Łukasz Szewczyk28.03.2017 (12:12)4 komentarze

PayU udostępnia Android Pay sprzedawcom internetowym

Spółka PayU została partnerem Google w zakresie wdrażania Android Pay. Sprzedawcy Internetowi współpracujący z PayU w Polsce mogą udostępnić nową formę płatności w swoich aplikacjach mobilnych wykonując prostą integrację (SDK) i zwiększyć tym samym sprzedaż w kanale mobilnym.
Android Pay
Polska to drugi, po Wielkiej Brytanii, kraj w regionie EMEA i szósty na świecie, w którym Google wprowadziło Android Pay, a PayU jest jednym z pierwszych partnerów Google'a na tym rynku działającym w obszarze płatności dla e-commerce.
- Chcemy, aby płatności w aplikacji były proste dla wszystkich, dlatego wybraliśmy PayU jako naszego partnera w zakresie wdrażania Android Pay na rynku e-commerce w Polsce. Sprzedawcy internetowi dołączą do ponad 400 tys. punktów sprzedaży w Polsce, gdzie kupujący mogą bezproblemowo zapłacić, dotykając ekranu telefonu z systemem Android - mówi Spencer Spinnell, Director of Business Development, Google.

Współpraca obu firm stwarza szansę dla przyspieszenia rozwoju m-handlu (zakupy internetowe na telefonie) oraz nowe korzyści dla kupujących, którzy robiąc zakupy on-line uzyskali dostęp do płatności mobilnych, z których korzystają już w sklepach stacjonarnych.

- Polski rynek jest doskonałym miejscem do wdrażania innowacyjnych rozwiązań finansowych. Nowe produkty i usługi związane z płatnościami są w Polsce bardzo szybko przyswajane przez konsumentów. Jako PayU chcemy stworzyć dla wszystkich kupujących on-line środowisko, w którym będą mogli zawsze i wszędzie korzystać z najnowszych i najwygodniejszych form płatności, również mobilnych. Android Pay jest jednym z najlepszych przykładów takich płatności, dlatego jestem przekonany, że współpraca Google z PayU zaowocuje bardzo dobrymi wynikami w m-commerce - mówi Mario Shiliashki, Prezes i Dyrektor Generalny (CEO) PayU na region EMEA.

Wiele danych wskazuje, że system płatności mobilnych Android Pay ma duże szanse na zdobycie popularności w Polsce i to zarówno w świecie off-line, jak i on-line. W regionie Europy Wschodniej odnotowywana jest najszybsza na świecie dynamika wzrostu rynku mobilnego. Polska jest krajem o najwyższym w regionie (8. na świecie) udziale połączeń internetowych poprzez urządzenia mobilne - 57% . Również ilość połączeń komórkowych, w odniesieniu do krajowej populacji, wynosi w Polsce 141%, co plasuje ją na 2. miejscu w regionie i 10. na świecie . Dodatkowo szybko rośnie udział zakupów, za które internauci w Polsce płacą mobilnie, według danych PayU był to wzrost o ponad 1/3 rok do roku.

Android Pay zadebiutował w Polsce 17 listopada 2016 roku i jest obecnie dostępny dla klientów posiadających karty wydane przez Alior Bank, BZ WBK i T-Mobile Usługi Bankowe oraz korzystających z urządzeń z systemem Android w wersji KitKat 4.4 lub nowszym.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Zabrzmię trochę jak "prawak". W Polsce mamy dobrego Blika, który szybko się rozwija. Nie ma sensu wspierać produktu zagranicznego, gdy mamy swój, krajowy.
 0  
Zabrzmię trochę jak "prawak". W Polsce mamy dobrego Blika, który szybko się rozwija. Nie ma sensu wspierać produktu zagranicznego, gdy mamy swój, krajowy.
Ależ oczywiście, że jest sens wspierać także "obcy" system. Choćby dlatego, że Blik jest i bardzo długo będzie wyłącznie rozwiązaniem lokalnym. Pomijam już kwestię wygody korzystania z obydwu rozwiązań.
 4  
Nest Bank także już oferuje Android Pay.
 0  
 RJG
Ależ oczywiście, że jest sens wspierać także "obcy" system. Choćby dlatego, że Blik jest i bardzo długo będzie wyłącznie rozwiązaniem lokalnym. Pomijam już kwestię wygody korzystania z obydwu rozwiązań.
Jeśli Polacy nie będą go wspierać, to faktycznie na długo pozostanie systemem "lokalnym".
 1  

Polecamy