Łukasz Szewczyk13.06.2018 (16:30)brak komentarzy

Grupa Onet-RAS Polska stawia na rozwój treści premium

Bernadetta Byrska objęło stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Projektów Wydawniczych Treści Premium w Grupie Onet - RAS Polska. To nowo utworzone stanowisko w segmencie Treści Premium, w skład którego wchodzą marki Newsweek Polska i Forbes.
Grupa Onet-RAS Polska stawia na rozwój treści premium
Po objęciu nowego stanowiska Bernadetta Byrska będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii rozwoju projektów wydawniczych w segmencie Treści Premium. Pokieruje zespołem, który skupi się na rozwoju obecnych tytułów i kreowaniu nowych projektów wydawniczych również w wersji online.
- Jestem przekonana, że przy tak dużym doświadczeniu, posiadanych kompetencji Bernadetta doskonale poradzi sobie z nowymi obowiązkami i z sukcesem będzie rozwijała projekty wydawnicze dla marek Newsweek i Forbes mówi Anna Kaczmarska, Dyrektor Wydawniczy segmentu Treści Premium.

Bernadetta Byrska od czterech lat jest związana z Grupą Onet-RAS Polska. Dotychczas pracowała na stanowisku business project managera marki "Newsweek". W tym czasie rozwinęła m.in. segment wydań specjalnych pod marką Newsweek. Z sukcesem wprowadziła na rynek prasowy kwartalniki Newsweek Psychologia i Newsweek Zdrowie, które cieszą się dużym uznaniem czytelników i partnerów biznesowych. Ponadto zbudowała markę Biblioteka Newsweeka: wprowadziła na rynek bestsellerowe książki, m.in. przewodnik "101 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce" Magdy Gessler, "A nie mówiłem" Tomasza Lisa i "Jarosław. Tajemnice Kaczyńskiego" Michała Krzymowskiego.