Łukasz Szewczyk19.10.2017 (15:39)brak komentarzy

Onet dla Edipresse Polska przygotował serwis z grami online dla dzieci

Grupa Onet-RAS Polska na zlecenie Edipresse Polska przygotowała i obsługuje serwis z grami o charakterze rodzinnym.
Strona głowna gry.babyonline.pl
Serwis gry.babyonline.pl został przygotowany przez Grupę Onet-RAS Polska z wykorzystaniem własnej, nowoczesnej platformy z grami GamePlanet dostępnej
na urządzenia mobilne i komputery.
- To nie pierwszy przypadek takiej współpracy firmy z zewnętrznym wydawcą. Serwisy z grami dostarczane przez Grupę Onet-RAS Polska działają na rynku serbskim (gameplanet.blic.rs) czy czeskim (hry.blesk.cz) - podkreśla Patrycja Rodzińska-Szary, zajmująca się biznesem gamingowym w Grupie Onet-RAS Polska.

Serwis zawiera ponad 100 darmowych gier przeglądarkowych i mobilnych, treści o grach, poradniki do gier, informacje o promocjach w grach. Grupa Onet-RASP odpowiada także za bieżącą obsługę stron i relacje biznesowe z dostawcami gier.

- To dla nas zupełnie nowy obszar, w którym do tej pory nie byliśmy obecni. Uruchamiając serwis z grami nie tylko poszerzamy ofertę babyonline.pl o atrakcyjny i angażujący kontent, ale zyskujemy też nowe źródło przychodów - mówi Michał Malinowski, Dyrektor
ds. marketingu mobilnego Edipresse Polska, odpowiedzialny za wdrożenie platformy gier online oraz jej monetyzację.

Wartość rynku gier w Polsce przekroczyła 430 milionów dolarów amerykańskich. Jednym z istotnych i rosnących segmentów tego rynku są gry mobilne, szczególnie skierowane do tzw. odbiorców casualowych. Gry stały się częścią kultury popularnej, rozrywką, po którą oprócz dzieci i mężczyzn równie chętnie sięgają kobiety po 30. roku życia jak też osoby starsze.