Magdalena Fris,Paweł Żmuda25.07.2012 (12:29)1 komentarz

Najpopularniesze marki na Facebooku (infografika)

Infografika przedstawia aktywności marek na Facebooku w czerwcu 2012. Największą popularnością cieszą się strony z segmentu telekomunikacyjnego. Raport został przygotowany przez SocialBakers.
Na pierwszych miejscach w czterech kategoriach znalazły się: Serce i Rozum (marka z największą liczbą fanów), Radio ESKA (media z największa liczba fanów), Nikon Polska (marka z największym wskaźnikiem zaangażowania) oraz Grolsch Polska w kategorii Top 10 marek wg dziennego wskaźnika zaangażowania.
W raporcie Social Bakers pojawiła się nowa kategoria Socialy Devoted. Wyszczególniono w niej marki, które zmagają się z największą liczbą pytań od fanów. O kryzys w social media najłatwiej w segmencie telekomunikacyjnym. Wśród pięciu fanpage'y zalewanych pytaniami fanów, cztery to firmy komórkowe. Najlepiej mają fani Heyah, którzy mogą liczyć na odpowiedź na 92% zadanych pytań. Nieco gorzej jest w Plusie (89%) i T-Mobile (85%). Najmniejszym wskaźnikiem responsywności może pochwalić się Orange Polska, chociaż to jej fani zadają najwięcej pytań.

Jak wynika z raportu - najbardziej lubimy marki odzieżowe i telekomunikacyjne. Obserwując kilka spośród najpopularniejszych fanpage'y z zestawienia SocialBakers można wysunąć jeden wniosek: zależy ci na interakcji z fanami? Publikuj dużo lekkostrawnych, obrazkowych i humorystycznych treści. Wyjątkiem są tu marki telekomunikacyjne. Jak widać - administratorzy tych stron nie mają zbyt lekko.

Komentarze (1 - 1 z 1)

jak dowiedzieliśmy się z smgeao Skarbiec AMH SA profil Ligi Skarbca działa od października b.r.@Marta: profil Aviva oficjalnie działa od października@Jarek i Marta: analiza prowadzona była między 8 a 28 września, co zostało zaznaczone na infografice Nie wykluczamy, że w zestawieniu mogliśmy nie zawrzeć FP niekt rych akcji/projekt w instytucji finansowych. Mimo to mamy nadzieję, że przygotowana przez nas infografika jest ciekawym materiałem poglądowym. Z pozdrowieniami
 0