Łukasz Szewczyk17.10.2012 (17:42)14 komentarzy

Duże zmiany w Ipla.TV: Nowy wygląd, pakiety i oferta

Wzbogacona oferta programowa, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony Ipla.tv podnoszący komfort korzystania z treści - to początek procesu zmian, jakim poddana zostanie w najbliższych miesiącach telewizja internetowa ipla.
Nowy wygląd
Udostępniona została biała wersja aplikacji ipla na komputery działające w oparciu o system Windows oraz strona www.ipla.tv, która w przejrzysty sposób prezentuje ofertę programową ipla. Uproszczona została także nawigacja związana ze zmianą pakietyzacji oraz rozbudową dostępnych modeli płatności. Poza pakietami wprowadzonymi lub odświeżonymi w ostatnich miesiącach (iplaEXTRA, iplaSPORT, iplaFILM, iplaPREMIERY) wprowadzane są dodatkowe, w tym iplaWORLD skierowany do internautów z zagranicy. Całość zyskała lekki, przejrzysty wygląd, podnosząc komfort korzystania z usługi. Zmiany te umożliwiły także zaoferowanie reklamodawcom bogatszej oferty formatów reklamowych, w tym akcji niestandardowych oraz reklam o niskiej inwazyjności dla widzów. Zaoferowanie widzom nowego wyglądu ipla jest ściśle związane ze stałą rozbudową oferty programowej.
Stała rozbudowa oferty programowej wymusza na nas także dostosowywanie aplikacji końcowych i funkcjonalności strony internetowej, by maksymalnie zwiększać komfort korzystania z propozycji dostępnych w ipla. Dużo dotychczasowych prac związanych z optymalizacją ipla dotyczy mechanizmów wewnętrznych, które wpływają na zwiększenie wydajności i niezawodności oraz przynoszą prostszą obsługę samej platformy - mówi Albert Szybiński, Dyrektor Produktu ipla
iplaTV zmiany
Jesienne hity programowe
Wraz z jesienną ramówką telewizyjną ruszyły premierowe emisje seriali i programów rozrywkowych znanych ze stacji TVP oraz Telewizji Polsat. Nowością jest udostępnienie przez aplikację ipla premier seriali i programów telewizyjnych Telewizji Polsat bez ponoszenia opłat przez widzów. Teraz można za darmo oglądać programy i seriale przed ich emisją telewizyjną. Oferta obejmuje takie tytuły, jak: "Przyjaciółki", "Hotel52", "Pierwsza miłość", Świat według Kiepskich", "Malanowski i Partnerzy", "Trudne sprawy", "Dlaczego ja", "Nieprawdopodobne, a jednak". Przed premierą TV można oglądać w ipla także nowości TVP: "Czas honoru", "Rodzinka.pl", "Ojciec Mateusz", "Komisarz Alex", "Siła wyższa", "Paradoks", "Klan", "M jak miłość", "Na dobre i na złe", "Barwy szczęścia", "Wszystko przed nami", "Ja to mam szczęście".
Poza rozbudową treści od stałych partnerów ipla, wśród których jest kilkadziesiąt stacji telewizyjnych, planowane jest rozpoczęcie współpracy z nowymi dostawcami treści. Z początkiem października w ipla pojawiły się treści ze studia Disney'a, a wśród nich takie nowości, jak: "John Carter", "I że Cię nie opuszczę", a wkrótce także megahit "Tha Avengers", jak również hity: seria "Piraci z Karaibów", "Iniemamocni", "WALL-E", "Hannah Montana", "Auta". Ponadto w serwisie dostępne są takie nowości filmowe, jak: "Kac Wawa", "Hans Kloss - Stawka większa niż śmierć", "Iron Sky", "Rec 3: Geneza", "Żelazna dama" czy "Kobieta w czerni".

Stałym mocnym punktem programu ipla jest także sport. Mecze polskiej reprezentacji w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, walki MMA, mecze rozgrywane w ramach T-Mobile Ekstraklasy, PlusLiga, transmisje F1 oraz szereg relacji z meczów piłki ręcznej, tenisa i wyścigów żużlowych to część oferty sportowej dostępnej dla widzów ipla tej jesieni.

Kampania reklamowa
Z badań przeprowadzonych przez Cyfrowy Polsat wynika, że ipla cieszy się największą rozpoznawalnością widzów w stosunku do pozostałych polskich serwisów VOD. Startująca 16 października kampania ma na celu przybliżenie oferty ipla i przekonanie odbiorców, że usługi ipla są tym, czego szukają i że w 100% spełnią ich oczekiwania. Ipla - telewizja na Twoich zasadach. Oglądasz co chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz. Legalnie! - to główne przekazy kampanii, która ma zachęcić odbiorców do korzystania z największej legalnej internetowej bazy treści telewizyjnych w wysokiej jakości. Akcja ma zwrócić uwagę, że stale rozbudowywana oferta ipla stanowi realną alternatywę wobec nieformalnego obiegu treści wideo w internecie. Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy, edukacyjno-wizerunkowy, ma wzmocnić świadomość marki ipla oraz głównych korzyści, jakie ona oferuje. W drugim etapie prezentowana będzie różnorodna oferta programowa ipla kierowana do różnych grup odbiorców. Intensywne działania promocyjne będą prowadzone w telewizji i internecie, a dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej.

Komentarze (1 - 10 z 14)

Teraz aplikacja ipla wygląda niemal identycznie jak muzo.
 4  
Bo muzo to właśnie aplikacja firmy Redfine (czy jakos tak) czyli autorów Ipla
 2  
Wygląda trochę jak iTunes... :/
 1  
mowcie jakie zmianie na urzadzeniach mobilnych czyli smartphony i tablety bo tu sa wieksze ograniczenia jesli chodzi o zawartosc nie wszystkie seriale itd sa dostepne
 0  
Aaaaaaaaaaaaa a reklamy nadal 170s !!!!!!!!! weźcie się za to !
 2  
A po co to, przeciez w YouTube jest mnostwo doskonalych programow i filmow do ogladania, za darmo i bez zadnych aplikacji.
Polsat chyba wyrzucił pieniądze w bloto, to się nigdy nie zwroci.
 1  
Pytanie podstawowe: Czy Wlasciciele Ipla TV beda nadal pamietac o Uzytkownikach TV Smart TV Samsung i beda oferowac wiecej filmow i programow za darmo. Bo poki co Ipla to wyciskacz kasy.
 0  
Ipla to badziewie. Zamulone.
 2  
jestem zaskoczona, kiedys żeby obejrzec serial "z wczoraj" nie musiałam płacić, teraz potrzebuje pakietu Ipla czy cos.... rozczarowana jestem.
 2  
to teraz reklamy będą trwały 7 minut
 2