Łukasz Szewczyk28.09.2017 (12:40)brak komentarzy

Nowy serwis randkowy Grupy Onet oparty na teście dopasowania - Kochaj.pl (wideo)

Na polskim rynku datingowym zadebiutował nowy serwis Kochaj.pl. Serwis łączy ludzi w pary na podstawie testu dopasowania.
Kochaj.pl jest portalem randkowym opartym na profesjonalnym teście dopasowania, który został opracowany przez zespół psychologów oraz specjalistów IT. Na podstawie jego wyników użytkownik otrzymuje propozycje tylko pasujących do niego osób, z którymi ma szanse stworzyć trwały związek.
Test bierze pod uwagę zarówno podobieństwa, jak i przeciwieństwa. Na podstawie analizy 8 kluczowych kategorii (emocjonalność, skrupulatność, poszukiwanie nowych doświadczeń, styl komunikacji, potrzeba bliskości, relacje z ludźmi, potrzeba kontaktów, orientacja życiowa) algorytm łączy w pary. Ta formuła, która skraca czas poszukiwań, jest oparta na eksperckiej wiedzy i zwiększa szanse na znalezienie odpowiedniego partnera.

Kampania reklamowa
Premierze Kochaj.pl towarzyszy kampania reklamowa promująca serwis oraz ideę Fair Datingu. Głównym elementem kampanii są dwa, 30-sekundowe spoty, których bohaterowie szukają miłości w serwisie Kochaj.pl.

- Wierzymy, że randkowaniu w internecie mogą przyświecać dobre praktyki, można to robić kulturalnie i z szacunkiem dla drugiej strony - po prostu fair. Dlatego gromadzimy ludzi, którym te wartości również są bliskie. Takich, którzy chcą być traktowani w porządku i tak traktować innych - mówi Frantisek Novak, Business Owner serwisu Kochaj.pl.


Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty będą emitowane w telewizji: TVN Media, TV Plus, AXN, w kinach: Cinema City, Multikino. Spoty radiowe będą w RMF, TOK.FM, Roxy, VOX i Radio ESKA Reklamy ukażą się również w prasie: Zwierciadło, Fakt TV, internecie: kampania display online (m.in. Onet.pl). Zaplanowano również intensywną kampanię performance. Kampania potrwa do końca roku 2017.


Kochaj.pl można wypróbować bezpłatnie, a jego użytkownicy mogą korzystać również z mobilnej wersji serwisu i mieć do niego dostęp zawsze i wszędzie.

Kochaj.pl dołącza do portfolio serwisów randkowych Onet-RAS Polska