Łukasz Szewczyk22.02.2018 (10:06)brak komentarzy

Ruszył nowy portal Viva.pl. Z tej okazji na okładce pisma "królowe sieci" za 99 groszy

Redakcja dwutygodnika Viva! Odświeżyła swój portal internetowy Viva.pl z nowym UX i w nowej, ekskluzywnej odsłonie graficznej. Z okazji debiutu na okładce papierowego pisma pojawiały się znane internetowe influencerki,
Nowa Viva.pl
Na rynku zadebiutowała Viva.pl z nowym UX i w nowym, ekskluzywnym layoucie. Nowy serwis został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o użytkownikach mobilnych, a jego layout ma za zadanie podkreślić ekskluzywność marki "Viva!". Serwis wyróżniają: czytelny układ i intuicyjna nawigacja oraz starannie dopracowana typografia. Specjalnie dobrane formaty dają możliwość znakomitej ekspozycji zdjęć na stronie. Wyjątkowe miejsce w serwisie ma też wideo.
- Na Viva.pl użytkownicy znajdą piękne zdjęcia, ekskluzywne wywiady, newsy ze świata gwiazd, jak również ekskluzywne wideo. Redakcja serwisu tworzy autorskie treści dotyczące mody i urody, trendów w lifestyle'u, o kuchni, wnętrzach domów gwiazd, niezwykłych podróżach i cudach świata - wyjaśnia Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna serwisu Viva.pl oraz magazynu "Viva!".

W serwisie wprowadzono kilka zupełnie nowych elementów, takich jak galerie jednoodsłonowe, które znacznie lepiej eksponują zdjęcia, oraz Viva! Wydarzenie Specjalne - ekskluzywne miejsce w serwisie grupujące w eleganckiej formie materiały na dany temat.

Serwis debiutuje wydarzeniem Viva! Królowe Internetu, zawierającym materiały m.in. z ekskluzywnej sesji okładkowej dla magazynu "Viva!", która po raz pierwszy zgromadziła najbardziej znane polskie influencerki. Viva.pl przygotowała specjalne materiały wideo, wywiady oraz zdjęcia z tej okazji.

Viva! - nr 4/2018
Serwis Viva.pl wprowadza również nową ofertę dla reklamodawców. Viva! Premium Content to autorskie rozwiązania produkcyjne i komunikacyjne dla marek, realizowane przez najlepszych specjalistów na rynku, w natywny sposób wplecione w kontekst serwisu.

Viva.pl już dziś to prawie 1,5 miliona unikalnych użytkowników, bardzo silne kanały socialowe. Fanpage "Vivy!" i "Vivy! Mody" na Facebooku ma ponad 150 tysięcy fanów, inspiracyjne instagramy obserwuje ponad 50 tysięcy osób.

Makieta serwisu Viva.pl została zaprojektowana przez team kreatywny: Marek Knap, dyrektor artystyczny "Vivy!", oraz Jakub Draszanowski, UX Designer.

Kampania promocyjna serwisu będzie prowadzona w TV, prasie, Internecie oraz kinie. Za kreację odpowiada Dział Promocji Multimedialnej Platformy People, Glossy, Style & Beauty.