Beata Ratuszniak27.05.2009 (12:08)2 komentarze

2 mln zarejestrowanych użytkowników Grono.net

Portal społecznościowy Grono.net przekroczył liczbę dwóch milionów zarejestrowanych użytkowników - poinformowała w komunikacie agencja Egzo Group, obsługująca Grono.
Kilka dni temu Grono.net  rozpoczęło współpracę z agencją PR Egzo Group. Czy ta współpraca pozwoli serwisowi wygrzebać się z wizerunkowego dołka?

Dziś Grono informuje o dwóch milionach zarejestrowanych użytkowników serwisu. Jak czytamy w komunikacie: "Od ponad tygodnia portal Grono.net ma 2 miliony zarejestrowanych użytkowników i ich liczba stale rośnie.".
Przypomnijmy: Grono.net, po wprowadzeniu gruntownych zmian w serwisie, spotkało się z zarzutami zbytniego podobieństwa do Facebooka. Wtedy też użytkownicy serwisu podnieśli protest. W grupach dyskusyjnych oraz na forach poza serwisem planowano bojkot. Z informacji wysłanej przez agencję PR obsługującą Grono wynika, że użytkownicy nie zdecydowali się jednak odejść i skasować swoich kont.

Inny obraz przedstawiają statystyki odwiedzalności serwisu. Jak wynika z marcowego badania Megapanel PBI/Gemius, Grono.net zajmuje 20. pozycję w zestawieniu z wynikiem 814 Real Users. Dla porównania: polski Facebook notuje 888 tys. użytkowników, GoldenLine - 906 userów, a bezpośrednia konkurencja Grona, Epuls.pl czy Fotka.pl notuje odpowiednio 1,02 mln i 2,29 mln Real Users (dane Megapanel PBI/Gemius marzec 2009).

Jaki jest pomysł twórców serwisu na jego stały rozwój i napływ nowych użytkowników?

- Aktualnie koncentrujemy się na doskonaleniu istniejących funkcji Grona, tak by maksymalnie ułatwić i uatrakcyjnić użytkownikom nawigowanie po nim oraz docieranie do ciekawych informacji - mówi Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Hello, I am here to find good people and to make friends.
 0  
Hello,

I am here locate good friend and make more good friends.
 0