Łukasz Szewczyk04.12.2007 (13:22)4

Nowe call center sieci Play

Sieci Play przybywa klientów dlatego operator zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów Biura Obsługi Klienta. W tym celu podpisano umowę z trzecim już zewnętrznym Call Center, tym razem w Gdańsku.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 4 z 4)

haha rozmialam szczerze nad stwierdzeniem: "Sieci Play przybywa klientów dlatego operator zdecydował się na zwiększenie liczby konsultantów..", watpie, zeby im klienci przebywali, dlugi i zobowiazania na 100% przebywa :)
ciekawe, do kogo pojda prosic o pozyczke?? czy tym sie martwi netia??? a moze p4 to jest "elemnt", ktory generuje straty specjalne? co wy na to?
 0  
Klientów przybywa zgodnie z planem, a firma nie może przynosić zysków gdy musi płacić PLUSOWI za infrastrukture, do tego budujac własne maszty i reklamując się wszędzie i na każdym kroku. Specjaliści od zarządzania i marketingu z pewnością to przewidzieli, przecież założenie nowej sieci komórkowej to powazna sprawa i nie robi się tego ot co. A wszystkie ewentualne sytuacje które mogą wystąpić na rynku są przewidziane, więc to żę Play ponosi straty to nic złego bo zyski będą dopiero gdy Play będzie posiadał własną sieć zasięgu, rozbudowną sięć salonów oraz kilka lat doświadczenia na rynku i chyba jest to oczywiste :)
 0  
amanda, twoje tępe wnioski sprawiają że naprawdę ręce opadają
 1  
Amanda dziwie sie takiej wypowiedzi. Inni operatorzy na poczatku dzialalnosci nie zbijali kokosow. Kazdy operator czy to komorkowy czy telewizyjny najpierw wklada duzo pracy i finansow w infrastrukture a pozniej zaczyna na tym zarabiac. Taki jest swiat biznesu
 0