14.02.2019 (10:35)brak komentarzy
Musiał, Socha, Królikowski i Żebrowski czytają poradnik Anji Rubik o seksie
Z okazji Walentynek modelka Anja Rubik stworzyła audiobook swojego poradnika. Do współpracy zaprosiła największe polskie gwiazdy.
Anja Rubik w kampanii #Sexedpl / (C) Adam Pluciński
W wersji audio poradnika "sexepl. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie", usłyszymy głosy plejady polskich gwiazd: Mateusza Banasiuka, Aleksandry Domańskiej, Mateusza Kościukiewicza, Antka Królikowskiego, Macieja Musiała, Michaliny Olszańskiej, Anny Próchniak, Małgorzaty Sochy, Marty Wągrockiej, Zofii Wichłacz i Michała Żebrowskiego. Nie zabraknie także głosu samej Anji, która - tak jak w książce - będzie zadawała pytania.
- Cały projekt został pomyślany tak, by był osiągalny i dostępny dla jak największego grona odbiorców - stąd możliwość pobrania go w postaci pliku MP3 i zakupu płyty CD. Dodatkowo, wersja audio, została wzbogacona o rozdział dedykowany rodzicom, szczególnie tym, którzy mają wątpliwość, jak rozmawiać z dziećmi na TEN temat - wyjaśnia top modelka.
Przypomnijmy, że audiobook jest kontynuacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej #sexedpl zainicjowanej przez modelkę w 2017 roku. Siła i oddźwięk akcji zaskoczyła samą pomysłodawczynię.
- To było ponad 10 000 000 kliknięć w Internecie. Dostałam też setki listów. Usłyszałam historie nastolatków, którzy wreszcie poczuli, że mogą powiedzieć rodzicom, że są gejami, kobiet, które zdobyły się na odwagę, aby opuścić agresywnego partnera, i rodzin, które zaczęły rozmawiać na temat seksu. Dzień po wyemitowaniu filmu zachęcającego do zrobienia testu na wirusa HIV, laboratoria pełne były ludzi - mówi Anja Rubik.
Audiobook "sexedPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie" jest dostępny w sprzedaży od dziś na Empik.com, empik.go oraz Virtualo.
Temat edukacji seksualnej jest coraz chętniej poruszany nie tylko w Polsce. Serial "Sex Education", wyprodukowany przez Netflix, okazał się spektakularnym sukcesem na całym świecie. Być może, niebawem, Polacy doczekają się ekranizacji poradnika polskiej top modelki. Już ponad 1 200 000 osób obejrzało cykl "sexedPL Room" na YouTube, który Anja Rubik wyprodukowała we współpracy z największą na świecie platformą streamingową.
Komentarze