Łukasz Szewczyk26.09.2011 (14:09)brak komentarzy

Nowa Szafa.pl - Szafa Glamour

Szafa.pl, serwis społecznościowo-modowy, przewietrzył "swoje wnętrza". Od kilku dni szafiarki korzystają z serwisu w nowym layoucie - "Szafy Glamour". Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu.
Decyzja o zmianie wyglądu serwisu dorastała w zespole Szafa.pl od dłuższego czasu: - Szafa.pl potrzebowała odświeżenia, redesignu. Pracę nad serwisem rozpoczęliśmy od researchu wśród naszych harduserek, chcieliśmy bowiem stworzyć serwis przyjazny użytkowniczkom. W kolejnym etapie wytypowaliśmy grupę fokusową, która na bieżąco konsultowała wszystkie zmiany. Jednak z lekkimi obawami podchodziliśmy do tej, jakby nie było, dużej zmiany. Aby upewnić się, że zmiana zostanie dobrze odebrana, oddaliśmy wybranej grupie użytkowniczek wersję testową 'nowej szafy'. Już po pierwszych opiniach upewniliśmy się, że zmiany na pewno będą na lepsze - mówi Andrzej Domagała, prezes zarządu Szafa.pl Sp. z o.o.
Szafa.pl to wiodący serwis społecznościowy o charakterze e-commerce, w którym zarejestrowanych jest już ponad pół miliona kont. W czerwcu 2011r. serwis Szafa.pl odwiedziło 1077504 użytkowników (RU), którzy wygenerowali przeszło 53 miliony odsłon (wg Megapanel PBI/Gemius).