Łukasz Szewczyk11.08.2009 (13:47)brak komentarzy

Wydawca Machiny kupił nowy serwis internetowy

Platforma Mediowa Point Group kupiła internetowy serwis społecznościowy Oceń.pl. To posunięcie ma wzmocnić ofertę PMPG kierowaną do studentów i młodzieży uczącej się.
Zakup Ocen.pl jest zgodny ze strategią rozwoju PMPG i stanowi uzupełnienie portfolio grupy, w którym są już m.in. magazyn studencki ?dlaczego oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Nowy serwis ma przyciągnąć użytkowników, dla których Internet jest miejscem interakcji i którzy czynnie uczestniczą w społecznościach sieciowych.

Ocen.pl to serwis internetowy, którego użytkownicy, studenci i absolwenci, mogą oceniać swoich wykładowców, wydziały i uczelnie. Od czasu debiutu w 2005 r. serwis wzbudza emocje i kontrowersje. Pozwala nie tylko na ocenę wykładowców, ale także na komentowanie ich zachowań. Oceny można dokonywać według kilku kryteriów, w tym m.in. przyjacielskości i urody.

- Ocen.pl to jedyne tego typu medium, umożliwiające każdemu studentowi ocenę swojego wykładowcy i zapoznanie się z opiniami innych. Jednocześnie to znakomite uzupełnienie dorocznego plebiscytu magazynu ?dlaczego - Wielkie 2 Wielkie 5, w którym studenci wystawiają oceny osobom publicznym lub instytucjom mającym wpływ na środowisko akademickie, rynek edukacji i samych studentów - mówi Michal Gajewski, redaktor naczelny magazynu ?dlaczego, który będzie pracował nad integracją serwisu z obecną strukturą mediów adresowanych do studentów. Dodaje, że teraz, za sprawą ocen wystawianych profesorom i wykładowcom, siła rażenia studentów związanych z "?dlaczego" będzie jeszcze większa.
Platforma Mediowa Point Group