Łukasz Szewczyk07.02.2018 (12:23)1 komentarz

Bauer uruchamia nową platformę dla blogerów. Influence Me

Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer wprowadza w Polsce nowy produkt.
Influence Me
Influence Me to nowa platforma, która kojarzy twórców internetowych z konkretnymi markami, oferując klientom reklamowym zindywidualizowaną ofertę, umożliwiającą realizację projektów niestandardowych obejmujących między innymi tematykę kulinarną, modową, urodową, zdrowotną, wnętrzarską, czy podróżniczą.

- Influence Me to nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie - mówi Izabela Sarnecka, szefowa Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. - Influence Me otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i Internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą - influencerzy i starszą, zamożniejszą - prasa. Wykorzystujemy też nasz kontakty biznesowe, zbudowane przy współpracy z magazynami luksusowymi, proponując klientom dodatkowe możliwości - dodaje.

Platforma Influence Me w także w planach oferowanie klientom i blogerom publikowania kontentu na łamach magazynów Wydawnictwa.

Wsparciem projektu jest obecność w zespole doświadczonej blogerki kulinarnej, Natalii Ruszkowskiej Tabor.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Influencerzy czyli oszuści udający że nie robią coś naturalnie i bezinteresownie a w rzeczywistości kolejne pionki machiny odmóżdżająco-reklamowej
 0