Łukasz Szewczyk19.02.2018 (14:41)3 komentarze

Google wprowadza samoaktualizujące się e-maile. Rewolucja dla branży e-commerce?

Google zademonstrował nową technologię, która umożliwia aktualizację informacji w wysłanym już e-mailu.
Inbox Gmail
Eksperci REDLINK podkreślają, że to ważna informacja dla branży e-commerce. Sprzedawcy wysyłający ofertę ze sklepu internetowego będą mogli pokazać odbiorcom zawsze aktualną cenę i dostępność towarów w oknie odczytu e-maila na urządzeniach mobilnych.
Początkowo nowa technologia będzie dostępna tylko dla nadawców masowej korespondencji e-mail. Warto jednak podkreślić, że rozwiązanie bazujące na AMP (Accelerated Mobile Pages) zadba nie tylko o aktualność treści, ale także o to, aby e-maile bogate w multimedia ładowały się szybciej na telefonach i tabletach.

- Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce - komentuje Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.

Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.

Komentarze (1 - 3 z 3)

SPAM = korespondencja niechciana. Rozsyłana bez jakiejkolwiek umowy przez kogokolwiek. Przyspieszy to jedynie zamykanie kont email w przypadku gdy dostawca usług email nie umożliwia automatycznego kasowania SPAM korespondencji przez SPAM filtry.
 1  
Odpowiedni skrypt zagnieżdżony w mailu i ten sam wyświetla zaktualizowaną treść. Zapakować stare g#*no w nowy papierek i sprzedać jako nowe. Też mi rewolucja.
 0  
Może być to coś nowego, ciekawego, ale moim zdaniem mailing wciąż jest na takim poziomie , że ciężko się przyzwyczaić... większość to zwykły spam, niezorientowany w żaden sposób, wystarczy poczytać trochę o tym na blogach , czy w magazynach typu social media manager , ostatnio własnie widziałem artykuł o mailingu, no to nie ma się co dziwić , że użytkownicy nie są zadowoleni... bo kto by był ;)
 1