Łukasz Szewczyk14.02.2020 (14:44)brak komentarzy

Trzeci sezon "Sekcji piłkarskiej" na Sport.pl z nowym prowadzącym

W poniedziałek (17 lutego 2020 roku) wraca kolejna odsłona formatu wideo "Sekcja piłkarska". W tym sezonie do Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego dołączy nowy prowadzący - Tomasz Włodarczyk.
"Sekcja piłkarska" na Sport.pl
Program "Sekcja piłkarska" to rozmowy na żywo z gośćmi związanymi z piłką nożną i ekspertami piłkarskimi. Dwa dotychczasowe sezony programu zostały odtworzone w sumie - w serwisach portalu i na platformie YouTube - ponad 24 mln razy, a największym zainteresowaniem kibiców cieszyły się odcinki z udziałem prezesa PZPN Zbigniewa Bońka, prezesa Legii Warszawa Dariusza Mioduskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Jerzego Brzęczka.
Nowe odcinki będą emitowane w każdy poniedziałek o godzinie 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl. Premierowy odcinek nowego sezonu "Sekcji piłkarskiej" (17 lutego 2020 roku) poprowadzą Paweł Wilkowicz i - po raz pierwszy - Tomasz Włodarczyk, którzy jak zawsze porozmawiają z ciekawym gościem ze świata polskiej piłki.

- Naładowaliśmy baterie i wracamy do gry tuż przed powrotem Ligi Mistrzów. To będzie bardzo długi i intensywny sezon, bo przed nami rok piłkarskich mistrzostw Europy. Dlatego dołącza do nas Tomek Włodarczyk jako nowy prowadzący, a to gwarancja informacji z pierwszej ręki. Zostają znani i lubiani eksperci oraz cel, aby co odcinek na naszych kanapach siedzieli goście, którzy dużo znaczą w polskiej piłce - mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl i współgospodarz programu.

"Sekcja piłkarska" jest także popularna wśród klientów reklamowych Sport.pl - twórcy programu współpracowali już z takimi markami, jak Carlsberg czy Volkswagen. Niespodzianką poprzedniego sezonu był też odcinek, w którym niestandardowo promowano serial Netflixa "Dom z papieru" - prowadzący i hiszpańskojęzyczni piłkarze Piasta Gliwice wystąpili w charakterystycznych strojach bohaterów tego serialu. Z kolei wszystkie odcinki nowej serii programu będą realizowane na żywo w sklepie piłkarskim R-GOL w Warszawie.

- Merytoryczni prowadzący, ciekawi goście, piłkarski klimat sklepu R-GOL wraz z budowaną przez nas scenografią i realizacja wszystkich elementów programu tego samego dnia - te wszystkie elementy zapewniają aktualność i wysoką wartość merytoryczną, tak ważne dla fanów piłki nożnej - podkreśla Tomasz Fedoruk, producent programu.