Łukasz Szewczyk13.08.2009 (11:15)44

Telewizja "n" przegrywa z Telewzją na Kartę

W ostatnim kwartale (od kwietnia do końca czerwca) baza abonencka telewizji "n" powiększyła się 8 tys. abonentów. Znacznie lepiej radzi sobie oferta Telewizji na Kartę, która zdobyła ponad 50 tys. użytkowników. Łącznie z usług korzysta 790 tys. użytkowników (w tym 683 tys. to aktywni klienci).

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 10 z 44)

Nie ma się co dziwić, sezon zaczyna się na jesień, więc wtedy można się spodziewać wzrostu sprzedaży, zwłaszcza po wprowadzeniu nfilm. We wrześniu ma się odbyć konferencja więc zobaczymy czym nas zaskoczy Sojka. Mam nadzieje, że na samym nfilm się nie skończy, bo oczekiwania abonentów są duże.
 0  
8 tys nowych abo N - sladowa sprzedaz! Cieniutko!
 0  
Haha 8 tys. nowych abonentów, to już chyba babcia na straganie sprzedaje więcej pomidorów miesięcznie. Jak tak dalej pójdzie to będzie więcej abonentów ubywać niż przybywać.
 0  
Te +8 tys. to zdaje się saldo sprzedaży. Trzeba wziąć jeszcze pod uwagę, że w czerwcu można było zrezygnować z N i najwyraźniej zrobiło to kilka-kilkanaście tysięcy osób.
 0  
8tys hahahahahhahaha
 0  
Fantastyczne wyniki. Ciekawe ile Cyfrowy Polsat zyskał klientów. Pewnie ze 200 000. To tylko 50 razy więcej niż n.
 0  
Do Grupy TVN wchodzi jakiś gostek z niemieckiego SKY!
Czyżby niebawem
/ nSky / ??!
 0  
Niemiec zastąpił Sojkę !
 0  
Jak mozna kupowac tak denna oferte jak tv na karte i placic min. za tv religia
 0  
Astro! Mama woła na drugie śniadanie! Umyj rączki i jazda od klawiatury!
...TV Religia mimo, że jest kodowana to w ofercie TNK jest bezpłatna...
 0