Łukasz Szewczyk15.11.2018 (10:53)brak komentarzy

Interia.pl zapowiada nową odsłonę sportu. Własne materiały wideo, współpraca z Eleven Sports

Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. Powiększony skład redakcyjny, nowy kontent piłkarski Eleven Sports i własne produkcje wideo to dopiero początek zmian, zaplanowanych na najbliższe miesiące.
Interia billboard
Powiększona redakcja będzie odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Artykuły, analizy, wywiady i relacje na żywo zostały już uzupełnione contentem wideo od nowego dostawcy - ELEVEN SPORTS. Umowa z nadawcą została zawarta do końca 2019 roku. W ramach kontraktu serwis Sport.Interia.pl zyska prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych, emitowanych w kanałach ELEVEN SPORTS.
- Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z ELEVEN SPORTS to dopiero początek sportowej ofensywy Interii - mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl. - Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii - dodaje.

To jednak nie koniec zmian. Na nowe podejście do tematu mogą liczyć także reklamodawcy.

- Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje - dodaje Radosław Włoda Dyrektor ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych. - Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku.

Według Badania Gemius/PBI w październiku 2018 roku serwis sportowy Interia.pl odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników, generujących 25,3 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.