Łukasz Szewczyk14.02.2021 (10:37)14

Nowa ramówka Canal+ Family. Pasma tematyczne, sport na żywo

• Od połowy lutego 2021 roku zmienia się ramówka kanału Canal+ Family
• W ramówce kanału pojawiły się nowe pasma tematyczne dostosowane do rodzinnego rytmu dnia, wypełnione filmami, serialami, dokumentami, sportem oraz treściami dla najmłodszych

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 10 z 14)

I reklamy
 2  
LeonFettel, akurat jeśli chodzi o reklamy to grupa Canal+ ma ich najmniej. Jest to usługa Premium, więc z tego się utrzymują. A reklamy i zapowiedzi programowe to dwie różne rzeczy. Z tych drugich nie ma kasy.
Krzysztof Jędrzejewski 14.02.2021 (11:43:52)
 5  
Trochę dziwna strategia, jak na kanał premium. Nie wiem jaki jest w tym cel. Wprawdzie do Canal+ Family rzadko zaglądam, ale jeśli ma to jakiś sens to spoko.
Oby tylko Ligę Mistrzów wygrali :D
 7  
Sport jak najbardziej na TAK.Ale przecież mecze i tak już były na tym programie,więc żadna nowość.
 4  
Mam nadzieję, że LM i LE trafi do C+. Szkoda, że Bundesliga trafiła w obce ręce.
 7  
Szkoda, że Bundesliga trafiła w obce ręce.
Spokojnie, Bundesliga raczej nie zniknie z ekranów TV na rzecz transmisji z zamulaniem w sieci. No chyba, że są wariatami :D
Viasat, nowy właściciel praw do Bundesligi, nie wyklucza współpracy z nadawcami. Pytanie tylko którymi :)
 3  
No właśnie w c+ family pojawiły się reklamy (nie zapowiedzi)
 11  
Jak długie są te reklamy na C+Family? Jest różnica między reklamami 2-3 minuty na godzinę a 12-15 minut na godzinę jak na Polsacie czy TVN
 2  
Upadku Canal+ ciąg dalszy...
 0  
Może coś kombinują i są szanse ze LM i LE zgarną, powoli zaczyna się u nie których operatorów pojawiać C+Sport 3 i 4 oraz Now(np Toya) to by transmisje byly np na C+, Family, Sport, C+Sport2, 3, 4,i np mulitiliga na Now. Faworytem do nabycia np Ekstraligi Żużla jest C+ za 4 letni kontrakt 2022-2025 za 180-200mln...! I raczej pokonają Discovery.
 2