Łukasz Szewczyk15.01.2020 (11:58)1 komentarz

Ekstraklasa rozpoczyna współpracę z kanałem "Po Gwizdku" na YouTube

Ekstraklasa powiększa grono kanałów YouTube, z którymi współdziała w zakresie promowania rozgrywek ligowych. Dziennikarz Sebastian Staszewski, prowadzący kanał "Po Gwizdku", został kolejnym twórcą, który w swoich filmach prezentuje mniej znaną stronę Ekstraklasy.
Po gwizdku
- Komunikacja wideo wychodząca poza ramy tradycyjnej TV to dziś klucz dotarcia do młodszych fanów piłkarskiej Ekstraklasy. Od sezonu 18/19 intensywnie inwestujemy w rozwój naszego kanału YouTube. Od lipca ubiegłego roku na oficjalnym profilu Ekstraklasy pojawiają się pojedyncze powtórki bramek z każdego meczu oraz wiele materiałów spoza boiska. Sukcesywnie nawiązujemy także współpracę z popularnymi twórcami filmów lifestyle'owych o tematyce piłkarskiej. Pierwszym kanałem, z którym związaliśmy się strategicznie był "Foot Truck" Łukasza Wiśniowskiego i Jakuba Polkowskiego. Kolejnym jest "Po Gwizdku" prowadzony przez Sebastiana Staszewskiego. Na decyzję o tej współpracy wpłynęło nieszablonowe podejście do ludzi związanych z Ekstraklasą, którzy mają o sobie wiele ciekawego do powiedzenia - mówi Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki.
Na kanale pojawiło się dotychczas pięć filmów z bohaterami rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy: z Jakubem Wójcickim z Jagiellonii Białystok, Robertem Gumnym z Lecha Poznań, Sergiu Hancą z Cracovii, współwłaścicielem Wisły Kraków Jarosławem Królewskim, a w ostatnią sobotę premierę miał odcinek z Flavio Paixao z Lechii Gdańsk. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne filmy prezentujące oryginalne i nieznane pasje piłkarzy, trenerów czy prezesów klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

- Cieszy mnie fakt, że Ekstraklasa S.A. doceniła naszą pracę. Postawiliśmy na rozwój kanału, który z całkiem innej strony pokazuje ludzi polskiej piłki: piłkarzy, trenerów, prezesów. Bohaterowie to często przedstawiciele PKO Bank Polski Ekstraklasy. "Liga fajnych ludzi" - to nasze wewnętrzne hasło, bo wiemy, że pod nosem mamy osobowości z wyjątkowymi pasjami. Trzeba tylko odwiedzić Poznań, Białystok czy Gliwice. Stawiamy na pozytywny przekaz, a współpraca z Ekstraklasą S.A. na pewno nam w tym pomoże - mówi Sebastian Staszewski.

Prowadzący kanał "Po Gwizdku" specjalizuje się w polskiej piłce nożnej. To autor blisko stu wywiadów i reportaży w Cafe Futbol. Obsługiwał największe piłkarskie wydarzenia: mistrzostwa świata i Europy, mecze Ligi Mistrzów. W przeszłości współpracował m.in. ze Sport.pl, Polską The Times, Futbol News, TVN czy BBC. Jest także autorem książki o kulisach reprezentacji Polski "Tajemnice kadry".

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ekstraklasa to taki oksymoron językowy. Ani toto ekstra, ani klasa!
 5