19.02.2018 (14:41)3 komentarze
Google wprowadza samoaktualizujące się e-maile. Rewolucja dla branży e-commerce?
Google zademonstrował nową technologię, która umożliwia aktualizację informacji w wysłanym już e-mailu.
Eksperci REDLINK podkreślają, że to ważna informacja dla branży e-commerce. Sprzedawcy wysyłający ofertę ze sklepu internetowego będą mogli pokazać odbiorcom zawsze aktualną cenę i dostępność towarów w oknie odczytu e-maila na urządzeniach mobilnych.
- Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce - komentuje Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.
Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.
Początkowo nowa technologia będzie dostępna tylko dla nadawców masowej korespondencji e-mail. Warto jednak podkreślić, że rozwiązanie bazujące na AMP (Accelerated Mobile Pages) zadba nie tylko o aktualność treści, ale także o to, aby e-maile bogate w multimedia ładowały się szybciej na telefonach i tabletach.
- Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce - komentuje Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.
Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.
Komentarze (1 - 3 z 3)