Łukasz Szewczyk24.07.2012 (11:10)2 komentarze

Współtwórcy Grupera uruchamiają serwis Social Gifting - Bonbonier.pl

W tym tygodniu rozpoczął działalność Bonbonier.pl - pierwszy w Polsce serwis podarunkowy wykorzystujący potencjał portali społecznościowych. To kolejny projekt internetowy Marka Borzestowskiego oraz Piotra Majcherkiewicza - współtwórców Grupera.
Współtwórcy Grupera uruchamiają serwis Social Gifting - Bonbonier.pl
F-commerce i Social Gifting to nowy obszar zainteresowania największych graczy polskiego Internetu. Rozwiązania z powodzeniem funkcjonujące od kilku miesięcy w Stanach Zjednoczonych, Szwecji, Norwegii i Wielkiej Brytanii trafiają na krajowy rynek.
Serwisy społecznościowe oraz rozwiązania mobilne to dwa najsilniejsze kierunki rozwoju współczesnego Internetu. To w ich wykorzystaniu leży obecnie największy potencjał biznesowy. Bonbonier jest doskonałą odpowiedzią na aktualne potrzeby konsumentów w sieci, jednocześnie pozwalającą na komercyjne wykorzystanie siły portali społecznościowych - komentuje Marek Borzestowski
Bonbonier.pl, jako pierwszy serwis Social Gifting w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczął swoją działalność na Facebooku. Dzięki nowej usłudze użytkownicy portalu mogą obdarować znajomego, przyjaciela czy członka rodziny bonem podarunkowym, który wraz z dedykacją pojawia się na jego "ścianie". Kolejni internauci mogą zwiększyć wartość kuponu. Obdarowany dokonuje realnego zakupu w sklepie z pomocą Internetu, smartfona lub wydrukowanego bonu.
Bonbonier to pierwsza aplikacja w Polsce, która pozwala użytkownikom Facebooka na przekazywanie podarunków z okazji urodzin, imienin czy innych ważnych dni i wydarzeń. Dzięki serwisowi będzie można sprawić radość bliskiej osobie, obdarowując ją trafionym prezentem nawet z drugiego krańca Polski - wyjaśnia Tomasz Borowy, menedżer projektu Bonbonier
Z Bonbonierem rozpoczęły współpracę firmy działające na terenie całego kraju. Serwis skupił się przede wszystkim na pozyskaniu partnerów oferujących produkty szczególnie chętnie kupowane w prezencie, m.in. takie jak książki, płyty, gry komputerowe, audiobooki czy słodycze. Wśród firm współpracujących z Bonbonierem można znaleźć m.in. takie marki jak Universal Music Polska, Merlin, Manufaktura Czekolady, Audioteka czy Bookoff.
Serwis, zwłaszcza w początkowej fazie rozwoju, będzie działał w synergii z portalem Gruper.pl, korzystając z jego doświadczenia i potencjału biznesowego.

Komentarze (1 - 2 z 2)

zapowiada się ciekawie, co prawda już wielu próbowało z projektami pod fejsa, no zobaczymy co z tego wyjdzie
 0  
ja uważam, że może się udać. Od dawna czekam aż facebook zacznie być czymś więcej niż zbiorem ciekawostek z internetu. Teraz będę mógł przynajmniej skorzystać z niego w bardzo praktyczny sposób. Myślę, że takich jak ja może być więcej.
 0