebook i YouTube.
Glamour.pl w nowej odsłonie
Glamour.pl w nowej odsłonie
Glamour.pl od niedawna działa w nowej, bardziej przyjaznej użytkownikowi odsłonie i stawia na rozwój w social mediach - posiadając na Facebooku zaangażowanych fanów, prężnie działający Instagram oraz Snapchat, który cieszy się popularnością wśród naszych młodszych czytelników.
- Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem wszystkich tych elementów, kładąc nacisk zarówno na treści do czytania i oglądania, jak i tzw. shopable content, również w formie wideo. Nowy layout to ukłon w stronę dużej grupy osób korzystających z glamour.pl na smartfonach - responsywna, czytelna strona powstała z myślą o nich - mówi Martyna Wyrzykowska, redaktor prowadząca Glamour.pl. - W najbliższym czasie stawiamy na rozwój części wideo oraz powiększanie grona użytkowników, m.in. za pomocą licznych konkursów i patronatów medialnych - dodaje.

W czerwcu 2015 roku Glamour.pl po zmianie z bloga na stronę www odnotował wzrost liczby odsłon o 568% w porównaniu do czerwca 2014 roku i tym samym osiągnął poziom 300 tys. odsłon miesięcznie. W tym okresie zanotowano również wyraźny wzrost liczby unikalnych użytkowników o 452%.

Polecamy