Łukasz Szewczyk10.05.2017 (12:54)brak komentarzy

"Kraków po godzinach". Nowy magazyn Interii, nowy format treści

W Interii pojawił się multimedialny magazyn "Kraków po godzinach", przygotowany przez redakcję portalu we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Interia Extra to nowy format w portalu, przeznaczony dla treści premium.
Kraków po godzinach
Magazyn "Kraków po godzinach" - dostępny w domenie krakow.interia.pl - jest propozycją dla turystów, ale też i tych, których pod Wawel sprowadzają interesy oraz mieszkańców stolicy Małopolski, którzy chcą lepiej poznać swoje miasto. Z autorskich, opatrzonych pięknymi fotografiami i filmami materiałów można m.in. odkryć atrakcje czekające na przyjezdnych z dala od Rynku i Kazimierza, poznać specyfikę krakowskiego dialektu i zaplanować uczestnictwo w licznych muzycznych atrakcjach, a także dowiedzieć się gdzie dziś krakus lubi się relaksować. Magazyn nie jest formą zamkniętą, ale uzupełniany jest na bieżąco o aktualne treści.
- Kraków - miasto historyczne, ale też centrum nowych technologii - poszukuje nowatorskich metod dotarcia do internautów - mówi Maciej Grzyb, Dyrektor Biura Prasowego Urzędu Miasta Krakowa. - "Kraków po godzinach" to współczesna wersja magazynu, który w atrakcyjny sposób informuje o mieście i jego atrakcjach. Zdjęcia i nowoczesny sposób wyświetlania tekstów, sprawiają, że magazyn cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internetowych czytelników - dodaje.

"Kraków po godzinach" to przykład możliwości Interia Extra, nowego formatu redakcyjnego w portalu, łączącego walory informacyjne, estetyczne i funkcjonalne. Teksty, galerie zdjęć, filmy połączone są tu w jedną, interaktywną całość, osadzoną w responsywnym layoucie. - Naszym celem było nie tylko zapewnienie odpowiedniej oprawy graficznej dla treści premium, ale przede wszystkim stworzenie łatwego w obsłudze i powtarzalnego mechanizmu - mówi Filip Lenart, Dyrektor ds. Marketingu i PR. - Interia Extra daje nam możliwość przygotowywania unikatowych opracowań różnych tematów w nowoczesnej i atrakcyjnej dla użytkowników formie, użytecznej również w rozwiązaniach contentmarketingowych, których coraz częściej oczekują klienci - dodaje.