18.09.2018 (17:21)7 komentarzy
Nowy portal Sztos.pl. Biblia dla współczesnego faceta
Na medialnej mapie Polski pojawił się nowy, skierowany do mężczyzn portal - Sztos.pl. Redaktorem naczelnym serwisu został Łukasz Załuski, dziennikarz, były zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Focus".
Sztos.pl kieruje swoje teksty przede wszystkim do mężczyzn. Na portalu są publikowane zarówno aktualności, jak i dłuższe artykuły w postaci felietonów. Zespół redakcyjny tworzą popularni i cenieni dziennikarze oraz blogerzy. Wśród nich m.in. Rafał Jemielita ("Playboy", "TVN Turbo"), Marek Tretyn (Foodsnob.pl, "Logo"), Michał Gronowski (Pangrono.pl), a także Tytus Hołdys, Jarosław Babraj, Adam Węgłowski, Max Suski, Paweł Bonik i Robert Wiertlewski.
- Gdy w sierpniu dostałem propozycję skompletowania zespołu Sztos.pl nie zastanawiałem się ani chwili. Wiedziałem też z kim chcę pracować i wspólnie tworzyć miejsce dla facetów w sieci. Jesteśmy zespołem pasjonatów - mężczyzn, których z jednej strony kręcą auta, sport i nowe technologie, a z drugiej lubią przeczytać wieczorem dobrą książkę i chcą się rozwijać. Nasi czytelnicy są dla nas kumplami - mówi Łukasz Załuski, redaktor naczelny Sztos.pl
Wydawcą Sztos.pl jest agencja kreatywna Whisky Media. - Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów, chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach. Zauważyliśmy, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści - zarówno felietonowe jak i krótsze formaty. Z tej właśnie potrzeby powstał Sztos.pl - mówi Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media
Niebawem planowana jest również premiera kanału Sztos.pl na YouTube.
- Gdy w sierpniu dostałem propozycję skompletowania zespołu Sztos.pl nie zastanawiałem się ani chwili. Wiedziałem też z kim chcę pracować i wspólnie tworzyć miejsce dla facetów w sieci. Jesteśmy zespołem pasjonatów - mężczyzn, których z jednej strony kręcą auta, sport i nowe technologie, a z drugiej lubią przeczytać wieczorem dobrą książkę i chcą się rozwijać. Nasi czytelnicy są dla nas kumplami - mówi Łukasz Załuski, redaktor naczelny Sztos.pl
Wydawcą Sztos.pl jest agencja kreatywna Whisky Media. - Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów, chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach. Zauważyliśmy, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści - zarówno felietonowe jak i krótsze formaty. Z tej właśnie potrzeby powstał Sztos.pl - mówi Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media
Komentarze (1 - 7 z 7)
.... kolejni Wujkowie Dobra Rada.