Łukasz Szewczyk03.02.2011 (12:25)1 komentarz

Rusza serwis AutoSlon24.pl

Ruszył serwis Autosalon24.pl, który specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez Internet lub telefon. Jego uruchomieniu towarzyszy kampania promocyjna.
Oferta Autosalon24.pl obejmuje 35 marek pojazdów, czyli praktycznie wszystkie oferowane w Polsce. Serwis Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów, ani nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej ceny za oferowane auta. Jest pośrednikiem, wyspecjalizowaną firmą doradczą, oferującą klientom wsparcie w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty i negocjacji warunków zakupu samochodu z dilerem. Klient dokonuje wpłat za samochód bezpośrednio do wskazanego przez Autosalon24.pl dilera, który z kolei wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio u dilera. Gdy jest to inne miasto niż to, w którym mieszka klient, Autosalon24.pl oferuje możliwość zamówienia dostawy auta pod wskazany adres lub pomaga w dotarciu do salonu. Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, doradzić w wyborze auta i zaaranżować szereg dodatkowych usług.

Kampania promocyjna wspierająca uruchomienie serwisu www.autosalon24.pl rozpoczęła się 1 lutego br. Jej hasło przewodnie brzmi: „Kilujemy ceny aut, prosto u dilera”. Kampania obejmie prasę, m.in.: „Auto Świat”, „Newsweek”, „Playboy”, „Kaleidoscope”, „Cars”, a także Internet, np. serwisy z grupy Autostrada. Wsparcie w Internecie rozpocznie się 14 lutego, a zakończy 10 kwietnia br. Wartość kampanii w Internecie wynosi ponad 100 000 zł. Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications (grupa CzteryCzwarte). Działaniami PR zajęły się agencje: SWOBODA PR i PROJEKT 77.
AutoSlon24.pl

Komentarze (1 - 1 z 1)

Dobry pomysł życzę powodzenia.
 0