Łukasz Szewczyk25.09.2012 (11:07)3 komentarze

Superniania naczelną Parenting.pl

Dorota Zawadzka, znana również jako Superniania została redaktor naczelną Parenting.pl. To już kolejne, po udanym wdrożeniu naTemat.pl, przedsięwzięcie grupy NextWeb Media, angażujące znaną i opiniotwórczą osobę w projekt typowo internetowy.
Dorota Zawadzka naczelną Parenting.pl
Ogromna rzesza rodziców, niezależnie od swych problemów i doświadczeń życiowych, 
z całych sił chce, być rodzicami najlepszymi. Tymi mądrymi, odpowiedzialnymi, wspierającymi i oczywiście kochającymi. To właśnie dla nich chce budować miejsce. Parenting.pl to serwis, w którym główny nacisk chcę położyć na pokazanie jak wspaniale jest być rodzicem - mówi Dorota Zawadzka

Dorota Zawadzka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich pedagogów
i psychologów rozwojowych. Od lat występuje jako ekspert w sprawach wychowania dzieci w programach telewizyjnych i radiowych. Współpracuje z Rzecznikiem Praw Dziecka, którego jest doradcą. To również autorka wielu publikacji i książek o tematyce wychowawczej.

W Parenting.pl jako redaktor naczelna zajmie się rozwojem serwisu pod kątem merytorycznym. Dorota Zawadzka poprowadzi również autorski dział poświęcony szeroko rozumianej tematyce wychowania i rozwoju z cyklem tematów miesiąca, w których poruszane będą kwestie tabu związane m.in.: z przemocą wobec dzieci i młodzieży, zarówno w domu, jak i szkole. Oprócz działań typowo redakcyjnych wystąpi w serii poradnikowych wideocastów oraz włączy się czynnie w komunikację z użytkownikami zarówno na forum, jak i pod publikacjami. Jak wynika z zapowiedzi autorów, to dopiero początek nowości oraz zmian na Parenting.pl.

To nie pierwsza realizacja grupy NextWeb Media z udziałem gwiazd show biznesu i liderów opinii. Warto przypomnieć, że patronem i inwestorem ostatniego projektu grupy jest Tomasz Lis, a w naTemat.pl od startu w lutym 2012 roku publikuje już ponad 450 blogerów, z których wielu, to najbardziej rozpoznawalne osoby w Polsce.
W najbliższym czasie, trend na rodzime projekty z udziałem znanych ekspertów, liderów opinii i celebrytów będzie systematycznie wzrastał. Media internetowe, które dla społeczeństwa stają się podstawowym źródłem informacji z najważniejszych dziedzin życia są obecnie bezosobowe, mało charakterystyczne i nie wyróżniają się niczym specjalnym na tle konkurencji. Udział i obecność znanych, rozpoznawalnych osobistości i ekspertów jest następnym naturalnym kierunkiem w transformacji tradycyjnych mediów do obszaru online - przewiduje Jakub Zieliński, Założyciel i Dyrektor Zarządzający grupy NextWeb Media
NextWeb Media

Komentarze (1 - 3 z 3)

Nie znoszę tej przemądżałej baby...... radzi wszystkim na około
a sama nie ma dobrego kontaktu ze swoimi dziecmi......
 2  
Nie znoszę tej przemądżałej baby...... radzi wszystkim na około
a sama nie ma dobrego kontaktu ze swoimi dziecmi......
Bardzo jest ciekawe, skąd ma pan/pani taką informację? Plotka zła rzecz. Mam świetny kontakt z moimi synami:)
Pozdrawiam:)
 1  
Trzymam kciuki!!
 0