Artukuł sponsorowanyMateriał partnera03.02.2020 (11:00)

Lelum - nowa gwiazda wśród portali dla kobiet

Na rynku mediów dla kobiet błyszczy nowa gwiazda - Lelum. Działający od grudnia 2018 portal zyskuje coraz większą popularność wśród polskich czytelniczek i w ciągu roku stał się numerem 2 w swojej kategorii, przyciągając w grudniu 2019 blisko 2,7 mln użytkowników.
Lelum.pl
Lelum to portal nowoczesnych kobiet, które chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami w modzie i urodzie, a także najświeższymi informacjami ze świata show-biznesu. Redakcja Lelum.pl tworzy uniwersalne treści z różnych kategorii, które trafiają użytkowników z każdej grupy wiekowej.
Czytelniczki i czytelnicy Lelum.pl znajdą tam między innymi najgorętsze informacje i plotki ze świata gwiazd oraz trendy modowe wraz z praktycznymi poradami i przydatnymi informacjami o promocjach. Lelum to także poradnik dla nowoczesnej pani domu oraz przydatne przepisy i triki kulinarne.

Lelum jest również źródłem inspiracji podróżniczych, a także poradnikiem dotyczącym związków i życia miłosnego w nowoczesnym i szybko zmieniającym się świecie. Użytkowniczki i użytkownicy portalu znajdą w nim też pomocne informacje dla posiadaczy psów, kotów i innych zwierząt, a także wzruszające historie i ciekawostki z czworonożnymi przyjaciółmi, które stanowią miłą odskocznię od codziennego życia.

Podane w przystępnej formie treści lifestyle'owe zyskały uznanie czytelników i czytelniczek. Choć Lelum działa dopiero od grudnia 2018, w ciągu niespełna roku stał się numerem 2 wśród polskich portali dla kobiet. Już w grudniu 2019 serwis Lelum.pl odwiedziło blisko 2,7 mln użytkowników (dane: Gemius), co stanowiło ponad dwukrotny wzrost od sierpnia 2019. Lelum.pl jest na dobrej drodze, by jeszcze w tym roku stać się liderem w swojej kategorii.

Lifestyle'owe treści publikowane przez Lelum.pl są kierowane przede wszystkim do kobiet, które stanowią dziś ponad 70 proc. czytelników portalu. Kierowana przez Julię Saracen redakcja tworzy artykuły, poradniki i inne materiały kierowane do nowoczesnych kobiet, niezależnie od ich wieku, wykształcenia, czy stanowiska.

- Lelum to portal, który nie ogranicza się do żadnej grupy wiekowej. Interesujące treści lifestyle'owe znajdzie u nas miłośniczka mody, gwiazdy, zwierząt czy podróży. Staramy się odpowiadać na oczekiwania użytkowników, a one są niezwykle duże - mówi Julia Saracen, redaktor naczelna Lelum.pl.

Redakcja Lelum.pl to zespół młodych osób o świeżym spojrzeniu. To właśnie dzięki temu portal oferuje każdego dnia wiadomości, plotki, informacje i porady, które zyskały uznanie czytelniczek i czytelników. Redakcja prowadzona jest niezwykle w nowatorski i innowacyjny sposób, zupełnie inny niż w przypadku innych polskich mediów, co dodatkowo stanowi o jej sile.

- W redakcji Lelum nie ma mowy o skostniałej strukturze, typowej dla korporacji. Wspólnie tworzymy zwartą drużynę, w której każdy czuje się odpowiedzialny nie tylko za swoją pracę, ale także za rozwój całego portalu. Jestem przekonana, że czeka nas jeszcze wiele wyzwań, ale cyfrowa transformacja rynku medialnego, otwiera przed nami kolejne możliwości - mówi Julia Saracen.

Jak deklaruje redaktor naczelna Lelum.pl, serwis cały czas ewoluuje i dostosowuje się do zmieniających się trendów i oczekiwań nowoczesnego odbiorcy.

- W najbliższym czasie będziemy dalej rozwijać klasyczne treści redakcyjne, ale będziemy też walczyć w segmencie wideo. Jedno się nie zmieni: w centrum naszej uwagi pozostaną czytelniczki - zapowiada Julia Saracen.

Lelum.pl to portal internetowy wydawany przez Grupę Iberion, nowoczesną grupę mediową, która dostarcza czytelnikom treści informacyjne, gospodarcze, rozrywkowe, a także sportowe. Powstała w roku 2015 Grupa jest wydawcą serwisów Pikio.pl, Antyfake.pl, Biznesinfo.pl, Pacjenci.pl, Wtv.pl, Zestadionu.pl, Turysci.pl, Smakosze.pl. Serwisy Grupy Iberion każdego miesiąca odwiedza ponad 6 milionów czytelników.