Łukasz Szewczyk22.11.2010 (12:02)brak komentarzy

Szafa.pl: 3 miliony przedmiotów w 2 lata

19 listopada Szafa.pl obchodziła swoje drugie urodziny. To serwis społecznościowy dla kobiet, które skupia wokół mody i handlu odzieżą. Na kilka dni przed tą okazją przekroczył 3 miliony wystawionych przedmiotów i ma już ponad 360 tysięcy zarejestrowanych użytkowniczek.
W porównaniu z ubiegłym rokiem serwis Szafa.pl podwoił ilość kont, ilość odsłon zwiększył o jedną trzecią, powyżej 40 mln miesięcznie, przy 1,3 mln unikalnych użytkowników. Jak komentuje te wyniki Andrzej Domagała z Szafa.pl: - Liczba 3 milionów wystawionych przedmiotów pokazuje, że proporcjonalnie co 7. mieszkająca w Polsce kobieta mogła coś u nas kupić lub wymienić.
Twórcy serwisu dumni są nie tylko z liczb, ale także z aktywnej społeczności. Użytkowniczki Szafy dyskutują zarówno o dietach, jak i rodzinie, jednak przede wszystkim o strojach.

W portfolio Grupy-dwulatki są także młodsze serwisy: dedykowana odzieży dziecięcej Szafka.pl i Stylistki.pl, do prezentacji własnego stylu przez tworzenie zestawień odzieży i dodatków.

- Zgodnie z naszą strategią, konsekwentnie dążymy do bycia pierwszą alejką handlową, od której internautki zaczynają poszukiwania ubrań oraz modowych inspiracji. Podwojenie w ciągu ostatniego roku ilości loginów jest najlepszym dowodem na to, że tak się dzieje - podsumowuje Domagała.

W 2010 roku Grupa uruchomiła platformę e-commerce sklepy.szafa.pl. Oferuje ją wszystkim, którzy rozpoczynają handel odzieżą w sieci, a także także jako dodatkowy kanał sprzedaży dla każdego, kto chce dotrzeć ze swoją ofertą do użytkowniczek Szafa.pl.

Grupa Szafa.pl skupia się obecnie na rozwijaniu młodszych serwisów oraz ich lepszej integracji, zarówno między sobą, jak i z zewnętrznymi społecznościami. Ma to zagwarantować reklamodawcom dodatkowe możliwości prowadzenia kampanii.
Szafa.pl