Łukasz Szewczyk15.02.2019 (13:27)brak komentarzy

Grupa Eurozet awansowała do Top 20 wydawców internetu w Polsce

W styczniu 2019 roku po raz pierwszy serwisy internetowe Grupy Eurozet weszły do TOP 20 rankingu wydawców według Gemius/PBI, zajmując 19. pozycję. Radiozet.pl na czele internetowych serwisów radiowych.
Radio Zet bus
W minionym miesiącu serwisy internetowe Grupy Eurozet odwiedziło łącznie 7,81 mln realnych użytkowników RU, którzy wygenerowali 62,35 mln odsłon. To najlepsze wyniki w historii. Rok do roku oznacza to wzrost RU o 65 proc. i awans o piętnaście pozycji w rankingu wydawców internetowych w Polsce (Gemius/PBI). Odwiedzający serwisy Grupy Eurozet spędzili w ciągu dnia średnio 12 minut i 53 sekundy.
Jeszcze lepiej wyglądają statystyki dotyczące urządzeń mobilnych. Tu Grupa Eurozet odnotowała 5,81 mln RU, co dało jej 17. miejsce w rankingu wszystkich podmiotów internetowych w Polsce.

- Wejście Grupy Eurozet do TOP 20 polskich wydawców internetowych to duży sukces. Jeszcze kilka lat temu zajmowaliśmy odległe miejsca w trzeciej setce rankingu. Dziś jesteśmy liderem wzrostu w tym obszarze. Konsekwencja w realizacji przyjętej strategii przynosi efekty. Przed nami kolejne wyzwania i dalsze zmiany w zakresie rozwijania kontentu i produktu, w myśl koncepcji mobile first. Doskonałe wyniki nie byłby możliwe bez codziennego zaangażowania całego zespołu ekspertów online - mówi Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet.

Styczeń był również rekordowy dla Radiozet.pl, Antyradio.pl i Chillizet.pl pod względem liczby realnych użytkowników i odsłon. Radiozet.pl osiągnęło 5,3 mln RU i 44,17 mln PV, Antyradio.pl - 2,28 mln RU i 9,78 mln PV, a Chillizet.pl - 2,08 mln RU i 6,31 mln PV. Tym samym Radiozet.pl ponownie wyprzedziło portal Eska.pl i zostało liderem wśród internetowych serwisów radiowych.

Nieprzerwanie Eurozet jest na czele grup radiowych w internecie pod względem liczby RU i PV.