Łukasz Szewczyk14.09.2009 (12:48)brak komentarzy

Livechat Contact Center w Home.pl

home.pl, dostawca usług internetowych, wprowadził do oferty nowe rozwiązania komunikacyjne firmy Livechat Software.
Nowa wersja systemu Livechat Contact Center, bazująca na innowacyjnym czacie i komunikatorze internetowym, zawiera wiele funkcjonalności przeznaczonych dla administratorów serwisów i sklepów internetowych. System umożliwia m.in. elastyczne zarządzanie wieloma rozmowami, przejmowanie pulpitu zdalnego komputera, personalizację zaproszeń, predefiniowanie odpowiedzi oraz zaawansowane monitorowanie ruchu w serwisie WWW.
System wyposażony został również w funkcje związane z obsługą użytkowników serwisów i sklepów internetowych m.in. transfer rozmów z zachowaniem pełnej historii i informacji o aktywności użytkownika oraz przeglądanie z nim zawartości serwisów internetowych. Nowością systemu jest także integracja z systemem analitycznym Google Analytics.

Rozszerzenie oferty home.pl o nową wersję systemu Livechat Contact Center zostanie wsparte akcją promocyjną „Censacja!”. Umożliwia ona m.in. zakup systemu w cenach specjalnych obniżonych nawet o 80 proc. Licencje są dostępne od 70 zł dla użytkowników platformy e-commerce Business Shop i od 100 zł dla pozostałych Klientów.
Home.pl