Łukasz Szewczyk11.02.2019 (14:53)3 komentarze

"Jak TO robić?". Ruszył pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej (wideo)

Właściciel marki Durex, we współpracy z niezależnym producentem wideo na polskim YouTube, uruchomił "Jak TO robić?" - pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. Co tydzień pojawiać się na nim będą odcinki, łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi. Wszystkie treści są konsultowane z seksuologiem.
Jak to robić
Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi "Jak TO robić?" dotarcie do grupy docelowej 16-24, czyli osób dla których Internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki "Jak TO robić?" przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube "Nieprzygotowani". W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać poglądy związane z seksem, które niekoniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które wciąż dla wielu mogą stanowić temat tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy kanału będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu.

- Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób - mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager Durex w Reckitt Benckiser.


- "Jak TO robić?" to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTube obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce - powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Kanał "Jak TO robić?" dostępny jest na platformach YouTube oraz Instagram.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Wszystko sprowadza się do tego, że debilnie wyglądający youtuberzy reklamują kondomy.
 22  
Pisuary to zablokują. Dla nich im lud ciemniejszy, tym lepiej...
 3  
Brzoza w końcu coś zaliczy! ;D

buuuuuuuuuuuuuuuahahahhahahahah!!!
 4